search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
ویژگی ها
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

درمان گرم و سرد

گاهی دردهای ناشی از ضربه و آسیب‌دیدگی به قدری وخیم و زیاد هستند که ورزشکاران برای ادامه‌ی فعالیت‌های خود در زمین تمرین و یا حتی افرادی که بعد از فعالیت‌های روزانه احساس درد در بدن دارند، به یک روش درمان سریع نیاز دارند. استفاده از انواع محصولات گرم و سرد ورزشی از رایج‌ترین و سنتی‌ترین روش‌های کنترل درد و یا کوفتگی و سایر علائم می‌باشد. تحقیقات نشان داده است که (سرمادرمانی) و (گرمادرمانی) یا همان محصولات درمان گرم و سرد تآثیر بسزایی در کاهش التهاب، تسکین درد و رفع گرفتگی عضلات و .... دارد و کاربرد آن‌ها با وجود تنوع محصولات بسیار ساده است. انوع محصولات درمان گرم و سرد ژل دو منظوره سرد و گرم: از...

گاهی دردهای ناشی از ضربه و آسیب‌دیدگی به قدری وخیم و زیاد هستند که ورزشکاران برای ادامه‌ی فعالیت‌های خود در زمین تمرین و یا حتی افرادی که بعد از فعالیت‌های روزانه احساس درد در بدن دارند، به یک روش درمان سریع نیاز دارند. استفاده از انواع محصولات گرم و سرد ورزشی از رایج‌ترین و سنتی‌ترین روش‌های کنترل درد و یا کوفتگی و سایر علائم می‌باشد. تحقیقات نشان داده است که (سرمادرمانی) و (گرمادرمانی) یا همان محصولات درمان گرم و سرد تآثیر بسزایی در کاهش التهاب، تسکین درد و رفع گرفتگی عضلات و .... دارد و کاربرد آن‌ها با وجود تنوع محصولات بسیار ساده است.

انوع محصولات درمان گرم و سرد

ژل دو منظوره سرد و گرم: از این محصول می‌توان برای موارد اورژانسی و مسابقات ورزشی استفاده کرد. از کاربردهای ژل دو منظوره سرد و گرم می‌توان به مواردی چون سرما و گرما درمانی، مدیریت درد و آسیب، کاهش درد، کاهش ورم و ... اشاره کرد.

اسپری سرد و گرم: اسپری ورزشی گرم برای گرم کردن عضلات و بهبود انعطاف پذیری قبل از ورزش استفاده می‌شود، اما اسپری ورزشی سرد برای کاهش التهاب و درد بعد از ورزش کاربرد دارد. هر دو اسپری ورزشی گرم و سرد می‌توانند برای افزایش عملکرد ورزشی استفاده شوند. می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین محصولات این دسته‌بندی اسپری سرد Cramer می‌باشد.

کیسه گرم و یخ: کیسه سرد و گرم به منظور کاهش درد و برای جلوگیری از تورم اعضای آسیب دیده بدن بخصوص در ورزشکاران استفاده می‌شود.

خرید آنلاین انواع محصولات درمان گرم و سرد با قیمت مناسب از اسپرت کالا

مجموعه‌ی اسپرت کالا با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه‌ی عرضه‌ی محصولات ورزشی با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. با مراجعه به سایت اسپرت کالا می‌توانید از تنوع محصولات درمان گرم و سرد ما بهره‌مند شده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.