search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



تیپ و بانداژ
تیپ و بانداژ
دسته بندی

تیپ و بانداژ

آسیب‌دیدگی در ورزش یک امر طبیعی محسوب می‌شود و حتی ورزشکار حرفه‌ای هم به دام آسیب‌های ورزشی افتاده است. به همین خاطر در باشگاه و یا تیم‌های ورزشی لوازم کامل پزشکی از جمله انواع تیپ و بانداژ برای شرایط اضطراری و آسیب‌دیدگی‌های ورزشکاران تعبیه شده است تا اگر ورزشکار دچار آسیب بدنی شود بتوان به سرعت به آن رسیدگی کرد. یکی از این آسیب‌ها که اغلب ورزشکاران با آن رو به رو می‌شوند، بحث در رفتن و جا‌به‌جا شدن مفصل‌ها می‌باشد. در طول روز به علت انجام ورزش‌های سنگین و تحرک بالا ممکن است مفاصل ضربه دیده و از محل همیشگی خارج شود. در این جور مواقع بهترین وسیله‌ی مورد نیاز برای درمان آن مفصل استفاده از تیپ و بانداژ کشی و...

آسیب‌دیدگی در ورزش یک امر طبیعی محسوب می‌شود و حتی ورزشکار حرفه‌ای هم به دام آسیب‌های ورزشی افتاده است. به همین خاطر در باشگاه و یا تیم‌های ورزشی لوازم کامل پزشکی از جمله انواع تیپ و بانداژ برای شرایط اضطراری و آسیب‌دیدگی‌های ورزشکاران تعبیه شده است تا اگر ورزشکار دچار آسیب بدنی شود بتوان به سرعت به آن رسیدگی کرد. یکی از این آسیب‌ها که اغلب ورزشکاران با آن رو به رو می‌شوند، بحث در رفتن و جا‌به‌جا شدن مفصل‌ها می‌باشد. در طول روز به علت انجام ورزش‌های سنگین و تحرک بالا ممکن است مفاصل ضربه دیده و از محل همیشگی خارج شود. در این جور مواقع بهترین وسیله‌ی مورد نیاز برای درمان آن مفصل استفاده از تیپ و بانداژ کشی و با کیفیت است. استفاده از انواع تیپ و بانداژ دارای اثرات درمانی متعددی است. از جمله این اثرات می‌توان به: افزایش جریان خون موضعی، کنترل تورم، کاهش درد، کمک به ترمیم و پیشگیری از افزایش شدت ضایعه و ... اشاره کرد.

کاربردهای انواع تیپ

تیپ‌های ورزشی در رنگ‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند. رنگ‌بندی در کیفیت درمان تآثیر ندارد، اما در مواردی که موضع درمان در معرض دید قرار دارد بهتر است از رنگ‌های مورد علاقه بیمار برای تیپینگ استفاده شود. مهم‌ترین نکته در استفاده از تیپینگ توجه به رعایت اصول بیومکانیکی در هنگام اعمال تیپ درمانی یا ورزشی می‌باشد. قبل از اعمال تیپ لازم است در خصوص حساسیت‌های پوستی از بیمار سؤال شود. از میان پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع تیپ می‌توان به تیپ امریکن استایل سفید 5 متری Kingmax اشاره کرد.

کاربردهای انواع بانداژ

یکی از کاربردهای مهم بانداژ ثابت نگه داشتن مفاصل است و اگر آسیبی به مفصل وارد شده باشد، آن را به سادگی درمان می‌کند. البته این درمان نیاز به زمان دارد و طی چندین روز این عمل به سر انجام می‌رسد. استفاده کردن از بانداژ بسیار آسان است و شما می‌توانید به اندازه کافی بانداژ را بر روی مفصل و یا عضله مورد نظر بپیچید؛ و آن را شل و یا سفت‌تر نمایید. این محصول قابلیت این را دارد که مفصل‌های شما را به صورت درجه یک فیکس کند. قابلیت فیکس کردن این محصول بسیار بالاست به طوری که در فیکس کردن مفاصل نسبت به نوارهای تیپ عملکرد بهتری دارند و در این زمینه کاربردی‌تر عمل می‌کنند. یکی از پرفروش‌ترین بانداژهای این مجموعه باند ورزشی خط نشان 4.6 متری Kindmax می‌باشد.

خرید آنلاین انواع تیپ و بانداژ با بهترین قیمت از اسپرت کالا

اگر می‌خواهید انواع تیپ و بانداژ فوق العاده و با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید به وب سایت Sportkala مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید محصولات از همین صفحه اقدام کرده و در محل مورد نظر دریافت کنید. با استفاده از تیپ و بانداژ آسیب‌دیدگی مفصل هایتان را درمان کنید و سلامتی را به بدنتان باز گردانید.