search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



وزنه و میله وزنه‌ای
وزنه و میله وزنه‌ای
دسته بندی

وزنه و میله وزنه‌ای

وزنه و میله وزنه‌ای ابزارهایی هستند که به طور اصولی برای تقویت عضلات، افزایش قدرت و توان فیزیکی، بهبود تعادل و کارایی بدنی استفاده می‌شوند. کلیه‌ی ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور که در باشگاه یا خانه تمرین می‌کنند نیاز به تمرین با انواع وزنه و میله وزنه‌ای دارند. این ابزارها در بسیاری از ورزش‌ها، تمرینات و برنامه‌های تمرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌ی صحیح از انواع وزنه و میله وزنه‌ای نظیر دمبل، هالتر، کتل بل و .. علاوه بر تقویت عضلات باعث سلامتی قلب و عروق می‌شود. توجه داشته باشید که قبل از شروع به هر نوع تمرین با وزنه یا میله وزنه‌ای، بهتر است با مربی یا متخصص ورزشی مشورت کنید تا برنامه‌ای مناسب برای نیازها و هدف‌هایتان...

وزنه و میله وزنه‌ای ابزارهایی هستند که به طور اصولی برای تقویت عضلات، افزایش قدرت و توان فیزیکی، بهبود تعادل و کارایی بدنی استفاده می‌شوند. کلیه‌ی ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور که در باشگاه یا خانه تمرین می‌کنند نیاز به تمرین با انواع وزنه و میله وزنه‌ای دارند. این ابزارها در بسیاری از ورزش‌ها، تمرینات و برنامه‌های تمرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌ی صحیح از انواع وزنه و میله وزنه‌ای نظیر دمبل، هالتر، کتل بل و .. علاوه بر تقویت عضلات باعث سلامتی قلب و عروق می‌شود. توجه داشته باشید که قبل از شروع به هر نوع تمرین با وزنه یا میله وزنه‌ای، بهتر است با مربی یا متخصص ورزشی مشورت کنید تا برنامه‌ای مناسب برای نیازها و هدف‌هایتان ایجاد شود و از اجرای صحیح تمرینات اطمینان حاصل نمائید. وزنه و میله وزنه‌ای شامل چهار بخش زیر می‌باشد:

1-بادی پامپ: بادی پامپ ورزشی هوازی- قدرتی می‌باشد که در آن از هالتر برای انجام تمرین‌های قدرتی و استقامتی استفاده می‌شود. بادی پامپ تمریناتی بسیار مفرح و البته مشکل می‌باشد که ضربان قلب را افزایش داده، روی کلیه‌ی بخش‌های بدن کار ‌کرده و کالری بسيار بالايي از بدن را می‌سوزاند. محصولات این دسته از وزنه و میله وزنه‌ای شامل: ميله بادي پامپ Agilinex و... می‌شود.

2-دمبل: یک نوع وسیله‌ی ورزشی است که از جنس فلز، آهن، یا مواد دیگر تولید می‌شود. دسته‌های دمبل معمولاً بازوها را به طور مجزا تغذیه می‌کنند، به طوری که هر دسته به صورت مستقل در دست‌ها قرار گرفته و تحت کنترل ورزشکار قرار می‌گیرد. دمبل‌ها معمولاً با وزن‌های مختلف تولید می‌شوند و افراد می‌توانند وزن‌های مناسب برای توانایی‌ها و هدف‌های خود انتخاب کنند. محصولات این دسته از وزنه و میله وزنه‌ای شامل: دمبل‌های قابل تنظیم Agilinex، دمبل‌ شش ضلعی 10 کیلوگرمی، دمبل‌های 1 تا 5 کیلوگرمی بانوان و ... می‌شود.

3-هالتر: هالتر نام میله‌ای می‌باشد که در ورزش بدنسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افزایش قدرت اجرایی حرکت‌ها و تسلط بر نحوه‌ی انجام حرکات بهره بردن از هالتر گزینه‌ی بسیار مطلوبی می‌باشد. محصولات این دسته از وزنه و میله وزنه‌ای شامل: ست هالتر بادي پامپ پرو Agilinex، گيره هالتر Agilinex، ست هالتر بادي پامپ Agilinex و... می‌شود.

4-باربل: باربل نوعی از دمبل بوده که دارای دسته‌ی بلند و وسیله‌ای با کارایی بالا در ورزش حساب شده که در گروه وزنه‌‌های آزاد جای دارد. این محصول به طور وسیع در تقویت، افزایش حجم و کارایی عصبی‌- ‌عضلانی بخش‌‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله علاوه بر این که نسبت به وسایل دیگر ورزشی قیمت کمتری داشته، حجم مناسبی دارد. محصولات این دسته از وزنه و میله وزنه‌ای شامل: وزنه باربل ميله خم Agilinex، وزنه باربل ميله صاف Agilinex و ... می‌شود.

5-وایپر: یکی از تجهیزات بدنسازی که تعریف جدیدی برای مربیان به وجود آورده، وایپر است. وایپر لوله لاستیکی ضخیمی دارد که تقریباً دارای یک متر طول بوده و در دو سایز باریک و ضخیم و در وزن‌های مختلف 4، 6، 8، 10، 12، 16 و 20 کیلوگرمی تولید می‌گردد. امکان دارد به علت پیچیدگی‌های مربوط به کاربرد، وایپر جدی گرفته نشود اما، وایپر در واقع یکی از همه کاره‌ترین تجهیزات موجود در بازار می‌باشد. محصولات این دسته شامل: وزنه وايپر Agilinex می‌شود.

خرید انواع وزنه و میله وزنه‌ای با قیمت‌های متنوع از بهترین برندها

انواع وزنه و میله وزنه‌ای تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند وزن، جنس محصول و هم‌چنین ابعاد کلی آن‌ها قرار دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید وزنه و میله وزنه‌ای با قیمت و کیفیت مناسب، خرید از فروشگاه‌های معتبر از قبیل فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا است. ناگفته نماند مجموعه اسپرت کالا تمامی وزنه‌ها را با کیفیت قابل توجه و مناسب‌ترین قیمت برای شما ورزش دوستان فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نظرتان دست پیدا کنید.