search
ثبت نام / ورود




توپ پیلاتس Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
680
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 140,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 35,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

توپ پیلاتس Agilinex
استفاده از توپ پیلاتس در ورزش، چه در منزل و چه در باشگاه از سال‌ها پیش رایج است. از این توپ بیشتر برای درگیری عضلات نواحی مختلف، انجام حرکات تعادلی و جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن در حین تمرین استفاده می‌کنند. توپ پیلاتس Agilinex یکی از پرطرفدارترین توپ‌های پیلاتس محسوب می‌شود. وجود توپ پیلاتس Agilinex در هنگام ورزش به تمرینات شما تنوع زیادی می‌دهد. هم‌چنین با گرفتن نیمی از وزن شما انجام حرکات را برایتان آسان‌تر می‎کند. توپ پیلاتس Agilinex یک وسیله با چند کاربرد مختلف است. یک وسیله فوق العاده که برای هر شخصی با هر شرایطی می‌تواند کاربردی باشد. این محصول با هماهنگی بین تمامی اعضای بدن به کارکرد بهتر بدن شما منجر...

استفاده از توپ پیلاتس در ورزش، چه در منزل و چه در باشگاه از سال‌ها پیش رایج است. از این توپ بیشتر برای درگیری عضلات نواحی مختلف، انجام حرکات تعادلی و جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن در حین تمرین استفاده می‌کنند. توپ پیلاتس Agilinex یکی از پرطرفدارترین توپ‌های پیلاتس محسوب می‌شود. وجود توپ پیلاتس Agilinex در هنگام ورزش به تمرینات شما تنوع زیادی می‌دهد. هم‌چنین با گرفتن نیمی از وزن شما انجام حرکات را برایتان آسان‌تر می‎کند.

توپ پیلاتس Agilinex یک وسیله با چند کاربرد مختلف است. یک وسیله فوق العاده که برای هر شخصی با هر شرایطی می‌تواند کاربردی باشد. این محصول با هماهنگی بین تمامی اعضای بدن به کارکرد بهتر بدن شما منجر می‌شود. در نتیجه با استفاده از این توپ می‌توانید این هماهنگی را به ‌آسانی ایجاد کنید. این توپ قابلیت این را دارد که جایگزین خیلی از وسایل ورزشی شما باشد. استفاده مداوم از توپ پیلاتس باعث خوش فرم شدن بدن شما و چربی سوزی می‌شود. هم‌چنین عادت‌های غلط نشستن و راه رفتن شما در طول روز را اصلاح می‌کند.

ویژگی‌های توپ پیلاتس Agilinex

توپ‌ پیلاتس در رنگ‌ آبی موجود است. توپ پیلاتس Agilinex از پلاستیک انعطاف پذیر تولید می‌شود تا در برابر تحمل وزن و ضربه مقاوم باشد. این توپ‌ها بادی هستند و با هوا پر می‌شوند. می‌توانید در هنگام ورزش بدون نگرانی از توپ پیلاتس Agilinex برای حفظ تعادل و جلوگیری از آسیب استفاده کنید. این توپ‌ در قطر 26 سانتی‌متر با یک عدد نی برای باد کردن توپ در فروشگاه اسپرت کالا موجود است.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از توپ پیلاتس Agilinex

از توپ پیلاتس Agilinex در حفظ پایداری بدن برای حرکاتی که کل عضلات را درگیر می‌کنند. به عنوان مثال در حرکات شکمی با استفاده از این توپ می‌توانید عضلات بالایی بدن از جمله بازوها را هم درگیر کنید. توپ‌های پیلاتس برای کاربردهای درمانی هم استفاده می‌شوند. به عنوان مثال در حرکات اصلاحی برای درست شدن آسیب در ستون فقرات به علت نشستن غلط این توپ بسیار کاربردی است. هم‌چنین برای اصلاح کجی لگن نیز این توپ در بین دو ران قرار می‌‍‎دهند. از دیگر کاربردهای این توپ می‌توان به خاصیت ماساژوری آن در حین تمرین اشاره کرد. برای کاهش تنش در نواحی پاها و شانه‌ها بعد از یک تمرین سخت یا یک روز طولانی در محل کار می‌توانید از این توپ استفاده کنید. قبل از استفاده ابتدا چند دقیقه‌ای را برای گرم کردن کل بدن صرف کنید. سپس تمرینات خود را با استفاده از توپ آغاز کنید. وزن قسمتی از بدن خود را روی توپ قرار دهید و حرکت را با ناحیه دیگر شروع کنید.


مشخصات کلی
رنگ
آبی
قطر
26 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود و آموزش تعادل , بهبود قدرت ، دامنه حرکتی و انعطاف پذیری امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر ,
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای نی برای باد کردن توپ

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

توپ پیلاتس Agilinex
0 از 0 رای
140,000 تومان
موجود
26 سانتی‌متر
پلاستیک
چین
خانه سالن های ورزشی
بهبود و آموزش تعادل بهبود قدرت ، دامنه حرکتی و انعطاف پذیری امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی