search
ثبت نام / ورود
دسته بندی نتایج
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



قیف و کنز
قیف و کنز
دسته بندی

قیف و کنز

انواع مانع‌های ورزشی برای ایجاد محدودیت‌ها، مراحل و یا شرایط خاص در تمرینات و ورزش‌ها استفاده می‌شوند. قیف و کنز یکی از این موانع هستند که می‌توانند تمرینات را چالشی‌تر، جذاب‌تر و متنوع‌تر کرده و به علاقه‌مندان به ورزش کمک ‌کنند تا مهارت‌ها و قدرت‌های مختلف را تقویت کنند. ما در زیر به تفسیر قیف و کنز که از موانع مهم ورزشی هستند می‌پردازیم: 1-قیف: قیف یا مانع تمرین این توانایی را برای مربی ایجاد می‌کند تا در فضایی محدود و در زمانی کوتاه بتواند تمرینات متفاوتی را سازماندهی کند، که همین امر باعث افزایش عملکرد و بازدهی بازیکنان حین تمرین می‌شود. از آن جایی که قابلیت دیدن مخروط‌ها در زمین فوتبال توسط بازیکنان سخت...

انواع مانع‌های ورزشی برای ایجاد محدودیت‌ها، مراحل و یا شرایط خاص در تمرینات و ورزش‌ها استفاده می‌شوند. قیف و کنز یکی از این موانع هستند که می‌توانند تمرینات را چالشی‌تر، جذاب‌تر و متنوع‌تر کرده و به علاقه‌مندان به ورزش کمک ‌کنند تا مهارت‌ها و قدرت‌های مختلف را تقویت کنند. ما در زیر به تفسیر قیف و کنز که از موانع مهم ورزشی هستند می‌پردازیم:

1-قیف: قیف یا مانع تمرین این توانایی را برای مربی ایجاد می‌کند تا در فضایی محدود و در زمانی کوتاه بتواند تمرینات متفاوتی را سازماندهی کند، که همین امر باعث افزایش عملکرد و بازدهی بازیکنان حین تمرین می‌شود. از آن جایی که قابلیت دیدن مخروط‌ها در زمین فوتبال توسط بازیکنان سخت است، موانع را در قالب رنگ‌های متفاوت و براق تولید کرده‌اند تا از زمین و سایر تجهیزات تمرین متمایز داده شود. برای تولید این قیف‌ها از رنگ‌هایی شاد چون صورتی، نارنجی و ... استفاده می‌شود که علاوه بر متمایز بودن آن‌ها در زمین بازی، محیطی شاد برای بازیکنان ایجاد نماید. حتماً در زمین بازی قیف‌های گنبدی شکل را دیده‌اید علت گنبندی بودن آن‌ها این است که بازیکن در صورت افتادن و زمین خوردن بر روی آن دچار مصدومیت نشود. این مدل قیف به دلیل جنس مرغوب و طراحی منحصر به فردش از ضربه‌های سطحی در امان است.

از میان قیف‌ها می‌توان به پر فروش‌ترین آن‌ها یعنی قیف 23 سانتی‌متری سوراخ دار VX و قیف 38 سانتی‌متری کلاهی شکل سوراخ دار با برش مقعر VX اشاره کرد.

2-کنر: اگر بخواهیم نوع دیگری از مانع‌های ورزشی را نام ببریم به سراغ کنزها می‌رویم. مانع‌های تمرینی کنز، که حالت بشقابی دارند از جنس پلاستیک نرم و با کیفیت ساخته شده تا به راحتی دچار تغییر شکل نشوند و در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشند. از کنزها می‌توانید برای ورزش‌هایی که نیاز به تمرین سرعت و چابکی دارد استفاده نمایید. کنزها همانند قیف با رنگ‌های روشن تولید می‌شوند تا به راحتی در زمین بازی قابل تشخیص باشند. کارایی کنزها این است که علاه بر ایجاد تنوع در تمرینات بازیکنان باعث افزایش تقویت عملکرد تیم و قابلیت‌های فردی بازیکنان می‌شود. برای دیدن انواع کنزها به بالای صفحه مراجعه کنید. 

از میان کنزها یا موانع بشقابی می‌توان به پر فروش‌ترین آن‌ها یعنی کنز 5 سانتی‌متری Maxwell و کنز 5 سانتی متری VX اشاره کرد. شما می‌توانید جزئیات انواع قیف‌ و کنز را در همین صفحه مشاهده نمایید. 

برترین برندهای قیف و کنز

برندهای زیادی در بازار موجودند که تنوع بسیار زیادی از ملزومات تمرینی فوتبال را عرضه می‌کنند. از میان این برندها در حوزه‌ی تولید انواع قیف و کنز می‌توان به برندی مانند SKLZ که در تمام دنیا شناخته شده است اشاره کرد. Maxwell هم برندی عالی است. VX, ASENVER, X-UMEUS و TNZMART هم برندهای شناخته شده‌ای هستند که می‌توانید به سراغشان بروید.

اسپرت کالا، وب سایتی معتبر برای خرید قیف و کنز

با خرید لوازم تمرینی فوتبال از جمله انواع قیف و کنز در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های شاد و متفاوت می‌توانید بازدهی عملکرد خود را بهبود بخشید. خرید انواع لوازم ورزشی مثل قیف و کنز برای تمامی بازیکنان و باشگاه‌ها از سایت اسپرت کالا امکان‌پذیر است. برای اطلاع از قیمت وسایل تمرینی فوتبال از همین صفحه اقدام کنید.