search
ثبت نام / ورود

بطری آب در ورزش


نفیسه نفیسه معینی راد 169 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

کاربرد بطری آب ورزشی

نوشیدن آب به اندازه کافی، این جمله ای است که شاید بارها و بارها شنیده باشید. به خصوص هنگام تمرینات ورزشی، وقتی که بدن در اثر فرآیند تعریق مقدار زیادی آب از دست می دهد، نباید نوشیدن آب را فراموش کنید. این دقیقا همان جایی است که بطری آب ورزشی می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. بطری آب ورزشی باید کاملا همیشه در دسترس ورزشکار باشد، کاربردی باشد و البته برای مقاصد ورزشی بهینه سازی شده باشد. برای راحتی حمل و نقل و نظم بیش تر می توان از جا قمقمه ای در طول بازی ها و تمرینات استفاده کرد. مهم نیست که فعالیت ورزشی شما یک پیاده روی ساده، تمرین در باشگاه بدنسازی و یا یک بازی قهرمانی باشد، مهم این است که نیاز به بطری آب ورزشی جنبه مشترک همه این فعالیت ها است. با این حال، با وجود گزینه های بسیار زیاد، ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای فعالیت شما مناسب تر است، دشوار باشد.  ملزومات تمرینی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

ملزومات تمرین شامل ساک ورزشی، کفش مناسب و بطری آب ورزشی

انواع بطری آب ورزشی

انواع زیادی از بطری آب ورزشی وجود دارد. مناسب ترین نوع برای نیاز شما بستگی به نوع فعالیتی دارد که می خواهید انجام دهید. آیا به دنبال بهترین بطری آب برای فعالیت های روزمره هستید؟ یا شاید به بهترین بطری آب ورزشی برای فعالیت در یک ورزشگاه نیاز دارید؟ آیا برای گرم یا سرد ماندن طولانی مدت نوشیدنی خود نیاز به یک بطری آب ورزشی دارید؟ یا فقط می خواهید هر چند وقت یکبار بطری را پر کنید؟ همه اینها تعیین می کند که کدام سبک برای شما مناسب است.

  • عایق بندی شده: این نوع از بطری آب ورزشی برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد. این دسته بطری محبوب در رنگ ها، اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. این سبک های چند منظوره برای نگهداری بیشتر از آب عالی هستند. روکش فولادی ضد زنگ عایق خلاء به شما کمک می کند تا نوشیدنی های خود را برای مدت طولانی تری نسبت به بطری های دیگر گرم یا سرد نگه دارید.
  • پلاستیک سخت: این نوع از بطری آب ورزشی برای استفاده در فضای باز و تفریح بسیار ایده آل هستند. بطری های پلاستیکی سخت ممکن است شبیه شیشه باشند. این گزینه سبک و بادوام برای خارج از منزل عالی است. پلاستیک های سخت در رنگ های مختلف موجود هستند، به راحتی تمیز می شوند و در برابر استفاده مکرر مقاوم هستند.
  • فشرده: این نوع از بطری آب ورزشی برای استفاده در ورزش های گروهی و دوچرخه سواری مناسب هستند. بطری های فشرده به دلیل دوام، چسبندگی آسان و قابلیت به اشتراک گذاری در ورزش های تیمی محبوب ترین هستند. در این بطری ها اغلب می توانید مشاهده کنید که چقدر آب باقی مانده است. با این حال، آنها به اندازه سایر انواع بطری عایق کاری ندارند.
  • جاگ ها: این نوع از بطری آب ورزشی برای استفاده در ورزش های گروهی و اردوها ایده آل هستند در طول روز به مقدار زیادی آب نیاز دارید؟ یک جاگ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نوع بطری آب معمولاً یک چهارم گالن یا بیشتر را در خود نگه می دارد. بسیاری از جاگ ها دارای دسته های تاشو برای حمل آسان و عایق بندی هستند تا آب شما را در طول رویداد یا تمرین خنک نگه دارد.
  • شیکر: این نوع از بطری آب ورزشی برای استفاده در باشگاه ها طراحی شده است. بطری های شیکر دارای مخلوط کن است که به شما کمک می کند پودر پروتئین یا مکمل ها را با مایع ترکیب کنید. توضیحات کامل تفاوت های قمقمه و شیکر. مکانیسم مخلوط کردن ممکن است متفاوت باشد اما همه آنها یک هدف مشترک دارند و آن هم ترکیب مواد تشکیل دهنده به صورت یک لرزش نرم. شیکرها می توانند از پلاستیک یا شیشه ساخته شوند و همچنین انواع عایق بندی شده د ارند.
  • هیدراتاسیون: این نوع از بطری آب ورزشی برای استفاده  در دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری هستند. بسته های هیدراتاسیون یک راه حل برای حفظ جریان آب در بدن شما هستند. بندهای کوله پشتی آنها را برای فعالیت هایی مانند دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری عالی می کند، جایی که توقف برای نوشیدن می تواند سرعت شما را کاهش دهد این بطری ها می توانند به کمک شما بیایند. برخی از بسته های هیدراتاسیون همچنین دارای جیب هایی هستند که به شما در حمل سایر ضروریات برای فعالیت ورزشی شما کمک می کند.

مزایای بطری آب ورزشی قابل استفاده مجدد

بطری های آب قابل استفاده مجدد فوایدی فراتر از حمل نوشیدنی های شما دارد. بسیاری از آنها قابلیت حمل انواع مختلف نوشیدنی - گرم و سرد - را دارند. یک بطری قابل استفاده مجدد نیز یک انتخاب پایدار است، زیرا پلاستیک های یکبار مصرف را به دلیل کیفیت و استفاده طولانی مدت از آنها به حداقل می رساند.

سخن نهایی

انتخاب بطری آب اولین قدم عالی برای هر فعالیتی، به خصوص فعالیت های ورزشی، است. مهمتر از نوع بطری این است که نوشیدن آب را به هنگام فعالیت های ورزشی جزو برنامه تمرینی خود بدانید. به این ترتیب تمرین موثر تری خواهید داشت، و بدن شما سالم تر و آماده  تر خواهد بود.

قمقمه های ورزشی در رنگ های مختلف

 

 


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی