search
ثبت نام / ورود




دمبل بانوان 2 کیلوگرمی


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
519
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 324,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 81,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دمبل بانوان 2 کیلوگرمی
یکی از پرطرفدارترین وکاربردی ترین لوازم ورزشی برای انجام حرکات بدنسازی و تناسب اندام از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای، دمبل‌ها هستند. هم‌چنین بهترین روشی که می‌تواند چربی‌های اضافی بدن شما را از بین برده و به عضلات زیبا و متناسب تبدیل کند، استفاده از دمبل است. دمبل‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها قدرت عضلانی خود را تقویت نمائید. یکی از معروف‌ترین دمبل‌ها دمبل ایروبیک یا بدنسازی است. ناگفته نماند این نوع از تجهیزات ورزشی مخصوصِ ایروبیک دارای وزن‌های مختلف از 500 گرم تا 10 کیلوگرم در رنگ‌های مختلف هستند که حرفه‌ای‌ها با دیدن رنگ آنان، خود متوجه سبک و یا سنگین بودن وزن آن‌ها می‌شوند. از...

یکی از پرطرفدارترین وکاربردی ترین لوازم ورزشی برای انجام حرکات بدنسازی و تناسب اندام از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای، دمبل‌ها هستند. هم‌چنین بهترین روشی که می‌تواند چربی‌های اضافی بدن شما را از بین برده و به عضلات زیبا و متناسب تبدیل کند، استفاده از دمبل است. دمبل‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با استفاده از آن‌ها قدرت عضلانی خود را تقویت نمائید. یکی از معروف‌ترین دمبل‌ها دمبل ایروبیک یا بدنسازی است. ناگفته نماند این نوع از تجهیزات ورزشی مخصوصِ ایروبیک دارای وزن‌های مختلف از 500 گرم تا 10 کیلوگرم در رنگ‌های مختلف هستند که حرفه‌ای‌ها با دیدن رنگ آنان، خود متوجه سبک و یا سنگین بودن وزن آن‌ها می‌شوند. از دمبل‌های ایروبیک می‌توان در منزل و باشگاه استفاده کرد. یکی از این نوع دمبل‌های ایروبیک دمبل بانوان 2 کیلوگرمی است که دارای یک جفت (دو عدد) بوده و مخصوص بانوانی می‌باشد که می‌خواهند حرکات قدرتی و نیمه سنگین انجام دهند.

ویژگی‌های دمبل بانوان 2 کیلوگرمی

اگر شما هم با دمبل تمرین داشته‌اید حتمآ غلتیدن ناخواسته و آزار دهنده بودن آن را هم تجربه کرده‌اید. یکی از راه‌حل‌های این مشکل، هندسی ساختن این دمبل‌ها است. دمبل بانوان 2 کیلوگرمی با شکل هندسی جدید خود باعث می‌شود که آن را بدون نگرانی از غلتیدن، بعد از تمرین روی زمین گذاشته و به استراحت بپردازید. این دمبل قابلیت اضافه‌کردن وزنه ندارد. دورتا دور دمبل، روکش پلاستیکی کشیده شده است که از کثیفی، زنگ‌زدگی و آسیب‌رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. به عبارتی روکش این دمبل را طوری طراحی‌ کرده‌اند که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب‌رساندن و جا انداختن روی دست جلوگیری می‌کند. به دلیل وزن کمی که این نوع دمبل‌ها دارند فضای کمی را اشغال نموده و همیشه قابل دسترس هستند. شما می‌توانید دمبل بانوان 2 کیلوگرمی را در رنگ‌های متنوع و زیبا قرمز، سرمه‌ای، صورتی و بنفش با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده از سایت فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی اسپرت کالا تهیه نمایید. به وسیله دمبل می‌توانید با توجه به هدف و نوع حرکت هم چربی سوزی کرده و هم افزایش حجم مورد نظر خود را به دست بیاورید.

کاربردهای دمبل بانوان 2 کیلوگرمی

یک جفت دمبل بانوان 2 کیلوگرمی به شما کمک می‌کند بتوانید به راحتی تمرینات هوازی انجام دهید و شاهد نتایج خوب آن باشید. استفاده از این دمبل برای انجام تمرینات باعث می‌شود که ماهیچه‌های کل بدن فعال شده و در نتیجه سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد. زمانی که با کمک دمبل ورزش انجام می‌دهید می‌توانید توده عضلانی خود را افزایش داده و به مرور زمان و رعایت رژیم غذایی چربی‌های اضافی بدن را نیز از بین ببرید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , سرمه‌ای , صورتی , بنفش
جنس
آهن با روکش لاستیکی
کشور سازنده
ایران
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
کاربرد
فعال شدن ماهیچه‌های کل بدن, افزایش سوخت و ساز بدن, افزایش حجم عضلات, تناسب اندام

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در

دمبل بانوان 2 کیلوگرمی
0 از 0 رای
324,000 تومان
موجود
آهن با روکش لاستیکی
ایران
باشگاه سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی