search
ثبت نام / ورود

آشنایی با تنیس فوتبال و مزایای آن


نفیسه نفیسه معینی راد 499 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

تنیس فوتبال یکی از ابزارهای پرکاربرد در بازی فوتبال تنیس است. ورزش فوتبال تنیس اولین بار در مرکز اروپا برگزار شد و در کشورهای مجارستان، جمهوری چک و اسلواکی بسیار رایج بود. برای آشنایی بیشتر با این ورزش و ابزارهای مورد استفاده در این ورزش جدید ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید.

آشنایی با تنیس فوتبال

تنیس فوتبال یا فوتنت یکی از جذاب‌ترین بازی‎‌های جدید است، این بازی ترکیبی از بازی فوتبال و تنیس می‌باشد که برای اولین بار برگزاری این مسابقات توسط برند کاپ انجام می‌شود. در واقع فوتنت بازی با توپ است که هم در خانه و هم در خارج از منزل می‌توان در زمین بازی آن را انجام داد، که با یک توری با ارتفاع کم و با دو تیم مخالف تقسیم می‌شود. تیم‌ها یا گروه‌های این بازی می‌توانند از یک، دو یا سه بازیکن تشکیل شوند که با زدن ضربه به توپ می‌توانند با هر قسمت از بدن خود به غیر از دست، امتیاز کسب کنند.

برای مشاهده‌ی انواع تنیس فوتبال با قابلیت‌های مختلف می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

Soccer Nets Soccer Nets Soccer Nets
خرید تنیس فوتبال آلمینیومی 3 متری VX خرید تنیس فوتبال تاشو 3 متری VX خرید دیوار تنیس فوتبال VX

مزایای تنیس فوتبال:

از فواید و مزایای این ورزش می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش مهارت کنترل توپ: بازی تنیس فوتبال نیاز به لمش و کنترل خوب توپ دارد و بازیکنانی که در تنیس فوتبال مهارت دارند در این زمینه‌ها به طور قابل توجهی پیشرفت می‌کنند.
  2. کاهش وزن و لاغری: ورزش تنیس فوتبال رابطه‎‌ی مستقیمی با کاهش وزن و لاغری دارد، زیرا به عنوان یکی از چربی سوزترین ورزش‌های جهان است، به طوری که فرد در هر یک ساعت تمرین تنیس فوتبال حدود 476 کالری می‌سوزاند. 
  3. ورزشی مناسب برای تمامی اعضای بدن: تنیس فوتبال یک ورزش برای تمامی اعضای بدن شماست و در هنگام انجام بازی هم زمان از چشم‌ها تا نوک پاهای شما درگیر خواهند شد. این بازی یک ورزش خلاقانه به شمار می‌آید، زیرا نیاز به چابکی، سرعت، ذهن برنامه‌ریز و هماهنگ اعضای بدن به صورت هم زمان را دارد و هر بار که تنیس فوتبال را بازی می‌کنید نورون‌های مغز شما فعال‌تر و قوی‌تر از قبل عمل می‌کنند. 
  4. کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی: از دیگر فواید تنیس فوتبال می‌توان به پایین آوردن خطر بیماری‌های قلبی اشاره کرد، زیرا باعث کاهش کلسترول و فشار خون می‌شود. هم‌چنین این بازی ضد استرس نیز هست. 
  5. ارتباطات گروهی شما را بهبود می‌بخشد: شرکت کردن در بازی‌ تنیس فوتبال باعث برقراری شناخت و ارتباط با افراد جدید می‌شود. تنیس فوتبال را می‌توان در هر سنی شروع کرد. بنابراین هیچ وقت برای انجام دادن این بازی دیر نیست.

مزایای تنیس فوتبال

سخن نهایی

تنیس فوتبال شامل حرکات شدید و کوتاه مدت است. ورزشکاران این ورزش حرکات شدیدی را انجام می‌دهند. این ورزش یک ورزش جانبی بسیار خوب برای ورزشکارانی است که در دیگر رشته‌های ورزشی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند نیز هست، زیرا تمامی حرکاتی که در این ورزش وجود دارد در ورزش‌های دیگر نیز وجود دارد.در این مقاله سعی ما بر این بود تا شما را با ورزش تنیس فوتبال و ابزارهای مورد استفاده در این بازی مهیج را آشنا کنیم، اگر شما از علاقه‌مندان به این ورزش جدید هستید، بعد از مطالعه‌ی مطالب انواع تنیس‌های فوتبال موجود در سایت را مشاهده نمائید.


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی