search
ثبت نام / ورود




کنز 5 سانتی‌متری VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
411
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 21,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 5,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کنز 5 سانتی‌متری VX
فوتبال در جامعه ورزشی تآثیر بسیار زیادی گذاشته و طرفداران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است. به همین خاطر بازیکنان هر روزه تلاش می‌کنند تا در ورزش مورد علاقه خودشان بهترین عملکردشان را نشان دهند. برای پیشرفت در این ورزش نیاز به انجام تمرین فراوان و مداوم دارید که یکی از مهم‌ترین تمرینات در نظر گرفته شده برای هر بازیکنی تمرینات سرعتی و چابکی می‌باشد. انجام تمرینات سرعتی برای هر بازیکن حکم بسیار مهمی دارد و برای مربیان عملکرد خوب سرعتی بازیکن بسیار اهمیت دارد. کنز 5 سانتی متری VX به شما در انجام تمرینات سرعتی بسیار کمک می کند و برای شما تمرینات بسیار مفیدی را می‌سازد. این گونه شما تمرینات متنوع‌تری را در زمینه...

فوتبال در جامعه ورزشی تآثیر بسیار زیادی گذاشته و طرفداران بسیاری را به طرف خود جذب کرده است. به همین خاطر بازیکنان هر روزه تلاش می‌کنند تا در ورزش مورد علاقه خودشان بهترین عملکردشان را نشان دهند. برای پیشرفت در این ورزش نیاز به انجام تمرین فراوان و مداوم دارید که یکی از مهم‌ترین تمرینات در نظر گرفته شده برای هر بازیکنی تمرینات سرعتی و چابکی می‌باشد. انجام تمرینات سرعتی برای هر بازیکن حکم بسیار مهمی دارد و برای مربیان عملکرد خوب سرعتی بازیکن بسیار اهمیت دارد. کنز 5 سانتی متری VX به شما در انجام تمرینات سرعتی بسیار کمک می کند و برای شما تمرینات بسیار مفیدی را می‌سازد. این گونه شما تمرینات متنوع‌تری را در زمینه افزایش سرعت و چابکی خود انجام می‌دهید که خود یک امتیاز مثبت در نظر گرفته می‌شود. مدل کنز 5 سانتی‌متری VX ساده می‌باشد و کاربردی مشابه با دیگر کنزهای بازار دارد. البته ویژگی و کاربرد اصلی همه کنزها به یک شکل می‌باشد. شما می‌توانید از کنز 7 سانتی‌متری VX به عنوان جایگزینی برای این محصول استفاده نمائید.

خرید کنز 5 سانتی متری VX

ارتفاع و قطری که برای این کنز در نظر گرفته شده است به ترتیب 5 و 20 سانتی‌متر می‌باشد. کنز 5 سانتی‌متری VX در چند رنگ محتلف به فروش می‌رسد. این محصول توسط شرکت VX از طرف کشور هند تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. شما می‌توانید از این کنز در سالن‌های ورزشی، زمین چمن‌های طبیعی و چمن مصنوعی استفاده نمائید زیرا این کنز برای بازیکنان فوتبال در این مکان‌ها کاربرد دارد. اگر شما هم می‌خواهید با این کنز دوست داشتنی تمرین کنید و سرعت خود را تا حد قابل توجه‌ای بالا ببرید می‌توانید همین حالا کنز 5 سانتی متری VX با قیمتی مناسب از سایت اسپرت کالا خریداری کنید و تآثیر شگفت انگیزآن را در تمرینات سرعتی خود ببینید. 


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , سبز , زرد , آبی
قطر
20 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
ارتفاع
5 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

کنز 5 سانتی‌متری VX
0 از 0 رای
21,000 تومان
موجود
20 سانتی‌متر
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
5 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی