search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دروازه و ملزومات
دروازه و ملزومات
دسته بندی

دروازه و ملزومات

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های روی کره زمین که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد، ورزش فوتبال می‌باشد. این ورزش که از دو تیم یازده نفر تشکیل می‌شود، جز ورزش‌های تیمی و گروهی قرار می‌گیرد. دروازه در فوتبال فضایی در دو طرف زمین بازی و چهارچوب مانند است که قسمت پایینی آن را زمین تشکیل می‌دهد و با خطی سفید نشان داده شده است. اگر توپ از این چارچوب عبور کند، داخل دروازه شده که اصطلاحاً می‌گویند گل شده ‌است. درون دروازه با تور از فضای بیرون جدا شده است. تور دروازه فوتبال بسیار شبیه به یک تور قلاب بافی شده است که به رنگ‌های مختلف و با ساختاری مربعی طراحی شده است. اندازه...

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های روی کره زمین که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد، ورزش فوتبال می‌باشد. این ورزش که از دو تیم یازده نفر تشکیل می‌شود، جز ورزش‌های تیمی و گروهی قرار می‌گیرد. دروازه در فوتبال فضایی در دو طرف زمین بازی و چهارچوب مانند است که قسمت پایینی آن را زمین تشکیل می‌دهد و با خطی سفید نشان داده شده است. اگر توپ از این چارچوب عبور کند، داخل دروازه شده که اصطلاحاً می‌گویند گل شده ‌است. درون دروازه با تور از فضای بیرون جدا شده است. تور دروازه فوتبال بسیار شبیه به یک تور قلاب بافی شده است که به رنگ‌های مختلف و با ساختاری مربعی طراحی شده است. اندازه این دروازه فوتبال طبق قوانینی که فیفا وضع کرده است در بازی‌های رسمی بزرگسالان، یک مستطیل ۷/۳۲ متری در ۲/۴۴ متری است. 

انواع دروازه فوتبال

در فوتبال، دروازه‌ها بر اساس نوع مسابقه و قوانین مختلف، می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در زیر به برخی از انواع دروازه‌ فوتبال اشاره می‌کنیم:

  • دروازه‌های استاندارد: این نوع دروازه‌ها دارای ابعاد استاندارد هستند و بیشتر در مسابقات فوتبال جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • دروازه‌های کوچک: در بعضی مسابقات یا فضاهای محدودتر، از دروازه‌های کوچک‌تری استفاده می‌شود. این دروازه‌ها ابعاد کمتری نسبت به دروازه‌های استاندارد دارند، اما هم‌چنان با قوانین فوتبال سازگارند. اسپرت کالا دو مدل از این دروازه‌ها را برای شما خریداران فراهم کرده است که شامل:
  • گل کوچک استخری: بازی فوتبال نه تنها بین بزرگسالان بلکه بین کودکان هم طرفدار زیادی پیدا کرده است. بدین منظور برای این گونه بازی‌ها از دروازه گل کوچک استخری استفاده می‌شود. این دروازه‌ها با توجه به جنس (پلاستیکی) و وزن سبکی که دارند بهترین خرید دروازه فوتبال برای کودکان هستند. 
  • گل کوچک فلزی: دروازه فلزی تنها یکی از لوازم فوتبال می‌باشد که مناسب تمامی رده‌های سنی است. بیشتر در ابعاد 38*48*60 تولید می‌شود و وزن هر یک از دروازه‌ها بین 3 الی 5 کیلوگرم است که نسبت به مدل آن‌ها متغیر است. از این مدل دروازه با توجه به جنس و مقاومت بالایی که در برابر آفتاب و رطوبت دارد می توان در هر فضایی مانند داخل منزل، باغ، حیاط مدارس و… به صورت ثابت و متغیر از آن استفاده کرد.
  • دروازه‌های باندی: در فوتبال داخل سالن یا بازی‌های دستی در سالن‌ها، ممکن است از دروازه‌های باندی استفاده شود که در آن‌ها شبکه به دیوارهای میدان متصل است و توپ پس از برخورد با دیوارها هم‌‎چنان در بازی باقی می‌ماند.

برترین برندهای دروازه فوتبال

در زمینه‌ی تولید دروازه‌های فوتبال، تعدادی برند معتبر و محبوب مانند Forza ,Vavosport, BoshenT, Maxwell, Vx و ...  وجود دارند که به عنوان تاًمین‌کنندگان تجهیزات و وسایل ورزشی شناخته می‌شوند. دروازه فوتبال 75*100 سانتی‌متری VX از جنس استیل مرغوب در اسپرت کالا موجود می‌باشد. برند VX با ارائه‌ی وسایل ورزشی ساخته شده از متریال با کیفیت قابل مقایسه با بهترین برند های روز اروپا است.

خرید انواع دروازه فوتبال از اسپرت کالا

خرید انواع دروازه و ملزومات آن مثل دروازه تاشو، تور تمرین شوت، تور دروازه فوتبال، دروازه گل کوچک و ... در سایت اسپرت کالا امکان‌پذیر است. برای اطلاع از قیمت وسایل فوتبال از همین صفحه اقدام کنید.