search
ثبت نام / ورود




ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
434
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 5,654,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,413,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex
نگرانی برای داشتن اندامی متناسب را کنار بگذارید و با وسیله‌های جذاب ورزشی خیلی سریع به هدفتان برسید. شما با کمک ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex در کمترین زمان به کاهش وزن دست خواهید یافت. در واقع مزیت اصلی ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex انجام حرکات پرشی است که روی زمین امکان انجام آن وجود ندارد. ویژگی‌هایی که این نوع ترامپولین دارد، تآثیر فوق‌العاده‌ای در انجام صحیح حرکات ورزشی ایجاد می‌کند. ویژگی‌های ترامپولین دایره‌‌ای با دسته Agilinex با برنامه‌ریزی ورزشی توسط مربیان می‌توانید روزانه در زمانی کمتر از 30 دقیقه لاغری را تجربه کنید. طراحی ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex باعث می‌شود تا دامنه‌ی حرکات‌ مؤثری در زمان کوتاه داشته باشید. امکان استفاده‌ی بیشتر برای...

نگرانی برای داشتن اندامی متناسب را کنار بگذارید و با وسیله‌های جذاب ورزشی خیلی سریع به هدفتان برسید. شما با کمک ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex در کمترین زمان به کاهش وزن دست خواهید یافت. در واقع مزیت اصلی ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex انجام حرکات پرشی است که روی زمین امکان انجام آن وجود ندارد. ویژگی‌هایی که این نوع ترامپولین دارد، تآثیر فوق‌العاده‌ای در انجام صحیح حرکات ورزشی ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های ترامپولین دایره‌‌ای با دسته Agilinex

با برنامه‌ریزی ورزشی توسط مربیان می‌توانید روزانه در زمانی کمتر از 30 دقیقه لاغری را تجربه کنید. طراحی ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex باعث می‌شود تا دامنه‌ی حرکات‌ مؤثری در زمان کوتاه داشته باشید. امکان استفاده‌ی بیشتر برای افرادی که نمی‌توانند حرکات را بدون تکیه دادن به ‌جایی انجام دهند را فراهم می‌کند. علاوه ‌بر این، با اضافه شدن دسته در یک قسمت از ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex حرکات صحیح‌تر انجام می‌شود. جنس مناسب برای ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex استحکامی باور نکردنی را ایجاد کرده است. هم‌چنین در ساخت این نوع ترامپولین تمامی جوانب ایمنی را در نظر گرفته‌اند. در واقع آهن را برای پایه و قاب ترامپولین به ‌این ‌دلیل انتخاب کرده‌اند که دوام زیادی دارد. شما با خیال راحت برای سال‌ها می‌توانید از ترامپولین استفاده کنید؛ زیرا از مواد اولیه با کیفیتی به‌ کار برده‌اند.

به ‌علاوه برای صفحه ترامپولین جنس برزنت پارچه‌ای که مستحکم است را در نظر گرفته‌اند. این پارچه در برابر آب از بین نمی‌رود. هم‌چنین پرش و ضربه‌های شدید در حین ورزش باعث پارگی یا خراب شدن ترامپولین نخواهد شد. علاوه ‌بر این، تمیز کردن ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex به ‌دلیل جنس آن راحت است. کشور چین قطر 1 متر را برای انجام بهتر حرکات روی ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex انتخاب کرده‌ است. هم‌چنین ارتفاع 32 سانتی‌متر ایمنی در پرش و برخورد نداشتن با زمین را ایجاد می‌کند. به ‌علاوه روی ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex با وزن 6 تا 120 کیلوگرم هم می‌توانید ورزش کنید. یکی از دلایل زیبایی ترامپولین ترکیب رنگ مشکی- سبز آن می‌تواند باشد. 

کاربردهای ترامپولین دایره‌‌ای با دسته Agilinex

دیگر نیاز ندارید که برای تمرینات هوازی حتماً به باشگاه بروید و از دستگاه‌های ورزشی استفاده کنید. یکی از کاربردهای جالب ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex امکان استفاده در فضای خانه است. ترامپولین در سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها نیز طرفداران زیادی دارد. با یک برنامه‌ ورزشی مناسب و انجام حرکات پرشی و ضربدری با کمک دسته ترامپولین به لاغری دست خواهید یافت.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-سبز
قطر
1 متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
وزن
6 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
امکان انجام تمرینات هوازی در منزل , مناسب برای کاهش وزن
ارتفاع از سطح
32 سانتی‎متر
جنس میله
آهن
جنس صفحه
برزنت
دستگیره
دارد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
تحمل وزن
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع از سطح
جنس میله
جنس صفحه
دستگیره

ترامپولین دایره‌ای با دسته Agilinex
0 از 0 رای
5,654,000 تومان
موجود
1 متر
چین
تا 120 کیلوگرم
6 کیلوگرم
خانه باشگاه سالن های ورزشی
امکان انجام تمرینات هوازی در منزل مناسب برای کاهش وزن
32 سانتی‎متر
آهن
برزنت
دارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی