search
ثبت نام / ورود




دروازه گل کوچک فلزی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
2117
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,982,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 995,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دروازه گل کوچک فلزی VX
دروازه گل کوچک فلزی VX وسیله‌ای کاربردی برای شروع تمرینات فوتبال می‌باشد. افرادی که به ورزش‌های فوتبال علاقه ی زیادی دارند می‌توانند با تهیه این دروازه گل کوچک به صورت گروهی و یا انفرادی تمرین‌های خود را انجام دهند. بازی فوتبال توسط دروازه گل کوچک فلزی VX این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که بتوانید مهارت‌های مختلفی از خود را مانند گل زدن، پاس کاری و ... تقویت کنید. البته این مهارت‌ها بسته به نوع انتخاب شما از بازی تقویت خواهند شد. به طور مثال در صورتی که تمایل به انجام تمرین‌ها به صورت تک نفره را داشته باشید می‌توانید خود را به یک گل زن حرفه‌ای تبدیل کنید. اما در صورتی که به بازی‌های انفرادی تمایل...

دروازه گل کوچک فلزی VX وسیله‌ای کاربردی برای شروع تمرینات فوتبال می‌باشد. افرادی که به ورزش‌های فوتبال علاقه ی زیادی دارند می‌توانند با تهیه این دروازه گل کوچک به صورت گروهی و یا انفرادی تمرین‌های خود را انجام دهند. بازی فوتبال توسط دروازه گل کوچک فلزی VX این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که بتوانید مهارت‌های مختلفی از خود را مانند گل زدن، پاس کاری و ... تقویت کنید. البته این مهارت‌ها بسته به نوع انتخاب شما از بازی تقویت خواهند شد. به طور مثال در صورتی که تمایل به انجام تمرین‌ها به صورت تک نفره را داشته باشید می‌توانید خود را به یک گل زن حرفه‌ای تبدیل کنید. اما در صورتی که به بازی‌های انفرادی تمایل زیادی ندارید و می‌خواهید بازی‌ها را طبق اصول مسابقه‌ای و یا تیمی پیش ببرید می‌توانید ابعاد مختلف مهارتی خود را تقویت کنید. در چنین حالتی هم تیمی خود را هم بیشتر خواهید شناخت. به نقاط ضعف و قوت او پی برده و با یادآوری این نکات به او می‌توانید تیم خود را حرفه‌ای‌تر از قبل پروش دهید. دروازه گل کوچک فلزی VX مناسب برای تمام سنین می‌باشد. کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و حتی میانسالانی که به ورزش‌های فوتبال تمایل بسیار شدیدی دارند می‌توانند با بهره‌مند شدن از دروازه گل کوچک فلزی VXساعت‌ها خود را مشغول بازی کرده و از تمرین‌های خود نهایت لذت را ببرند. هم‌چنین از نظر سطح بندی بازیکنی (مبتدی، متوسط و حرفه‌ای) هیچ گونه محدودیتی پیش روی شما برای استفاده از دروازه گل کوچک فلزی VX وجود نخواهد داشت. چه به عنوان یک بازیکن مبتدی پا به این حرفه گذاشته باشید و یک تازه وارد به شمار آیید و چه به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، دست شما برای تمرین فوتبال با ددروازه گل کوچک فلزی VX باز خواهد بود. 

خرید دروازه گل کوچک فلزی VX 

دروازه گل کوچک فلزی VX یک محصول با کیفیت از کشور هند می‌باشد که در ابعاد 38*48*60 سانتی‌متری طراحی و در دسترس تمامی افراد علاقه‌مند به فوتبال قرار داده شده است. البته این وسیله را می‌توان در تمرین‌های فوتسال نیز به کار برد. البته شما می‌توانید از دروازه مش تاشو VX هم به عنوان جایگزینی برای دروازه گل کوچک فلزی VX استفاده نمایید. بدنه ددروازه گل کوچک فلزی VX از استیل ساخته شده است که مقاومت بالایی را در برابر آفتاب و رطوبت دارد. به همین دلیل به راحتی می‌توان این وسیله را حتی در زمین‌های خیس و هوای بارانی هم مورد استفاده قرار داد. بدون این که هیچ گونه نگرانی از بابت زنگ زدگی در میله‌ها داشته باشید این وسیله را در زمین‌های چمن طبیعی نصب و بازی‌های فوتبال خود را آغاز نمایید. زمین‌های چمن مصنوعی نیز می‌توانند مناسب نصب و استفاده از دروازه گل کوچک فلزی VX باشند. شما می‌توانید زیر نور مستقیم آفتاب هم به تمرین‌های فوتبال خود بپردازید، چرا که این وسیله در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی را از خود نشان داده و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نخواهد شد. قابلیت حمل آسان یکی دیگر از مزیت‌های دروازه گل کوچک فلزی VX می‌باشد. از اصلی‌ترین کاربردهای دروازه گل کوچک فلزی VX این است که می‌توان آن را در تمرین‌های فوتبال و فوتسال مورد استفاده قرار داد.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز
جنس
استیل
طول
60 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی , فضای باز
کاربرد
مناسب برای ورزش های فوتبال و فوتسال
ارتفاع
48 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد در بسته
1 عدد
سایر مشخصات
مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت - قابلیت حمل آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

دروازه گل کوچک فلزی VX
0 از 0 رای
3,982,000 تومان
موجود
استیل
60 سانتی‌متر
هند
سالن های ورزشی فضای باز
مناسب برای ورزش های فوتبال و فوتسال
48 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی