search
ثبت نام / ورود




میله پیلاتس Agilinex

Agilinex Pilates Bar

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
724
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

میله پیلاتس Agilinex
ورزش پیلاتس یک ورزش کششی فوق‌العاده با خاصیت درگیر کردن جسم و ذهن است. اگر شما هم جزء طرفداران این نوع ورزش هستید و می‌خواهید تمرینات پیلاتس را انجام دهید، اما شرایط رفتن به باشگاه را ندارید؟! دیگر نگران نباشید، تنها چیزی که نیاز دارید یک میله پیلاتس است! بدون شک میله پیلاتس یک وسیله همه کاره و مؤثر است که می‌توان از آن برای تمرین روی کل عضلات بدن در یک فضای محدود و کوچک استفاده کرد. یکی از این میله‌‎های ورزشی پرکاربرد میله پیلاتس Agilinex است. این وسیله ورزشی برای تمرینات پیلاتس مناسب است.  ویژگی‌های ميله پيلاتس  Agilinex ميله پيلاتس  Agilinex دارای 3 میله روکش دار و 2 دستگیره متصل به کش...

ورزش پیلاتس یک ورزش کششی فوق‌العاده با خاصیت درگیر کردن جسم و ذهن است. اگر شما هم جزء طرفداران این نوع ورزش هستید و می‌خواهید تمرینات پیلاتس را انجام دهید، اما شرایط رفتن به باشگاه را ندارید؟! دیگر نگران نباشید، تنها چیزی که نیاز دارید یک میله پیلاتس است! بدون شک میله پیلاتس یک وسیله همه کاره و مؤثر است که می‌توان از آن برای تمرین روی کل عضلات بدن در یک فضای محدود و کوچک استفاده کرد. یکی از این میله‌‎های ورزشی پرکاربرد میله پیلاتس Agilinex است. این وسیله ورزشی برای تمرینات پیلاتس مناسب است. 

ویژگی‌های ميله پيلاتس  Agilinex

ميله پيلاتس  Agilinex دارای 3 میله روکش دار و 2 دستگیره متصل به کش است. میله‌های پیلاتس از آهن و جنس روکش‌های آن از فوم ساخته شده است. این مدل میله‌های پیلاتس دارای قابلیت جدا شدن هستند. همانطور که بیان شد این وسیله ورزشی شامل دستگیره است که این دستگیره‌ها برای استفاده دست و پا می‌باشد و شما می‌توانید با آن به راحتی تمرینات خود را انجام دهید، هم‌چنین این دستگیره‌ها به شما این امکان را می‌دهند که برای انجام تمرینات مختلف از میله استفاده نمایید و با کشش و تنش متغیری که از دستگیره‌ها ایجاد می‌شود، عضلات مختلف بدن خود را تقویت کرده و به تمرینات متنوعی بپردازید. ميله پيلاتس Agilinex دارای مقاومت‌های مختلف است که به شما اجازه تنظیم میزان مقاومت‌ها را می‌دهد و بر اساس سطح توانایی و اهداف خود می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز میله پیلاتس Agilinex سبک بودن و قابلت حمل آسان آن است. این میله تمرین پیلاتس وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور چین می‌باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای انجام تمرینات شما تبدیل خواهد کرد.

کاربردهای ميله پيلاتس  Agilinex

شما می‌توانید با استفاه از ميله پيلاتس  Agilinex در تمرینات پیلاتس خود تنوع دهید و روی تمامی عضلات بدن خود کار کنید. از کاربردهای مهم ميله پيلاتس  Agilinex می‌توان به تقویت عضلات بدن، تقویت اعضای آسیب دیده، هم‌چنین اصلاح ناهنجاری‌های عضلانی اشاره کرد. به بیانی دیگر تمرین با میله پیلاتس به افراد اجازه می‌دهد تا از زوایای مختلف بر روی عضلات بدن خود کار کنند و به افراد آسیب دیده کمک می‌کند تا عضله‌سازی کنند بدون اینکه آن‌ها را تشدید کند و در عین حال سطح درد را نیز کاهش دهد. با استفاده از این وسیله ورزشی ماهیچه‌های مرکزی بدن تقویت شده در نهایت به ایجاد شکمی صاف‌تر و حمایت قوی‌تر از پشت کمک می‌کند. 


مشخصات کلی
طول
1 متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی
کاربرد
تقویت تمامی اعضای بدن , مناسب برای ورزشکاران و افراد آسیب دیده , اصلاح ناهنجاری‌های عضلانی
جنس میله
آهن
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت حمل آسان - دارای روکش فومی - دارای دو عدد کش دستگیره‌دار با طول 75 سانتی‌متر - 3 تیکه با قابلیت اتصال

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
جنس میله

میله پیلاتس Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
1 متر
چین
خانه سالن های ورزشی
تقویت تمامی اعضای بدن مناسب برای ورزشکاران و افراد آسیب دیده اصلاح ناهنجاری‌های عضلانی
آهن
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی