search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



کنزیوتیپ
کنزیوتیپ
دسته بندی

کنزیوتیپ

کنزیوتیپ که با عنوان نوار درمانی کشی شناخته می‌شود، یک نوار پارچه‌ای همراه با چسب اکرلیک است که معمولاً به منظور درمان اختلالات فیزیکی گوناگون و آسیب‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع کنزیوتیپ یک نوار باریک است، که ادعا می‌شود قادر است  140-120 % بیشتر از طول خودش کش بیاید. این چسب‌ها با افزایش فضای بین مفاصل باعث کاهش احتمال ایجاد آسیب می‌شود. هم‌چنین از کنزیوتیپ برای کاهش درد در نقاط ماشه‌ای استفاده می‌شود. نوارهای کنزیوتیپ دارای خاصیت ضد آب بوده و حدود 3 تا 5 روز روی پوست باقی می‌ماند و در هنگام دوش گرفتن و یا انجام فعالیت‌های ورزشی کنده نخواهد شد.  فواید استفاده از کنزیوتیپ کاهش و کنترل حس...

کنزیوتیپ که با عنوان نوار درمانی کشی شناخته می‌شود، یک نوار پارچه‌ای همراه با چسب اکرلیک است که معمولاً به منظور درمان اختلالات فیزیکی گوناگون و آسیب‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع کنزیوتیپ یک نوار باریک است، که ادعا می‌شود قادر است  140-120 % بیشتر از طول خودش کش بیاید. این چسب‌ها با افزایش فضای بین مفاصل باعث کاهش احتمال ایجاد آسیب می‌شود. هم‌چنین از کنزیوتیپ برای کاهش درد در نقاط ماشه‌ای استفاده می‌شود. نوارهای کنزیوتیپ دارای خاصیت ضد آب بوده و حدود 3 تا 5 روز روی پوست باقی می‌ماند و در هنگام دوش گرفتن و یا انجام فعالیت‌های ورزشی کنده نخواهد شد. 

فواید استفاده از کنزیوتیپ

کاهش و کنترل حس درد: نوارهای کنزیوتیپ باعث مهار بازخوردهای حسی حرکتی شده و با فعال سازی پاسخ‌های عصبی عضلانی باعث فعال شدن عضلات می‌شود. این امر باعث می‌شود شما به هیچ وجه احساس درد و ناراحتی نداشته باشید.

کمک به عملکرد و استقامت عضلات و مفاصل: به کارگیری کنزیوتیپ در ورزش و فعالیت‌های بدنی به انقباض و استقامت عضلات کمک زیادی می‌کند، علاوه بر آن در هنگام کشیده شدن تاندون‌ها به حفظ ساختار مفاصل کمک کرده و از کشیدگی تاندون‌ها جلوگیری می‌کند.

تسریع در ترمیم تورم و التهابات ناشی از تروما و سایر موارد: کنزیوتیپ به علت خاصیت کشسانی که دارد پوست را بالا می‌آورد و باعث می‌شود تا افزایش فضای زیر پوستی برای عبور مایع لنفی ایجاد شود. نوار کنزیوتیپ با این عمل به حرکات مایع زیر پوستی کمک می‌کند. بنابراین هنگامی که نوار کنزیوتیپ روی پوست قرار می‌گیرد در پاکسازی ناحیه متورم شده کمک می‌کند.

برترین برندهای کنزیوتیپ

تعداد برندهای زیادی در زمینه تولید چسب‌های کنزیوتیپ فعالیت می‌کنند و هر کدام محصولاتی با ویژگی‌های خاص عرضه کرده‌اند. از میان بهترین برندهای تولیدکننده چسب‌های کنزیوتیپ می‌توان به Rock Tape, Kt Tape و ... اشاره کرد. در این بین برند معتبر و شناخته شده‌ای چون Agilitec در سایت موجود است.

خرید آنلاین انواع کنزیوتیپ با بهترین قیمت از اسپرت کالا

اسپرت کالا محصولات با کیفیتی چون چسب کنزیوتیپ را در کمترین زمان و با بهترین قیمت به دست شما می‌رساند. شما می‌توانید قبل از خرید سایز و تمامی جزئیات محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن را سفارش دهید.