search
ثبت نام / ورود




فوم رول استاندارد طرح تریگر پوینت


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
688
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 1,705,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 426,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

فوم رول استاندارد طرح تریگر پوینت
فوم رول یا همان فوم رول ماساژ وسیله‌ای به ظاهر ساده با کاربرد فراوان است. غلطک فومی وسیله‌ای برای ریکاوری بدن، ماساژ عضلات و ماهیچه‌های بدن می‌باشد. تمرینات فوم رول بسیار سبک است، و با دو هدف رفع گرفتگی و اسپاسم عضلات و ماساژ ماهیچه‌های بدن و هم‌چنین ریکاوری و ریلکس کردن عضلات و ماهیچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این وسیله می‌توان عمیق‌ترین گرفتگی‌های موجود در عضلات که احتمالاً ناشی از تمرین‌های سنگین ورزشی بوده را برطرف نمود. به طور کلی این وسیله می‌تواند در تسکین دردهای عضلانی، بهبود انعطاف پذیری و... کمک کند. این غلطک فومی قطعه‌ای استوانه‌ای شکل از جنس فوم سخت می‌باشد، که می‌تواند روی پوست حرکت کند. انواع فوم رول

فوم رول یا همان فوم رول ماساژ وسیله‌ای به ظاهر ساده با کاربرد فراوان است. غلطک فومی وسیله‌ای برای ریکاوری بدن، ماساژ عضلات و ماهیچه‌های بدن می‌باشد. تمرینات فوم رول بسیار سبک است، و با دو هدف رفع گرفتگی و اسپاسم عضلات و ماساژ ماهیچه‌های بدن و هم‌چنین ریکاوری و ریلکس کردن عضلات و ماهیچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این وسیله می‌توان عمیق‌ترین گرفتگی‌های موجود در عضلات که احتمالاً ناشی از تمرین‌های سنگین ورزشی بوده را برطرف نمود. به طور کلی این وسیله می‌تواند در تسکین دردهای عضلانی، بهبود انعطاف پذیری و... کمک کند. این غلطک فومی قطعه‌ای استوانه‌ای شکل از جنس فوم سخت می‌باشد، که می‌تواند روی پوست حرکت کند.

انواع فوم رول

سایز: یکی از فاکتورهای تمایز فوم رو‌ل‌ها  سایز آن‌ها می‌باشد. این غلطک‌ها در طول و قطرهای مختلفی وجود دارد، که با یکدیگر متفاوت هستند. قطر فوم رول‌های استاندارد به طور متوسط 15 سانتی‌متر است. اما فوم رول‌هایی تولید شده‌اند که قطر آن‌ها از 6 الی 11 سانتی‌متر می‌باشد. فوم رول‌هایی با قطر کمتر برای نواحی خاص بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور مثال برای شانه‌ها مناسب است.

سفتی یا نرمی فوم رول: فوم رول‌ها بر اساس سفتی به سه درجه نرم، معمولی یا استاندارد و سفت تقسیم می‌شوند. هرچه درجه سفتی فوم رول‌ها بیشتر باشد، فشار به ماهیچه‌ها و عضلات بیشتر و ماساژ سخت‌تر و عمقی‌تر است. فوم رول معمولی یا استاندارد سفتی متوسطی دارد، و در ورزش‌های پیلاتس و یوگا به کار می‌رود و نوع دیگر آن‌ها فوم رول نرم است، و برای افرادی مناسب می‌باشد که با فوم رول‌های معمولی نمی‌توانند تمرینات را انجام دهند و عضلات آن‌ها دچار درد مداوم می‌شود.

آج دار یا صاف بودن  فوم رول: فوم رول‌های آج دار برای حمله به تریگرپوینت‌ها بسیار مناسب می‌باشد. به طور مثال اگر بعد از انجام تمرینات بدنسازی در ناحیه شکم خود نقاطی وجود دارد که احساس درد می‌کنید، حتماً از ماساژ با فوم‌های آج دار استفاده کنید.

فوم رول خاص: این نوع از فوم رول دارای طول و قطر مختلف و سطح دندانه دار می‌باشد، و روی عضلات خاص فشار وارد می‌کند.

فواید فوم رول استاندارد طرح تریگر پوینت 

  • کاهش استرس

  • افزایش گردش خون

  • افزایش انعطاف پذیری

  • رفع گرفتگی عضلات

  • قابلیت اجرای حرکات تمرینی و توانبخشی

فوم رول استاندارد طرح تریگر پوینت 

انتخاب نوع: اولین و مهم‌ترین  نکته در خصوص خرید رول توجه به نوع آن می‌باشد، حرفه‌ای بودن شما هنگام خرید فوم رول‌ها کاملاً تآثیرگذار می‌باشد.

شکل فوم رولشکل فوم رول را به صورت استوانه‌ای  و یا نیم دایره‌ای می‌توانید انتخاب کنید. اغلب ورزشکاران از شکل استوانه‌ای  استفاده می‌کنند.

ابعاد محصول: منظور از ابعاد فوم رول در واقع قطر و طول محصول می‌باشد. اغلب افراد از مدل‌های 90 سانتی‌متری برای تقویت عضلات پشت خود استفاده می‌کنند.

قیمت فوم رولقیمت فوم رول‌ها با توجه به ابعاد و نوع آن‌ها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با فروشگاه ورزشی اسپرت کالا در ارتباط باشید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی , نارنجی
قطر
14 سانتی‌متر
طول
30 سانتی‌متر
کشور سازنده
تایوان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود گردش خون در عضلات , تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات , مناسب برای تمرین های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام , بهبود تحرک
نوع
استاندارد , شیاردار
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای ورزشکاران مبتدی و افراد غیر ورزشکار

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
نوع

فوم رول استاندارد طرح تریگر پوینت
0 از 0 رای
1,705,000 تومان
موجود
14 سانتی‌متر
30 سانتی‌متر
تایوان
خانه باشگاه سالن های ورزشی
بهبود گردش خون در عضلات تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات مناسب برای تمرین های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام بهبود تحرک
استاندارد شیاردار
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی