search
ثبت نام / ورود




هولاهوپ هوشمند Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1185
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

هولاهوپ هوشمند Agilinex
یکی از اهداف اساسی برای انجام ورزش از بین بردن چربی‌های تجمع یافته است. بسیاری از حرکاتی که انجام می‌دهید، نیاز به ابزاری دارند که تآثیرگذاری در بدن را بیشتر می‌کند. در واقع استفاده از یک وسیله‌ی کمک ورزشی قابلیت تغییر یافتن فرم بدن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. به ‌همین ‌دلیل به‌ کار بردن هولاهوپ هوشمند Agilinex بسیار مفید است. در واقع کسب اطلاعات در زمینه کاربرد، نحوه‌ی استفاده و ویژگی این نوع وسیله‌‎ی ورزشی اهمیت دارد. هم‌چنین این مقاله در روند بهبود حرکات و نتیجه گرفتن بیشتر از ورزش کمک‌کننده است. ویژگی‌های هولاهوپ هوشمند Agilinex کشور چین با در نظر گرفتن اهمیت تناسب اندام اقدام به تولید هولاهوپ هوشمند Agilinex کرده...

یکی از اهداف اساسی برای انجام ورزش از بین بردن چربی‌های تجمع یافته است. بسیاری از حرکاتی که انجام می‌دهید، نیاز به ابزاری دارند که تآثیرگذاری در بدن را بیشتر می‌کند. در واقع استفاده از یک وسیله‌ی کمک ورزشی قابلیت تغییر یافتن فرم بدن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. به ‌همین ‌دلیل به‌ کار بردن هولاهوپ هوشمند Agilinex بسیار مفید است. در واقع کسب اطلاعات در زمینه کاربرد، نحوه‌ی استفاده و ویژگی این نوع وسیله‌‎ی ورزشی اهمیت دارد. هم‌چنین این مقاله در روند بهبود حرکات و نتیجه گرفتن بیشتر از ورزش کمک‌کننده است.

ویژگی‌های هولاهوپ هوشمند Agilinex

کشور چین با در نظر گرفتن اهمیت تناسب اندام اقدام به تولید هولاهوپ هوشمند Agilinex کرده است. استفاده کردن از هولاهوپ فشار بیشتری را در نواحی مورد نظر وارد می‌کند. به‌ همین ‌دلیل شما با استفاده از آن در زمان‌بندی مناسب می‌توانید به راحتی به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید. طراحی مناسب برای این نوع حلقه‌ها به ‌شکلی است که امکان ورزش و حلقه زدن در فضای محدود و کوچک را فراهم خواهد کرد. به عبارتی به دلیل دارا بودن قابلیت سر هم کردن این وسیله ورزشی به راحتی می‌توانید آن را در هر مکانی که می‌خواهید ببرید و ورزش با آن را شروع کنید.

اگر زمان کافی برای ورزش کردن داشته باشید، قرار دادن هولاهوپ اثربخشی بیشتری ایجاد می‌کند. در واقع هولاهوپ هوشمند Agilinex دارای شمارشگر است و امکان تغییر در برنامه ورزشی برای شما فراهم می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع که هولاهوپ قابلیت ماساژ و چربی سوزی نیز دارد، به جذابیت آن اضافه کرده است.

در برخی از زمان‌ها حین ورزش کردن ایجاد یک آرامش در بدن بسیار کمک‌کننده است. اگر در استفاده کردن از هولاهوپ هوشمند Agilinex تمرکز داشته باشید، نتایج بهتری را به‌ دست خواهید آورد. هم‌چنین به ‌کار گرفتن چنین وسایلی برای تمام سنین کارایی بالای آن را نشان می‌دهد. به عبارتی این نوع هولاهوپ مناسب بزرگسالان و کودکان است. علاوه‌ بر این، شما در استفاده کردن از آن امکانات زیادی را دارید که داشتن قطر قابل تنظیم یکی از آن‌ها خواهد بود. وقتی سایز وسیله ورزشی مناسب نباشد، تآثیرگذاری آن در قسمت مورد نظر بدن کمتر می‌شود؛ زیرا دامنه حرکتی محدود خواهد شد. هم‌چنین هولاهوپ هوشمند Agilinex دارای مخزنی با قابلیت پر شدن آب است که باعث سنگین‌تر شدن هولاهوپ و چرخیدن سخت‌تر دور کمر و در نهایت چربی سوزی بیشتر می‌شود.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از هولاهوپ هوشمند Agilinex

بسیاری از افراد به ‌دلیل مشغله‌هایی که دارند، شرایط رفتن به باشگاه برایشان فراهم نیست. به‌‌ همین ‌دلیل هولاهوپ هوشمند Agilinex در خانه و حتی محیط بیرون مانند پارک و فضای سبز نیز قابل استفاده است. شما می‌توانید با داشتن برنامه‌ی ورزشی منظم نتایج مورد نظر را به ‌دست آورید. از کاربردهای این وسیله می‌توان به مواردی چون: چربی سوزی نواحی شکم و پهلو، کمک به سلامتی و استقامت قلبی عروقی، به چالش کشیدن ماهیچه‌های مرکزی، درگیر کردن عضلات پایین‌تنه و بهبود تمرکز و تعادل بدن نیز اشاره کرد.

برای استفاده کردن از هولاهوپ هوشمند Agilinex ابتدا باید پیج‌های مورد نظر را سفت کرده، مخزن آب را پر کنید و دو طرف حلقه را با دو دست دور کمر بگیرید و با شدت آن را بچرخانید در واقع با یک چرخش آرام شرایط برای چربی سوزی نواحی شکم و پهلو برای شما فراهم خواهد شد.


مشخصات کلی
رنگ
صورتی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه
کاربرد
چربی سوزی نواحی شکم و پهلو , کمک به سلامتی و استقامت قلبی عروقی , به چالش کشیدن ماهیچه‌های مرکزی درگیر کردن عضلات پایین‌تنه , بهبود تمرکز و تعادل بدن ,
مشخصات فنی
سایرمشخصات
امکان ورزش و حلقه زدن در فضای محدود و کوچک،دارای شمارشگر ، قابلیت ماساژ و چربی سوزی ، مناسب بزرگسال و کودکان، قطر قابل تنظیم ، دارای مخزن با قابلیت پر شدن آب

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

هولاهوپ هوشمند Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
چین
خانه باشگاه
چربی سوزی نواحی شکم و پهلو کمک به سلامتی و استقامت قلبی عروقی به چالش کشیدن ماهیچه‌های مرکزی درگیر کردن عضلات پایین‌تنه بهبود تمرکز و تعادل بدن
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی