search
ثبت نام / ورود




سورتمه کراس فیت Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
860
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 11,847,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 2,961,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

سورتمه کراس فیت Agilinex
یکی از تمریناتی که ورزشکاران برای افزایش قدرت و سرعت خود انجام می دهند و همیشه نتیجه خوبی از این تمرین می‌گیرند، تمرین‌های هل دادن و کشیدن می‌باشد. به طوری که فرد یک یا چند عدد وزنه به خود وصل می‌کند و سعی می‌کند با وزنه‌هایی که بر روی زمین کشیده می‌شود شروع به دویدن کند. با این کار ورزشکار از لحاظ قدرتی و سرعتی بسیار قوی‌تر شده و می‌تواند خود را برای مسابقه‌های مختلف آماده کند. یکی از وسایل پر کاربرد و مفید که برای این تمرین طراحی شده است، سورتمه‌های کراس فیت می‌باشد. سورتمه کراس فیت Agilinex یک محصول بسیار مفید و کاربردی برای هر ورزشکاری است که می‌خواهد خود را در دو حوزه قدرت و...

یکی از تمریناتی که ورزشکاران برای افزایش قدرت و سرعت خود انجام می دهند و همیشه نتیجه خوبی از این تمرین می‌گیرند، تمرین‌های هل دادن و کشیدن می‌باشد. به طوری که فرد یک یا چند عدد وزنه به خود وصل می‌کند و سعی می‌کند با وزنه‌هایی که بر روی زمین کشیده می‌شود شروع به دویدن کند. با این کار ورزشکار از لحاظ قدرتی و سرعتی بسیار قوی‌تر شده و می‌تواند خود را برای مسابقه‌های مختلف آماده کند. یکی از وسایل پر کاربرد و مفید که برای این تمرین طراحی شده است، سورتمه‌های کراس فیت می‌باشد. سورتمه کراس فیت Agilinex یک محصول بسیار مفید و کاربردی برای هر ورزشکاری است که می‌خواهد خود را در دو حوزه قدرت و سرعت تقویت کند و کاری کند تا عضلات اصلی خود بسیار قوی‌تر شود. این محصول در ورزش‌های کراس فیت و فانکشال استفاده می‌شود و برای این دو ورزش مناسب می‌باشد. مدل این سورتمه از مدل‌های بدون دسته می‌باشد هم‌چنین مدل دسته‌دار سورتمه کراس فیت نیز موجود می‌باشد. یکی از ویژگی‌های خوبی که این سورتمه در خود دارد  این است که، شما می‌توانید به مرور تمرین‌های خود را سخت‌تر کنید و صفحه‌های وزنه‌ای به دستگاه خود اضافه کنید. با این کار شما سطح قدرت بدن خود را به مرور زمان ارتقاء می‌دهید. استفاده از سورتمه کراس فیت Agilinex بسیار ساده می‌باشد و نیاز به داشتن مهارت ویژه‌ای ندارد. شما می‌توانید از این محصول به صورت کاملاً کاربردی استفاده نمایید. معمولا این وسیله برای هر ورزشی که نیاز به قدرت و سرعت دارد پیشنهاد می‌شود. برای تقویت در ورزش‌هایی مانند: دو ومیدانی و دوندگی، فوتبال و ... می‌توان از این سورتمه استفاده نمود و توانایی‌های بدن خود را افزایش داد.

خرید سورتمه کراس فیت Agilinex

این محصول توسط کمپانی محبوب Agilinex تولید شده است. این کمپانی در چین به ساخت و تولید انواع لوازم ورزشی با کیفیت کرده و کار خود را در این زمینه به بهترین نحو انجام داده است. ابعاد سورتمه کراس فیت 97 در 50 سانتی‌متر می‌باشد که اندازه نسبتا مناسبی می‌باشد. وزن این محصول 14 کیلوگرم است. اگر شما ورزشکار تازه کاری هستید و به تازگی می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید، می‌توانید در ابتدا بدون هیچ وزنه‌ای از سورتمه کراس فیت Agilinex استفاده کنید. بعدها می‌توانید به مرور زمان تمرینات خود را ارتقاء دهید و با اضافه کردن وزنه آن‌ها را برای خود چالشی‌تر کنید. رنگ این محصول از ترکیب سبز و مشکی طراحی شده است. از این محصول در زمین چمن‌های طبیعی و چمن مصنوعی و هم‌چنین در کف پوش‌های گرانول استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید مهارت خود را در زمینه قدرت و سرعت افزایش دهید و یا آن‌ها را تقویت کنید، می‌توانید از سورتمه کراس فیت Agilinex استفاده کنید و برای خرید آن کافیست به سایت معتبر اسپرت کالا مراجعه نمایید و این محصول فوق العاده را سفارش دهید. اگر شما می‌خواهید بر روی قدرت بدنی خود کار کنید سورتمه کراس فیت دسته دار Agilinex گزینه خوبی برای شما می‌باشد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-سبز
کشور سازنده
چین
وزن
14 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , کف پوش گرانول
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات قدرت و سرعتی مناسب در ورزش های کراسفیت و فانکشنال ,
ابعاد
97 در 50 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مدل بدون دسته، امکان افزون صفحه وزنه ای

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

سورتمه کراس فیت Agilinex
0 از 0 رای
11,847,000 تومان
موجود
چین
14 کیلوگرم
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی کف پوش گرانول
مناسب برای انجام تمرینات قدرت و سرعتی مناسب در ورزش های کراسفیت و فانکشنال
97 در 50 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی