search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



مدیریت درد و آسیب ورزشی
مدیریت درد و آسیب ورزشی
دسته بندی

مدیریت درد و آسیب ورزشی

ابزارهای مدیریت درد و آسیب ورزشی وسایل و تجهیزاتی هستند که برای درمان و بهبودی برخی آسیب‌ها یا مشکلات جسمی در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند. این ملزومات درمانی به تنهایی یا به همراه تکنیک‌های درمانی مختلف، نقش بسزایی در کاهش زمان بازیابی و افزایش کارایی ورزشکاران دارد. به عبارتی بهتر ملزومات درمانی به ورزشکاران کمک می‌کند تا بعد از آسیب ورزشی در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند عملکرد خود را بهینه کرده و با ایمنی و سلامتی کامل به بازی بازگردند. اگر قصد خرید هر نوع لوازم مدیریت درد و آسیب ورزشی را دارید و دوست دارید، این کار را به راحتی، با اطمینان خاطر و بدون دردسر انجام دهید، در ادامه با دسته‌بندی مدیریت درد...

ابزارهای مدیریت درد و آسیب ورزشی وسایل و تجهیزاتی هستند که برای درمان و بهبودی برخی آسیب‌ها یا مشکلات جسمی در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند. این ملزومات درمانی به تنهایی یا به همراه تکنیک‌های درمانی مختلف، نقش بسزایی در کاهش زمان بازیابی و افزایش کارایی ورزشکاران دارد. به عبارتی بهتر ملزومات درمانی به ورزشکاران کمک می‌کند تا بعد از آسیب ورزشی در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند عملکرد خود را بهینه کرده و با ایمنی و سلامتی کامل به بازی بازگردند. اگر قصد خرید هر نوع لوازم مدیریت درد و آسیب ورزشی را دارید و دوست دارید، این کار را به راحتی، با اطمینان خاطر و بدون دردسر انجام دهید، در ادامه با دسته‌بندی مدیریت درد و آسیب ورزشی و کالاهای زیرمجموعه‌ی آن بیشتر آشنا خواهید شد. 

درمان گرم و سرد

حتماً برایتان پیش آمده که در زمین تمرین و یا بعد از فعالیت‌های روزانه در بدن خود احساس درد کرده و به یک روش درمانی سریع نیاز دارید. بهترین راهکار در چنین مواقعی استفاده از لوازم درمانی گرم و سرد ورزشی است. طبق تحقیقات به دست آمده استفاده از محصولات درمانی گرم و سرد تآثیر بسزایی در کاهش التهاب، تسکین سریع درد و رفع کوفتگی عضلات و ... دارد و کاربرد هر کدام به راحتی قابل تشخیص است. 

اگر در حین تمرینات دچار ضربه و آسیب شدید و یا بعد از فعالیت‌های روزمره احساس درد و کوفتگی در بدن خود احساس کردید و به دنبال روشی سریع جهت بهبود تسکین دردهای خود هستید،  پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع لوازم مدیریت درد و آسیب ورزشی از جمله لوازم درمانی گرم و سرد مانند اسپری گرم ورزشی، اسپری سرد ورزشی، کیسه یخ و ... از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی (اسپرت کالا) است.

ملزومات درمان

ابزارها و وسایلی که در زمینه‌ی پزشکی ورزشی جهت پیشگیری، درمان و توانبخشی انواع آسیب مورد استفاده قرار می‌گیرد به ابزارهای پزشکی ورزشی و یا همان ملزومات درمان شناخته می‌شوند. همان طور که می‌دانید موضوع مصدومیت چه در ورزش و چه در انجام فعالیت‌های روزمره امری بسیار عادی است و ممکن است برای ورزشکاران و افراد در طول روز اتفاق بیافتد. بدین منظور داشتن استفاده از انواع ملزومات درمانی جهت برگشت سلامتی فرد آسیب دیده الزامی است.

انواع ملزومات درمانی از انواع زانوبند گرفته تا انواع آتل انگشت و پک‌های فوم تاول با برندهای معروفی چون Cramer, Mueller همه و همه در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در سایت فروشگاهی اسپرت کالا موجود است. از اهمیت بالای این محصولات می‌توان نتیجه گرفت که تمامی آن‌ها کاربردی و پر فروش بوده است.

خرید بهترین لوازم مدیریت درد و آسیب ورزشی از اسپرت کالا

هر کدام از وسایل دسته‌بندی مدیریت درد و آسیب ورزشی را که نیاز دارید، از اسپری سرد و گرم ورزشی گرفته تا انواع بریس‌های درمانی، کافی است به اسپرت کالا مراجعه کنید تا با دنیایی متنوع و رنگارنگ رو به رو شده و بتوانید از بین گزینه‌های مختلف محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. محصولات موجود در سایت دارای عکس و ویژگی‌های لازم هستند، که به شما برای پیدا کردن محصول و انتخاب آن کمک می‌کند. بعد از نهایی شدن خرید، محصولات شما با ضمانت سلامتی فیزیکی و اصالت کالا در بازه زمانی مشخص شده توسط خودتان به راحتی به دست شما می‌رسد.