search
ثبت نام / ورود




کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
522
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 977,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 244,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband
کش ورزشی CLX، از جمله وسایل ورزشی است که در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش‌های مقاومتی، ورزش‌های استقامتی مانند یوگا و پیلاتس و حتی در انجام تمرینات توانبخشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تهیه و استفاده از کش ورزشی CLX می‌توان با یک تیر چند نشان به هدف زد. به عبارت دیگر، با استفاده از کش ورزشی CLX می‌توان به راحتی چندین تکنیک ورزشی را پیاده کرده و تعداد زیادی از عضلات را درگیر کرد. بافت تشکیل دهنده کش ورزشی CLX یا ساختار آن از چندین لوپ یا حلقه تشکیل شده است که به صورت یکپارچه به یکدیگر چسبیده و یک ساختار طناب مانند را به وجود آورده‌اند. البته میزان مقاومت و یا حتی پایداری کش ورزشی...

کش ورزشی CLX، از جمله وسایل ورزشی است که در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش‌های مقاومتی، ورزش‌های استقامتی مانند یوگا و پیلاتس و حتی در انجام تمرینات توانبخشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تهیه و استفاده از کش ورزشی CLX می‌توان با یک تیر چند نشان به هدف زد. به عبارت دیگر، با استفاده از کش ورزشی CLX می‌توان به راحتی چندین تکنیک ورزشی را پیاده کرده و تعداد زیادی از عضلات را درگیر کرد. بافت تشکیل دهنده کش ورزشی CLX یا ساختار آن از چندین لوپ یا حلقه تشکیل شده است که به صورت یکپارچه به یکدیگر چسبیده و یک ساختار طناب مانند را به وجود آورده‌اند. البته میزان مقاومت و یا حتی پایداری کش ورزشی CLX کمی متفاوت بوده و بنابراین این وسیله ورزشی بر اساس رنگ‌هایش به سه دسته تقسیم خواهد شد. کش ورزشی CLX دارای 6 سطح مقاومتی می‌باشد که عبارت اند از: سطح مقدماتی یا پایه ( دارای رنگ‌های زرد و قرمزسطح متوسط (دارای رنگ‌های سبز، آبی و مشکی) و سطح پیشرفته (دارای رنگ‌های نقره‌ای و طلایی). بنابراین افراد می‌توانند بر اساس سطوح تمرینی خود از رنگ کش ورزشی CLX مخصوص به خود استفاده کرده تا با انجام حرکات نادرست منجر به آسیب دیدگی بدنی و عضلانی نشوند. یکی از آن‌ها کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband است.
به کمک کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband می‌توان تمامی عضلات را بر اساس تمرین مورد نظر به کار گرفته و درگیر کرد. هم‌چنین می‌توان هر دو گروه عضلانی بالا و پایین تنه را به کار گرفته و از آن‌ها استفاده کرد. کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband دارای محدودیت استفاده می‌باشند و صرفاً برای خانم‌ها و آقایان بزرگسال می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. در هنگام استفاده از کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband، نوع رشته ورزشی مهم نیست، زیرا ککش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband می‌تواند آزادانه در تمامی رشته‌های ورزشی و حتی بدنسازی و فیتنس نیز مورد استفاده قرار گیرد. البته در صورت نیاز به متراژ بیشتر شما می‌توانید از کش ورزشی CLX بیست و دو متر و هشتاد و پنج سانتی‌متری TheraBand استفاده نمایید.

خرید کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband 

کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متري TheraBand را می‌توان از سایت اسپرت کالا تهیه کرد. کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband دارای 1.65 سانتی‌متر طول و 9 عدد حلقه می‌باشد که به یکدیگر پیوسته شده اند. کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband کشسانی زیاد و بدون پارگی دارد و میزان مقاومت آن بر اساس رنگ‌هایی که ارائه می‌شود، متفاوت خواهد بود. رنگ‌های کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband عبارتند از: زرد = 1، قرمز = 2، سبز = 3، آبی = 4، مشکی = 5، نقره‌ای = 6 و طلایی = 7 که میزان مقاومت آن‌ها از 1، برابر کمترین مقاومت و 7 معادل بیشترین مقاومت می‌باشد. هم‌چنین کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband در اسپرت کالا نیز با رنگ‌های زرد، قرمز، سبز، آبی، مشکی، نقره‌ای و طلایی با رعایت میزان مقاومت موجود می‌باشد. کشور سازنده کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband آمریکا بوده و این محصول فاقد لاتکس نمی‌باشد. این وسیله ورزشی برای تمامی شاخه‌های ورزشی مناسب بوده و علاوه بر افزایش قدرت بدنی، می‌تواند تمامی عضلات را به صورت یکپارچه بالا ببرد. این وسیله قابل حمل بوده و در تمامی مکان‌ها از جمله منزل، باشگاه و حتی کلینیک‌های توانبخشی قابل استفاده می‌باشد. کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband توسط اسپرت کالا در اختیار مشتریان گرامی قرار داده خواهد شد.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , زرد , مشکی , طلایی آبی , نقره‌ای ,
جنس
لاستیک
طول
1.65 متر
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی
مقاومت
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
کاربرد
تقویت تمامی اعضای بدن , مناسب برای همه ی ورزش ها و تمرینات
عرض
5 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای 9 عدد حلقه - محصول با کیفیت - افزایش مقاومت تدریجی رنگ‌ها امکان تشخیص سطح پیشرفت را میسر می‌سازد.

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
مقاومت
کاربرد
عرض

کش ورزشی CLX صد و شصت و پنج سانتی‌متری Theraband
0 از 0 رای
977,000 تومان
موجود
لاستیک
1.65 متر
آمریکا
باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
تقویت تمامی اعضای بدن مناسب برای همه ی ورزش ها و تمرینات
5 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی