search
ثبت نام / ورود




کیف حمل توپ VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
882
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,166,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 291,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیف حمل توپ VX
امروزه بسیاری از ورزش هایی که انجام می شوند از توپ به عنوان وسیله بسیار مهمی در تمرینات خود استفاده می کنند. بسیاری از کسانی که به ورزش علاقه دارند به سمت ورزش هایی مانند فوتبال، والیبال و ورزش هایی از این قیبل می روند. تمریناتی که در این ورزش ها انجام می شود همیشه نیازمند به توپ های فراوان می باشد تا بتوانند همه بازیکنان تیم با توپ های خود تمرین کنند. وقتی تعداد توپ ها زیاد باشد، طبیعتا حمل و نقل آن ها هم کار مشکلی می شود. زیرا هر لحظه ممکن است توپی گم شود و به فرد یا تیم خسارتی وارد شود. به همین خاطر بازیکنان همواره با خود...

امروزه بسیاری از ورزش هایی که انجام می شوند از توپ به عنوان وسیله بسیار مهمی در تمرینات خود استفاده می کنند. بسیاری از کسانی که به ورزش علاقه دارند به سمت ورزش هایی مانند فوتبال، والیبال و ورزش هایی از این قیبل می روند. تمریناتی که در این ورزش ها انجام می شود همیشه نیازمند به توپ های فراوان می باشد تا بتوانند همه بازیکنان تیم با توپ های خود تمرین کنند. وقتی تعداد توپ ها زیاد باشد، طبیعتا حمل و نقل آن ها هم کار مشکلی می شود. زیرا هر لحظه ممکن است توپی گم شود و به فرد یا تیم خسارتی وارد شود. به همین خاطر بازیکنان همواره با خود کیف هایی را حمل می کنند تا توپ های خود را داخل آن بگذارند و آن را به سادگی به محل تمرین ببرند. محصولی که مشاهده می کنید یکی از با کیف های با کیفیت و مناسب بازار می باشد. کيف حمل توپ VX در دو مدل ساخته شده که هر دو مدل آن در بازار موجود می باشد. مدل هایی که برای این کیف وجود دارد در طرح های ساده و بند دار ساخته شده است. به طوری که شما می توانید با خرید مدل بند دار این کیف به آسانی کیف را بر روی شانه های خود قرار دهید و توپ های خود را هر کجا که می خواهید ببرید. یکی از ویژگی های خاص و مهم کيف حمل توپ VX، داشتن ظرفیت بالای آن است. به طوری که 12 تا 15 توپ ورزشی را می توان در این کیف قرار داد. این ویژگی برای کسانی که از توپ های زیادی در تمرینات خود استفاده می کند مناسب می باشد. در کل این کیف برای حمل توپ های ورزشی شما با تعدادی بالا بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این کیف را در بازار های معتبر ورزشی تهیه کنید. شما می توانید کيف حمل توپ مش و پلي استر VX به عنوان جایگزینی برای این محصصول در نظر بگیرید.

خرید کيف حمل توپ VX

طول این کیف 97 سانتی متر می باشد. این اندازه برای کیفی که این حجم از توپ را در خود جای می دهد بسیار مناسب است. جنس کيف حمل توپ VX از برزنت می باشد که از مقاومت بالایی بر خوردار است و به به سختی می توان به پارچه ای کیف آسیب رساند. همچنین در این کیف تور مشی به کار رفته که به جذابیت این کیف کمک زیادی کرده است. به علاوه شما می توانید ببینید که چه تعداد توپ در کیف قرار دارد. رنگی که این کیف از آن ها طراحی شده است، رنگ های مشکی و آبی می باشد. کشور سازنده این کیف، کشور هند می باشد. این کیف برای استفاده در سالن های ورزشی مناسب است و برای این کار کاربرد دارد. اگر می خواهید برای جا یه جایی توپ های ورزشی خود از یک کیف فوق العاده استفاده کنید می توانید کيف حمل توپ VX را با قیمتی مناسب از سایت اسپرت کالا خریداری کنید و آن را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که می خواهید تحویل بگیرد و از آن در حمل آسان توپ های خود استفاده کنید. انواع کیف حمل توپ در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-آبی
جنس
برزنت و تور مش
طول
97 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
قابلیت استفاده برای حمل تمام توپ ها اعم از فوتبال ،والیبال و ...
ظرفیت
تا 15 عدد
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای دو مدل ساده و بنددار

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت

کیف حمل توپ VX
0 از 0 رای
1,166,000 تومان
موجود
برزنت و تور مش
97 سانتی‌متر
هند
سالن های ورزشی
قابلیت استفاده برای حمل تمام توپ ها اعم از فوتبال ،والیبال و ...
تا 15 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی