search
ثبت نام / ورود

انواع تمرینات با کش پیلاتس


نفیسه نفیسه معینی راد 198 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

انواع تمرینات با کش پیلاتس

اگر یک کش پیلاتس دارید، ممکن است فکر کنید که با آن چه کار می توانید بکنید، و آیا این یک ابزار موثر برای تقویت ماهیچه های بدن شما است، یا خیر. تمرینات با کش پیلاتس برای افزودن نوع متفاوتی از مقاومت و استقامت عالی است. از آنجا که در تمام طول حرکت بر روی کش پیلاتس تنش وجود دارد، فیبرهای مختلف ماهیچه ای را تحریک می کنید، که می تواند در افزایش قدرت و استقامت عضلانی کارایی داشته باشد. با انجام تمرینات با کش پیلاتس، شما با استفاده از کش پیلاتس، تمام گروه های اصلی عضلانی را برای ایجاد قدرت و استقامت در کل بدن خود به حرکت در می آورید. ملزومات پیلاتس در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

تمرینات با کش پیلاتس

  • پرس یک دست سینه
    پرس یک دست سینه در میان بهترین تمرینات با کش پیلاتس جای می گیرد. پرس سینه یک دست نه تنها برای کار بر روی ماهیچه های قفسه سینه بلکه برای عضلات مرکزی نیز مناسب است، زیرا هنگام حرکت دادن بازو در حین تمرین، باید بدن خود را ثابت نگه دارید.کش را در اطراف یک شیء محکم پشت خود بپیچید و یک دست را از طریق دیگر حلقه کنید.
    انتهای آن را در دست چپ نگه دارید و از نقطه لنگر دور شوید تا کششی روی نوار ایجاد شود. حرکت را با بازوی چپ خم شده شروع کنید، نوار زیر بازو آمده و آرنج در 90 درجه خم شده و کف دست رو به پایین باشد. سینه را فشار دهید تا بازوی چپ را به جلوتر فشار دهید. برای شروع برگردید و 16 تکرار را در هر طرف تکرار کنید.
  • چرخش قفسه سینه با یک بازو
    چرخش قفسه سینه با یک بازو حرکت دیگری است که قسمت بیرونی سینه و همچنین هسته را هدف قرار می دهد. این حرکت در میان محبوب ترین تمرینات با کش پیلاتس است. کش را در اطراف یک شیء محکم پشت خود بپیچید و یک دست را از طریق دیگر حلقه کنید. در حالی که سمت چپ رو به نقطه لنگر است بایستید، بازوها را مستقیما به پهلوها و پاها در فاصله لگن قرار دهید و دسته را در دست چپ نگه دارید. آنقدر دور بایستید که تنش ایجاد شود. دست چپ را به سمت راست بچرخانید، بازوها را بسیار صاف نگه دارید. سعی کنید انگشتان دست چپ بتوانند دست راست را لمس کنند، فشار تمرین را در سمت چپ قفسه سینه، شانه و بازو احساس کنید. سپس رها کرده و همه تکرارها را در سمت چپ انجام دهید و سپس طرف را عوض کنید. 16 تکرار برای هر سمت توصیه می شود.
  • پرس سربار
    پرس سربار یکی از تمرینات چالش برانگیز در میان تمرینات با کش پیلاتس است. عبور از نوار در دورترین نقطه تنش می تواند بر کش فشار وارد کرده و باعث ضربه زدن به آن شود.
    اگر کش شما سفت است، سعی کنید این کار را یکبار در حالی انجام دهید که کش زیر یک پا محکم شده باشد.
    اگر کش راحت تری دارید، کش پیلاتس را در زیر هر دو پا قرار دهید و اگر سفت تر است، یک پا را روی آن قرار دهید.

    دستگیره ها را در هر دو دست بگیرید و حرکت را با بازوهای خم شده، مچ دست راست و شکم در داخل شروع کنید. شانه ها را منقبض کنید تا بازوها را بالا و پایین کنید. برای این تمرین در هر ست 16 تکرار را کامل کنید.
  • تمرین برای عضلات سه سر بازو
    این تمرین ساده برای عضلات سه سر بازو است و برای کار روی ماهیچه های پشت بازوها عالی است. اضافه کردن کش پیلاتس به این تمرین آن را در زمره بهترین تمرینات با کش پیلاتس قرار می دهد. اطمینان حاصل کنید که در طول حرکت شانه ها را پایین نگه داشته و بر فشردن ماهیچه های سه سر تمرکز کنید.
    کش را در هر دو دست در سطح شانه نگه دارید و بازوی راست را خم کنید به طوری که در جلوی قفسه سینه قرار داشته باشد، بازوی چپ مستقیماً بیرون باشد. بازوی چپ را صاف نگه دارید تا تنش روی دست نگه داشته شود، سه سر بازو را منقبض کنید تا بازوی راست راست شود. سپس به حالت قبل بازگردید و قبل از تغییر جهت، این کار را تکرار کنید. برای این نوع حرکت از تمرینات با کش پیلاتس، 16 تکرار را در هر طرف انجام دهید.
  • لانگز
    تمرینات با کش پیلاتس یک ابزار عالی برای افزایش مقاومت و استقامت عضلانی به ویژه برای عضلات زانو است. همچنین با انجام این تمرین، کار مختصری هم روی عضلات دوسر بازو انجام خواهید داد.
    پای راست را جلو، پای چپ را عقب و کش را در زیر پای راست قرار دهید. با خم کردن آرنج، کشش را روی یک خط مستقیم نگه دارید، تا جایی که هر دو زانو در 90 درجه قرار بگیرند، و سپس زانو جلو در پشت انگشت پا قرار بگیرید. برای شروع مجدد، به عقب برگردید و 16 بار در هر طرف این حرکت را تکرار کنید.


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی