search
ثبت نام / ورود




کیف حمل توپ مش و پلی استر VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
756
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 832,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 208,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیف حمل توپ مش و پلی استر VX
ورزشکاران و مربیانی که با توپ سروکار دارند، وجود یک کیف مناسب برای حمل توپ‌ها در سطح زمین بازی را الزامی می‌دانند. ازآن جایی‌که تیم‌های بزرگ نیاز به تعداد بیشتری توپ برای تمرین کردن دارند، کیف حمل توپ مناسب کمک زیادی خواهد کرد. در واقع کیف حمل توپ مش و پلی استر VX بیدن منظور طراحی و تولید شده است. کیفی که در هر سالنی می‌توانید به‌راحتی توپ‌ها را داخل آن بریزید و با خود به محل تمرین ببرید. انتخاب کردن یک کیف کاربردی از بین مدل‌های مختلف می‌تواند کمی سخت باشد. برای کمک به این امر توضیحاتی را برای راهنمایی شما ارائه کرده‌ایم. ویژگی‌های کیف حمل توپ مش و پلی استر VX برای...

ورزشکاران و مربیانی که با توپ سروکار دارند، وجود یک کیف مناسب برای حمل توپ‌ها در سطح زمین بازی را الزامی می‌دانند. ازآن جایی‌که تیم‌های بزرگ نیاز به تعداد بیشتری توپ برای تمرین کردن دارند، کیف حمل توپ مناسب کمک زیادی خواهد کرد. در واقع کیف حمل توپ مش و پلی استر VX بیدن منظور طراحی و تولید شده است. کیفی که در هر سالنی می‌توانید به‌راحتی توپ‌ها را داخل آن بریزید و با خود به محل تمرین ببرید. انتخاب کردن یک کیف کاربردی از بین مدل‌های مختلف می‌تواند کمی سخت باشد. برای کمک به این امر توضیحاتی را برای راهنمایی شما ارائه کرده‌ایم.

ویژگی‌های کیف حمل توپ مش و پلی استر VX

برای استفاده از توپ‌ها و جابه‌جا کردن در طول زمین بازی کیف حملی که به شکل کیسه‌ای باشد، کمک‌کننده است. این نوع کیف در زمان استفاده از توپ‌های زیاد مفید خواهد بود. وقتی توپ ها را داخل کیف حمل قرار می‌دهید، نگران پاره شدن بند آن نشوید؛ زیرا جنس آن مستحکم است. هم‌چنین این بند کیف پوششی با حلقه‌های فلزی است که در برابر فشارهای مکرر مقاوم است. در نتیجه احتمال پارگی آن خیلی کم خواهد شد.

هم‌چنین جنس پلی‌استر که برای کیف حمل توپ مش و پلی استر VX در نظر گرفته‌اند، دلیل محکمی و استقامت آن است. در واقع کیف حمل توپ مش و پلی استرVX  در برابر رطوبت و آفتاب مقاوم بالایی دارد. به ‌همین ‌دلیل شما می‌توانید خیلی راحت در محیط‌های سرباز و در هوای بارانی نیز از آن برای حمل توپ استفاده کنید. ابعاد 90 در 53 سانتی‌‌متر این کیف باعث می‌شود تا 15 عدد توپ داخل آن به راحتی جای گیرد. نوع طراحی کیف حمل توپ مش و پلی استر VX باعث شده است تا سوراخ‌های موجود در آن مانع عرق کردن و خرابی توپ‌ها شود. هم‌چنین این سوراخ‌ها به ‌قدری منظم و اصولی هستند که مانع وارد شدن آشغال یا مواد اضافی به داخل کیف می‌شوند. کشور هند برای این کیف حمل توپ رنگ مشکی را در نظر گرفته است. همین امر به جذابیت کیف در حین جابه‌جا کردن توپ‌های رنگی می‌افزاید.

کاربردهای کیف حمل توپ مش و پلی استر VX

استفاده از این کیف حمل توپ تآثیرات زیادی درتمرینات ورزش‌های توپی داشته است. این نوع کیف ورزش‌های توپی قابلیت استفاده برای حمل تمام‌ توپ‌ها اعم از فوتبال، والیبال و دیگر توپ‌ها را دارد. اگر مربیان و یا مدیران سالن‌های ورزشی شما به دنبال کیفی برای حمل توپ‌های ورزشی داخل سالن هستند، حتماً کیف حمل توپ مش و پلی استر VX را به آن‌ها پیشنهاد دهید. این کیف کمک می‌کند تا نظم در وسایل باشگاه و یا سالن‌های ورزشی نیز رعایت شود.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
پلی استر و تور مش
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
ورزش‌های توپی قابلیت استفاده برای حمل تمام توپ ها اعم از فوتبال ،والیبال و ... ,
ظرفیت
تا 15 عدد
مشخصات فنی
ابعاد
90 در 53 سانتی متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت

کیف حمل توپ مش و پلی استر VX
0 از 0 رای
832,000 تومان
موجود
پلی استر و تور مش
هند
سالن های ورزشی
ورزش‌های توپی قابلیت استفاده برای حمل تمام توپ ها اعم از فوتبال ،والیبال و ...
تا 15 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی