search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



تیپینگ
تیپینگ
دسته بندی

تیپینگ

تیپینگ یک روش درمانی مکمل و مدرن در فیزیوتراپی به حساب می‌آید. تیپینگ جدیدترین روش درمانی برای معالجه بسیاری از مشکلات، آسیب‌ها و عارضه‌های ایجاد شده در نواحی کمر، دست و پا، گردن و کل بدن مفید بوده و کاربردهای زیادی دارد. در واقع تیپینگ درمانی جزو اولین درمان‌هایی است که یک فیزیوتراپیست به بیمار خود توصیه می‌کند. به طور کلی روش‌های مختلف تیپینگ و بانداژ در آسیب‌های مختلف اسکلتی مؤثرتر بوده و کاربرد بیشتری دارد. چه قصد خرید انواع کنزیوتیپ را دارید و چه می‌خواهید، انواع تیپ و بانداژ و یا کیف‌های پزشکی را تهیه کنید، اسپرت کالا مثل همیشه در کنار شماست. در ادامه بیشتر با محصولات دسته‌بندی تیپینگ آشنا خواهید شد....

تیپینگ یک روش درمانی مکمل و مدرن در فیزیوتراپی به حساب می‌آید. تیپینگ جدیدترین روش درمانی برای معالجه بسیاری از مشکلات، آسیب‌ها و عارضه‌های ایجاد شده در نواحی کمر، دست و پا، گردن و کل بدن مفید بوده و کاربردهای زیادی دارد. در واقع تیپینگ درمانی جزو اولین درمان‌هایی است که یک فیزیوتراپیست به بیمار خود توصیه می‌کند. به طور کلی روش‌های مختلف تیپینگ و بانداژ در آسیب‌های مختلف اسکلتی مؤثرتر بوده و کاربرد بیشتری دارد. چه قصد خرید انواع کنزیوتیپ را دارید و چه می‌خواهید، انواع تیپ و بانداژ و یا کیف‌های پزشکی را تهیه کنید، اسپرت کالا مثل همیشه در کنار شماست. در ادامه بیشتر با محصولات دسته‌بندی تیپینگ آشنا خواهید شد.

کنزیوتیپ

کنزیوتیپ یا نوار درمانی کشی، یک نوار پارچه‌ای همراه با چسب اکرلیک است که جهت درمان اختلالات فیزیکی و آسیب‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوارهای درمانی با ایجاد کشیدگی لایه‌ی سطحی پوست باعث افزایش فضای بین مفاصل شده و از این طریق احتمال ایجاد آسیب را کاهش می‌دهد. استفاده از این نوارهای درمانی فواید زیادی دارد که می‌توان به مواردی چون کاهش خستگی عضلانی، کاهش درد عضلانی، مهار درد، بهبود روند ترمیم و ... اشاره کرد. 

برای خرید انواع نوارهای درمانی کنزیوتیپ مانند استاندارد، پرچسب، طرحدار و ... با گارانتی اصلی و قیمت مناسب و دیدت مشخصات آن‌ها می‌توانید به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران، اسپرت کالا مراجعه نمائید.

تیپ و بانداژ

آسیب دیدگی در ورزش فقط مختص افراد مبتدی نیست بلکه گاهی ورزشکاران حرفه‌ای هم دچار آسیب‌های ورزشی شدید می‌شوند. به همین دلیل در اکثر باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی یک سری لوازم پزشکی از جمله انواع تیپ و بانداژ برای شرایط ضروری و آسیب دیدگی‌های ورزشکاران تعبیه شده است. با وجود چنین لوازمی دیگر نگران آسیب دیدگی‌های ورزشکاران نخواهید بود. 

یکی از آسیب‌هایی که اغلب ورزشکاران با آن رو به رو می‌شوند در رفتن و جا‌به‌جا شدن مفاصل است، که این آسیب ممکن است به علت انجام ورزش‌های سنگین و تحرک بالا رخ داده باشد. در این مواقع بهترین وسیله برای درمان مشکلات در رفتن مفاصل استفاده از انواع تیپ و بانداژهای با کیفیت است. از دیگر اثرات درمانی تیپینگ از جمله تیپ و بانداژ می‌توان به مواردی چون کنترل التهاب و تورم، کاهش درد، افزایش جریان خون و ... اشاره کرد. 

کیف پزشکی

پزشکی یکی از مشاغل حساس نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا است و قاعدتاً نگهداری و جا‌به‌جایی ملزومات پزشکی امری مهم می‌باشد. از آن جایی که تجهیزات پزشکی بسیار حساس هستند و باید به درستی نگهداری شوند و به راحتی هم قابل حمل باشند، بدین منظور در کیف‌های مخصوص می‌توان از آن‌ها در برابر آسیب، آلودگی و ... محافظت کرد. این نوع کیف‌ها به کیف‌های پزشکی معروف هستند. اهمیت داشتن کیف پزشکی به اندازه‌ی محتوای داخل آن و هم‌چنین آموزش درست در استفاده از ملزومات داخل کیف است. 

یکی از با کیفیت‌ترین کیف‌های پزشکی دنیا، کیف کمری پزشکی Cramer در بخش دسته‌بندی تیپینگ با قیمتی مناسب، با ضمانت اصالت و بازگشت کالا از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، اسپرت کالا قابل خرید است.

خرید انواع بهترین لوازم تیپینگ از اسپرت کالا

هر نوع لوازم تیپینگ که فکرش را بکنید، در مدل‌ها و طرح‌های مختلف در اسپرت کالا موجود است. انواع کنزیوتیپ استاندارد و پرچسب، انواع تیپ و بانداژ، قیچی و کاتر و بهترین انواع کیف‌های پزشکی از برندهای داخلی و خارجی تهیه و به صورت یکجا گرد آوری شده است. بنابراین شما با اسپرت کالا می‌توانید به بهترین لوازم تیپینگ موجود در دنیا دسترسی داشته باشید، بدون این که حتی مجبور شوید از جای خود بلند شوید. محصولات اسپرت کالا در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال شده و با ضمانت سلامتی فیزیکی و اصالت کالا به شما مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.