search
ثبت نام / ورود




تنیس فوتبال آلومینیومی 3 متری VX

Soccer Nets

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
506
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 5,445,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,361,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تنیس فوتبال آلومینیومی 3 متری VX
ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX از کاربردی‌ترین تجهیزات ورزشی مورد استفاده در رشته‌هایی مانند فوتبال و فوتنت می‌باشد. این وسیله دارای دوپایه‌ی تاشو آلومینیومی و یک تور مقاوم نخی می‌باشد که در برابر ضربه‌های محکم مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، پایه‌های تاشو جابه جایی و حمل و نقل آسانی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. زمانی که قصد تمرین با ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX را دارید آن را برداشته و به راحتی به زمین بازی تمرینات خود منتقل کنید. پایه‌های تاشو ست تنیس فوتبال را مطابق با اصول درست نصب و بر روی زمین قرار دهید. تور را بر روی پایه‌ها پهن کرده و تمرینات خود را شروع نمائید....

ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX از کاربردی‌ترین تجهیزات ورزشی مورد استفاده در رشته‌هایی مانند فوتبال و فوتنت می‌باشد. این وسیله دارای دوپایه‌ی تاشو آلومینیومی و یک تور مقاوم نخی می‌باشد که در برابر ضربه‌های محکم مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، پایه‌های تاشو جابه جایی و حمل و نقل آسانی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. زمانی که قصد تمرین با ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX را دارید آن را برداشته و به راحتی به زمین بازی تمرینات خود منتقل کنید. پایه‌های تاشو ست تنیس فوتبال را مطابق با اصول درست نصب و بر روی زمین قرار دهید. تور را بر روی پایه‌ها پهن کرده و تمرینات خود را شروع نمائید. تمرینات فوتبال و فوتنت با ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX باعث خواهد شد که به راحتی بتوانید بر روی مهارت‌های بسیار مهم خود مانند مهارت پرتاب توپ کار کرده و به مرور زمان کنترل بیشتری را بر روی این مسئله داشته باشید. این که بتوانید در زمان تمرینات تسلط خود را بر روی توپ ارتقا داده و بر آن چیره شوید بسیار مهم است. تجربه تمرین با انواع ست تنیس فوتبال این امکان را به شما خواهد داد که یاد بگیرید کی زمان اعمال پاس‌های قوی و قدرتمند است و کی زمان آن رسیده که پاس‌های کوتاه و ضعیف را انجام دهید. این مسئله به قدری مهم است که اگر در انجام آن کوتاهی کنید حق برد را به تیم مقابل خود داده‌اید. پس تمرینات خود را با ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX جدی گرفته و اصولی‌ترین روش‌های پاس را با این وسیله آموزش دیده و به سطح مهارت‌های مختلف خود بیافزایید.

خرید ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX

تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX محصول کشور هند با ابعاد مشخص سه در یک متر می‌باشد. پایه‌های به کار رفته شده در این محصول تاشو بوده و دارای جنس آلومینیومی می‌باشند. آلومینیومی بودن پایه‌ها مزایای بسیار زیادی را برای محصول به ارمغان آورده است. یکی از این مزایا سبک بودن پایه‌های ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX می‌باشد که امکان حمل آن را آسان کرده است. در کنار این مسئله با پایه‌های ضد زنگ و مقاوم می‌توان با خیالی آسوده در آب و هوای بارانی و مرطوب نیز (بدون هیچ گونه نگرانی از زنگ زدگی) به تمرینات خود ادامه داد. افزایش مهارت‌های مربوط به کنترل و مدیریت توپ، ارتقای سطح هماهنگی در تیم، کسب تجربه و یادگیری موقعیت زدن پاس‌های قدرتمند و ضعیف و ... همگی از مهم‌ترین کاربردهای تمرین با ست تنيس فوتبال آلومينيومی 3 متری VX می‌باشد. این محصول را می‌توان در مکان‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، چمن‌های مصنوعی و طبیعی مورد استفاده قرار داد.


مشخصات کلی
جنس
آلومینیوم
طول
3 متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
کاربرد
افزایش توانایی کنترل توپ افزایش هماهنگی عصب و عضله , افزایش هماهنگی تیمی ,
ارتفاع
100 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حمل آسان - نیاز به اسمبل شدن

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

تنیس فوتبال آلومینیومی 3 متری VX
0 از 0 رای
5,445,000 تومان
موجود
آلومینیوم
3 متر
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
افزایش توانایی کنترل توپ افزایش هماهنگی عصب و عضله افزایش هماهنگی تیمی
100 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی