search
ثبت نام / ورود




استپ تعادلی بادی Togu


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
957
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,839,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 959,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

استپ تعادلی بادی Togu
یک سری از مبحث ها در ورزش بسیار مهم و کاربردی می باشد. تعادل در ورزش یکی از این مباحث می باشد و ورزشکاران همیشه برای تقویت و بهبود تعادل بدنی خود تلاش و تمرین می کنند. در این زمینه محصولات بسیار زیادی تولید شده که ورزشکاران می توانند آن ها را خریداری و از آن استفاده کنند. یکی از این محصولات درجه یک، استپ تعادلی بادی Togu می باشد که از کاربرد و کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. این محصول با باد تنظیم می شود و شما می توانید میزان باد این محصول را کم و یا زیاد کنید تا دستگاه آن جور که می خواهید شکل و حالت بگیرد. بیشترین ویژگی و کاربردی که...

یک سری از مبحث ها در ورزش بسیار مهم و کاربردی می باشد. تعادل در ورزش یکی از این مباحث می باشد و ورزشکاران همیشه برای تقویت و بهبود تعادل بدنی خود تلاش و تمرین می کنند. در این زمینه محصولات بسیار زیادی تولید شده که ورزشکاران می توانند آن ها را خریداری و از آن استفاده کنند. یکی از این محصولات درجه یک، استپ تعادلی بادی Togu می باشد که از کاربرد و کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. این محصول با باد تنظیم می شود و شما می توانید میزان باد این محصول را کم و یا زیاد کنید تا دستگاه آن جور که می خواهید شکل و حالت بگیرد. بیشترین ویژگی و کاربردی که این محصول دارد مربوط به بحث تعادل می باشد. استپ تعادلی بادی Togu ایراد های تعادلی شما را بهبود می بخشد و تعادل شما را به مرور زمان با تمرین های مداوم بهتر می کند. عضله مچ پا رابطه مستقیمی با تعادل شما دارد زیرا اگر عضله مچ پای شما ضعیف باشد،  وضعیت تعادلی شما نیز ضعیف تر خواهد بود. به همین خاطر استفاده از استپ تعادلی بادی Togu این قابلیت را دارد که عضلات مچ پای شما را تقویت دهد تا شما بهتر بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. استپ تعادلی بادی Togu بسیار سبک می باشد و شما می توانید این محصول را هر کجا که می خواهید با قابلیت حمل آسان آن را انتقال دهید. استفاده از این محصول بسیار راحت می باشد و شما می توانید به آسانی در هر جا از این محصول استفاده کنید. ورزش با استپ تعادلی بادی Togu بسیار لذت بخش تر از آن چیزی می شود که شما فکر می کنید و با وجود این محصول با لذت به سراغ ورزش می روید.

خرید استپ تعادلی بادی Togu

این محصول توسط کمپانی بزرگ Togu تولید شده که در بین ورزشکاران بسیار محبوب و پر طرفدار است. ابعاد این محصول به طول و عرض 38 سانتی متر و 21 سانتی متر ارائه شده همچنین ارتفاع این محصول 6 سانتی متر می باشد. استپ تعادلی بادی Togu از وزن کمی بر خوردار است و وزن آن 1.2 کیلو گرم است اما تحمل وزن بسیار بالایی دارد. به طوری که می تواند تا 150 کیلو گرم را تحمل کند که در نوع خود بسیار عالی است. رنگ این محصول طوسی می باشد. استفاده و حمل این محصول بسیار آسان می باشد و هر کسی می تواند از این محصول استفاده و آن را جا به جا کند. از استپ تعادلی بادی Togu در خانه، باشگاه های ورزشی، مراکز توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده می شود و در این مکان ها بسیار کاربرد دارد. اگر می خواهید این محصول با کیفیت و پر کاربرد را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید می توانید هم اکنون استپ تعادلی بادی Togu از سایت اسپرت کالا خریداری کنید و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. با استفاده از این محصول ارزشمند می توانید ضعف های تعادلی خود را بهبود ببخشید و عضلات مچ پا خود را به صورت حرفه ای تقویت کنید.


مشخصات کلی
رنگ
طوسی
جنس
لاستیک
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی
کاربرد
بهبود و آموزش تعادل , تقویت عضلات مچ پا
مشخصات فنی
سایرمشخصات
قابلیت تنظیم باد
ابعاد
38 در 21 در 6 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

استپ تعادلی بادی Togu
0 از 0 رای
3,839,000 تومان
موجود
لاستیک
آلمان
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی
بهبود و آموزش تعادل تقویت عضلات مچ پا
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی