search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



ملزومات درمان
ملزومات درمان
دسته بندی

ملزومات درمان

تجهیزات پزشکی ورزشی یا همان ملزومان درمان مرتبط با ورزش به انواع ابزارها، وسایل و لوازمی اطلاق می‌شود که در زمینه‌ی پزشکی ورزشی برای پیشگیری، ارزیابی، درمان و توانبخشی از آسیب‌ها استفاده می‌شود. موضوع مصدومیت در ورزش یک امر بسیار عادی می‌باشد که اغلب ورزشکاران به دام این مشکل می‌افتند. حال اگر یک ورزشکار به هر دلیلی در سلامت جسمانی خود به مشکلی برخورد و دچار آسیب‌دیدگی شد باید به آن فرد از طریق استفاده از ملزومات درمان کمک کرده و سلامتی را به فرد برگرداند. این تجهیزات پزشکی ورزشی برای کمک به ورزشکاران، مربیان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در مدیریت آسیب‌های مرتبط با ورزش و بهینه‌سازی عملکرد طراحی شده‌اند.  انواع ملزومات درمانی با کیفیت مورد...

تجهیزات پزشکی ورزشی یا همان ملزومان درمان مرتبط با ورزش به انواع ابزارها، وسایل و لوازمی اطلاق می‌شود که در زمینه‌ی پزشکی ورزشی برای پیشگیری، ارزیابی، درمان و توانبخشی از آسیب‌ها استفاده می‌شود. موضوع مصدومیت در ورزش یک امر بسیار عادی می‌باشد که اغلب ورزشکاران به دام این مشکل می‌افتند. حال اگر یک ورزشکار به هر دلیلی در سلامت جسمانی خود به مشکلی برخورد و دچار آسیب‌دیدگی شد باید به آن فرد از طریق استفاده از ملزومات درمان کمک کرده و سلامتی را به فرد برگرداند. این تجهیزات پزشکی ورزشی برای کمک به ورزشکاران، مربیان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در مدیریت آسیب‌های مرتبط با ورزش و بهینه‌سازی عملکرد طراحی شده‌اند. 

انواع ملزومات درمانی با کیفیت مورد نیاز شما ورزشکاران عزیز در سایت اسپرت کالا موجود است که از میان آن‌ها می‌توان به پک فوم تاول چسبی پشت پا، پوست مصنوعی، رول فلکسی رپ، زانوبند، کیف کمک‌های اولیه به همراه ملزومات، آتل فوری انگشت، اسکین لوب-تیوپ، نودل شنا و ... اشاره کرد. از اهمیت بالای این محصولات می‌توان نتیجه گرفت که تمامی آن‌ها پرفروش بوده و هستند.

برترین برندهای معتبر ملزومات درمان

برندهای مختلف ورزشی در زمینه‌ی تولید وسایل و لوازم پزشکی ورزشی فعالیت می‌کنند که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به Cramer, VX, Spenco و ... اشاره کرد. محصولات برند Agilinex موجود در سایت برندی معتبر و شناخته شده، از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال، هم‌چنین همتراز با برندهای روز اروپا است.

خرید آنلاین انواع ملزومات درمان با قیمتی عالی از اسپرت کالا

به طور کلی، تجهیزات پزشکی ورزشی یا همان ملزومات درمان نقش مهمی در پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی آسیب‌های مرتبط با ورزش دارند و به ورزشکاران کمک می‌کنند تا عملکرد خود را بهینه کنند و ایمن به بازی بازگردند. هدف و غایت فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا فراهم نمودن بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی ورزشی روز دنیا می‌باشد.