search
ثبت نام / ورود




دروازه فوتبال 75×100 سانتی‌متری VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
500
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 4,554,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,138,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دروازه فوتبال 75×100 سانتی‌متری VX
دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX از جمله کالا‌های ورزشی محبوب و پرطرفدار است که برای استفاده در زمین چمن طبیعی و سالن‌های ورزشی طراحی و ساخته شده است. ارتفاع دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX به گونه‌ای است که می‌توان از آن در انواع تمرینات استفاده کرد. همان طور که می‌دانید فوتبال به عنوان یک ورزش بسیار محبوب دارای طرفداران بسیاری است. به همین دلیل لوازم ورزشی مرتبط با آن نیز طرفداران بی‌شماری دارد. کلیه‌ی علاقمندان به این ورزش می‌توانند برای تمرین در خانه یا سالن‌های ورزشی از دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX به راحتی استفاده کنند. ویژگی‌های دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX با توجه به ارتفاع کم این دروزاه فوتبال به راحتی...

دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX از جمله کالا‌های ورزشی محبوب و پرطرفدار است که برای استفاده در زمین چمن طبیعی و سالن‌های ورزشی طراحی و ساخته شده است. ارتفاع دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX به گونه‌ای است که می‌توان از آن در انواع تمرینات استفاده کرد. همان طور که می‌دانید فوتبال به عنوان یک ورزش بسیار محبوب دارای طرفداران بسیاری است. به همین دلیل لوازم ورزشی مرتبط با آن نیز طرفداران بی‌شماری دارد. کلیه‌ی علاقمندان به این ورزش می‌توانند برای تمرین در خانه یا سالن‌های ورزشی از دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX به راحتی استفاده کنند.

ویژگی‌های دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX

با توجه به ارتفاع کم این دروزاه فوتبال به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. به همین دلیل امکان استفاده از آن در هر مکانی وجود دارد. تور به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دوام خوبی دارد. علاوه بر ورزش فوتبال می‌توان از این دورازه برای ورزش فوتسال نیز استفاده کرد. متریال به کار رفته در دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX بسیار باکیفیت بوده و به همین دلیل مقاومت این دروازه در برابر رطوبت و آفتاب بسیار بالا است. با توجه به دوام و استحکام این کالای ورزشی می‌توان از آن در زمین چمن طبیعی، مصنوعی  و سالن‌های ورزشی استفاده کرد. 

وزن این دورازه فوتبال به گونه‌ای است که کاملاً قابل حمل بوده و حین تمرین می‌توان آن را جابه‌‎جا کرده و در هر مکانی قرار داد. دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX در کشور هند تولید شده و با ضمانت نامه معتبر ارائه می‌شود، از این رو از بابت کیفیت و دوام آن هیچ گونه نگرانی‌ وجود ندارد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX

این دروازه تمرینی همانند دیگر انواع دروازه نحوه‌ی استفاده‌ی خاصی ندارد. پس از نصب توری درون دروازه و قرار دادن آن در مکان مورد نظر می‌توان از آن به راحتی استفاده کرد. علاوه بر باشگاه و زمین چمن، امکان استفاده از این دروازه در خانه و برای تمرینات شخصی و یا بازی نیز وجود دارد. جنس استیل باکیفیت دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX باعث می‌شود تا نگرانی از بابت محل قرارگیری آن نداشته باشید. زیرا مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی دارد. هم‌چنین به دلیل داشتن وزن سبک می‌توان آن را به راحتی تا محل مورد نظر حمل کرد. دروازه فوتبال ۷۵*۱۰۰ سانتی‌متری VX با توجه به کیفیت ساخت، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن می‌تواند کاملاً به صرفه و اقتصادی باشد.


مشخصات کلی
رنگ
سفید
جنس
استیل
طول
100 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای ورزش های فوتبال و فوتسال
ارتفاع
76 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت - قابلیت حمل آسان - قیمت برای یک عدد می‌باشد.

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

دروازه فوتبال 75×100 سانتی‌متری VX
0 از 0 رای
4,554,000 تومان
موجود
استیل
100 سانتی‌متر
هند
زمین چمن طبیعی سالن های ورزشی
مناسب برای ورزش های فوتبال و فوتسال
76 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی