search
ثبت نام / ورود




ول اسلاید Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
637
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 366,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 91,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ول اسلاید Agilinex
یکی از کارهایی که ما می‌توانیم برای افزایش انرژی درون جسممان انجام دهیم این است، که زمانی از روز را به ورزش کردن بپردازیم. این کار باعث می‌شود علاوه بر بالا رفتن قدرت فیزیکی جسم، از لحاظ روحی نیز به یک شادابی عمیق و حال خوب برسیم. به همین خاطر است که ورزش کردن سن و سال نمی‌شناسد و به هر کسی پیشنهاد می‌شود. حال اگر ورزش خود را با تجهیزات کامل انجام دهیم این لذت چندین برابر افزایش پیدا می‌کند. یکی از وسایلی که به بهتر ورزش کردن شما کمک شایانی می‌کند، ول اسلاید نام دارد. ول اسلاید Agilinex یک محصول بی نظیر برای ورزش کردن است و انجام تمرینات با این صفحه‌ها می‌تواند نتایج دل انگیزی برای شما...

یکی از کارهایی که ما می‌توانیم برای افزایش انرژی درون جسممان انجام دهیم این است، که زمانی از روز را به ورزش کردن بپردازیم. این کار باعث می‌شود علاوه بر بالا رفتن قدرت فیزیکی جسم، از لحاظ روحی نیز به یک شادابی عمیق و حال خوب برسیم. به همین خاطر است که ورزش کردن سن و سال نمی‌شناسد و به هر کسی پیشنهاد می‌شود. حال اگر ورزش خود را با تجهیزات کامل انجام دهیم این لذت چندین برابر افزایش پیدا می‌کند. یکی از وسایلی که به بهتر ورزش کردن شما کمک شایانی می‌کند، ول اسلاید نام دارد. ول اسلاید Agilinex یک محصول بی نظیر برای ورزش کردن است و انجام تمرینات با این صفحه‌ها می‌تواند نتایج دل انگیزی برای شما به وجود آورند. این محصول قدرت هسته‌ای ایجاد می‌کنند و قدرت هسته جسم شما را بسیار بالا می‌برند. هم‌چنین با انجام تمرینات این محصول انعطاف پذیری بدن شما افزایش پیدا می‌کند و عضلات شما علاوه بر قدرتمند شدن، انعطاف پذیری آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای ول اسلاید Agilinex این است که برای انجام حرکات کششی و چرخشی روی سطوح مختلف بسیار مناسب است و این تمرینات به نرم شدن و کشش عضلاتتان کمک زیادی می‌کند. سطح داخلی ول اسلاید Agilinex صاف می‌باشد و مواد به کار رفته در این محصول دارای اصطکاک کم می‌باشد. به همین خاطر این صفحه‌ها در هنگام ورزش به آسانی تکان می‌خورند و جا‌به‌جا می‌شوند. تمرین با ول اسلایدها بسیار راحت و آسان است و شما می‌توانید به آسانی با این محصول شروع به ورزش کردن کنید. ول اسلاید Agilinex دارای امکان حرکت همه جهته می‌باشد و شما می‌توانید در همه‌ی جهات از این ول اسلاید استفاده کنید.

خرید ول اسلاید Agilinex

شرکت سازنده این محصول برند Agilinex می‌باشد. این شرکت در کشور چین تآسیس شده و کار آن تولید لوازم ورزشی و پخش آن در سر تا سر جهان است. مدل ول اسلاید Agilinex بیضی شکل است و رنگ فسفری دارد. جنس رویی این محصول از فوم تولید شده اما جنس زیری آن از پلاستیک می‌باشد. به همین خاطر مقاومت بالایی دارد و به آسانی خراب نمی‌شود. می‌توان از این محصول در خانه و باشگاه‌های ورزشی استفاده نمود و یک ورزش کامل را به همراه این ول اسلایدها انجام داد. اگر می‌خواهید این محصول با کیفیت و درجه یک را با قیمتی مناسب خریداری کنید، می‌توانید از سایت اسپرت کالا سفارش دهید و این محصول بی نظیر را تحویل بگیرید. با استفاده از این محصول می‌توانید یک ورزش کاربردی و کامل را داشته باشید و از ورزش خود لذت ببرید. البته شما می‌توانید ول اسلاید SKLZ به عنوان جایگزینی برای این محصول در نظر بگیرید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , مشکی , آبی , بنفش
جنس
پلاستیک با سطح داخلی فومی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
ایجاد قدرت هسته‌ای , مناسب برای انجام حرکات کششی و چرخشی روی سطوح مختلف , افزایش انعطاف پذیری
ابعاد
23*13*1 سانتی متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

ول اسلاید Agilinex
0 از 0 رای
366,000 تومان
موجود
پلاستیک با سطح داخلی فومی
چین
خانه باشگاه سالن های ورزشی
ایجاد قدرت هسته‌ای مناسب برای انجام حرکات کششی و چرخشی روی سطوح مختلف افزایش انعطاف پذیری
23*13*1 سانتی متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی