search
ثبت نام / ورود

آشنایی با ول اسلاید و فواید آن


نفیسه نفیسه معینی راد 222 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

ول اسلاید (Valslide) یک دیسک جفت با سطح صیقلی است که  زیر دو دست، پا و یا زانو قرار گرفته و می‌توان با آن انوع حرکات کششی را انجام داد. ما در این مقاله از اسپرت کالا تلاشمان ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره این ابزار همه کاره است، پس ادامه‌ی مطالب را از دست ندهید. 

آشنایی با ول اسلاید

ول اسلاید یک نوع ابزار ورزشی است که برای انجام تمرینات فیزیکی و تقویت عضلات استفاده می‌شود. این ابزار اغلب از موادی مانند پلاستیک یا لاستیک ساخته می‌شود و دو قطعه دایره‌ای صیقلی دارد که روی سطح صاف حرکت می‌کنند. صیقلی بودن سطح ول اسلاید ورزشی موجب می‌شود تا به راحتی بتوان دست و یا پا را در زاویه‌های مختلف حرکت داد.

ول اسلاید در تمرینات کششی، تقویتی و تعادلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارتی ورزش با وال اسلاید تمرینی خاص برای انجام حرکات کنترل شده طراحی شده است. از ول اسلاید می‌توانید برای هدف قرار دادن عضلات در چندین قسمت مختلف بدن مانند پاها، عضلات داخلی ران و عضلات شکم به طور همزمان استفاده کنید. بعلاوه از ول اسلاید برای کشش و تقویت شانه‌ها، سینه و پشت خود استفاده کنید. هم‌چنین شما می‌توانید از این وسیله‌ی ورزشی برای انجام حرکات تمرینی با کش تی آر ایکس (TRX) نیز استفاده کرده و بهترین نتیجه را به دست آورید.

آشنایی با ول اسلاید

ول اسلاید مناسب افرادی است که

این ابزار ورزشی برای کسانی که می‌خواهند به راحتی در منزل تمرین‌های مختلف و هیجانی را انجام دهند بسیار مناسب است. ول اسلاید مزایایی را برای کنترل و ثبات هسته‌ی بدن ارائه می‌دهد. این مزیت برای کسانی که به دنبال انگیزه برای تمرین هستند هیجان انگیز است. با این حال، ورزش با ول اسلاید فقط به کسانی کمک می‌کند که می‌خواهند با اشتیاق آن را ادامه دهند و مدت‌ها پس از از بین رفتن نوآوری و تکراری شدن تمرینات باز هم به تمرین متعهد شوند. انجام تمرینات با ول اسلاید یک گزینه‌ی آموزشی مقرون به صرفه و مقیاس پذیر جهانی است که برخی از مربیان را نیز ارائه می‌دهد.

رشته‌های ورزشی مناسب برای استفاده از ول اسلاید

ول اسلاید یا دیسک لغزنده در تمام تمریناتی که نیاز به تحرک و انجام حرکات کششی و حرکتی داشته باشد استفاده می‌شود. برای مثال حرکات کوهنوردی، یوگا، اسکات در فانکشنال یا کراس فیت، شنا سوئدی، حرکت پل، پلانک حرکتی لانچ و تمرینات پایه‌ای این چنینی در رشته‌های تمرینی مثلTRX، یلاتس و بدنسازی.

مزایای استفاده از ول اسلاید

افزایش عملکرد ورزشی

افزایش کالری‌سوزی و چزبی‌سوزی بدن

کاهش دهنده شوک و تنش های وارد بر بدن در حین تمرین

تنوع بخشیدن به تمرینات هوازی و قدرتی

مزایای استفاده از ول اسلاید

حذف اصطکاک بین بدن و زمین

انجام راحت‎‌تر حرکات ورزشی

نظم و ریتم دادن به حرکات رفت و برگشتی در تمرین

کشش بهتر عضلات در تمرینات کششی

سبک و قابل حمل

قابل استفاده برای همه گروه های سنی

Agilinex slide valslide sklz valslide
خرید ول اسلاید Agilinex خرید ول اسلاید SKLZ

ختم کلام

استفاده از ول اسلاید در تمرینات باعث می‌شود ورزش راحت‌تر به نظر برسد، در حالی در واقعیت باعث می‌شود عضلات شما سخت‌تر کار کنند! ورزش با ول اسلاید سطح تمرینی ناپایداری را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد بسیاری از تمرینات اسلاید برد را شبیه‌سازی کنید. ول اسلاید برای استفاده در کف چوبی، کاشی و کف اتاق عالی است! از شما عزیزان سپاسگزاریم که تا انتهای مطالب با ما همراه بودید.


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی