search
ثبت نام / ورود




سورتمه کراسفیت دسته دار Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
761
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 15,037,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 3,759,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

سورتمه کراسفیت دسته دار Agilinex
یکی از تمریناتی که بسیاری از ورزشکاران انجام می دهند و به آن ها بسیار کمک می کند، تمرینات هل دادن و کشیدن وزنه می باشد. این تمرین بسیار برای کسانی که می خواهند روی قدرت بدنی و سرعت جسمانی خود کار کنند مناسب است. یکی از بهترین وسایلی که به شما در انجام این تمرینات کمک می کند، سورتمه های کراس فیت می باشد. سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex یکی از محصولات بی نظیر برای انجام تمرینات کشیدنی و هل دادنی است. این محصول برای ورزش های کراس فیت و فانکشنال مناسب می باشد و با این وسیله می توان تمرینات قدرتی  و سرعتی بسیار مفیدی را انجام داد. یکی از قابلیت های ویژه ای که...

یکی از تمریناتی که بسیاری از ورزشکاران انجام می دهند و به آن ها بسیار کمک می کند، تمرینات هل دادن و کشیدن وزنه می باشد. این تمرین بسیار برای کسانی که می خواهند روی قدرت بدنی و سرعت جسمانی خود کار کنند مناسب است. یکی از بهترین وسایلی که به شما در انجام این تمرینات کمک می کند، سورتمه های کراس فیت می باشد. سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex یکی از محصولات بی نظیر برای انجام تمرینات کشیدنی و هل دادنی است. این محصول برای ورزش های کراس فیت و فانکشنال مناسب می باشد و با این وسیله می توان تمرینات قدرتی  و سرعتی بسیار مفیدی را انجام داد. یکی از قابلیت های ویژه ای که این محصول دارد این است که می توان صفحه های وزنه ای به سورتمه اضافه کرد و تمرین های قدرتی سخت تری انجام داد. همچنین این محصول دارای دو دسته می باشد که با این دسته ها می توان از انجام تمرینات دیگری بهره برد و استفاده لازم را کرد. سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب می باشد البته بانوان می توانند از وزنه های سبک تری برای انجام تمرینات استفاده کنند. از این محصول بسیاری از ورزشکاران مثل دوندگان، فوتبالیست‌ها و ... استفاده می کنند زیرا با این وسیله می توان سرعت خود را بیشتر نمود و تمرینات سرعتی و چابکی زیادی انجام داد. همچنین مدل بدون دسته سورتمه کراس فیت نیز موجود می باشد. با وجود این همه ویژگی که در این محصول می باشد اما تمرین های این وسیله نیازی به مهارت بسیار بالایی ندارد و اکثر افراد می توانند از حرفه ای تا مبتدی از این محصول استفاده کنند. انواع تجهیزات کراس فیت در سایت ورزشی اسپرت کالا.

خرید سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex

این محصول ساخت کشور چین می باشد و توسط برند معتبر Agilinex تولید و طراحی شده است. این برند در زمینه تولید لوازم ورزشی با کیفیت بسیار خوب عمل کرده و در جامعه ورزشی بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد. ابعاد سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex به طول 90 سانتی متر در عرض 75 سانتی متری می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای ورزش دارد. وزن این محصول 14 کیلو گرم می باشد. اگر شما تازه ورزش را شروع کرده اید و تازه کار هستید می توانید برای شروع تمرینات اول بدون وزنه شروع کنید و به مرور وزن محصول را بالا ببرید. رنگ این محصول ترکیب دو رنگ زیبای قرمز و زرد می باشد که زیبایی خاصی به این محصول داده است. این محصول از مقاومت و استحکام بالایی بر خوردار است و تا مدت ها برای شما کار می کند. از این محصول در زمین های چمن مصنوعی و چمن طبیعی و کف پوش های گرانول استفاده می شود. اگر می خواهید قدرت و سرعت بدن خود را بالا ببرید و یک ورزش حرفه ای را شروع کنید، یکی از بهترین پیشنهاد های موجود سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex می باشد. شما می توانید در همین لحظه این محصول فوق العاده رو از فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا خریداری کنید و یک ورزش حرفه ای و لذت بخش را شروع کنید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز-مشکی , زرد-مشکی
جنس
آهن
طول
90 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
وزن
14 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
زمین چمن مصنوعی , زمین چمن طبیعی , کف پوش گرانول
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات قدرتی و سرعتی , مناسب در ورزش های کراسفیت و فانکشنال
عرض
75 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای دو دسته - قابلیت افزودن صفحه وزنه ای

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض

سورتمه کراسفیت دسته دار Agilinex
0 از 0 رای
15,037,000 تومان
موجود
آهن
90 سانتی‌متر
چین
14 کیلوگرم
زمین چمن مصنوعی زمین چمن طبیعی کف پوش گرانول
مناسب برای انجام تمرینات قدرتی و سرعتی مناسب در ورزش های کراسفیت و فانکشنال
75 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی