search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
ویژگی ها
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

وزنه های مچ دست و پا

وزنه‌های مچ دست و پا محصولاتی فوق العاده برای تمام افرادی است که یا از زمان لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی برخوردار نیستند و یا می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عضلات دست، پا و هم‌چنین شکم خود را تقویت کرده و از حالت ضعیف بودن وضعیت جسمانی خود بکاهند. توجه داشته باشید وزنه‌های مچ دست و پا به صورت استاندارد تنها در اوزان 0.5 کیلوگرمی، 1 کیلوگرمی، 2 کیلوگرمی، 3 کیلوگرمی و هم‌چنین 4 کیلوگرمی طراحی و تولید شده‌اند و بدیهی است در صورت تمایل شما و افزایش قدرت استقامتی عضلات درگیر شونده، باید به فکر استفاده از وزنه‌های سنگین‌تری برای انجام فعالیت‌های ورزشی خود باشید. وزنه مچ پا ممکن است در محیط باشگاه...

وزنه‌های مچ دست و پا محصولاتی فوق العاده برای تمام افرادی است که یا از زمان لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی برخوردار نیستند و یا می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عضلات دست، پا و هم‌چنین شکم خود را تقویت کرده و از حالت ضعیف بودن وضعیت جسمانی خود بکاهند. توجه داشته باشید وزنه‌های مچ دست و پا به صورت استاندارد تنها در اوزان 0.5 کیلوگرمی، 1 کیلوگرمی، 2 کیلوگرمی، 3 کیلوگرمی و هم‌چنین 4 کیلوگرمی طراحی و تولید شده‌اند و بدیهی است در صورت تمایل شما و افزایش قدرت استقامتی عضلات درگیر شونده، باید به فکر استفاده از وزنه‌های سنگین‌تری برای انجام فعالیت‌های ورزشی خود باشید.

وزنه مچ پا

ممکن است در محیط باشگاه و یا بیرون افرادی را دیده باشید که با وزنه‌هایی در اطراف مچ پا در حال دویدن و گردش باشند. این وزنه‌ها به طور معمول در یک بند نئوپرن پهن ساخته می‌شوند که دور مچ پا پیچیده شده و با بند چسبی متصل می‌شوند. توجه داشته باشید استفاده از وزنه شنی مچ پا هنگام پیاده‌روی یا هنگام تمرین ایروبیک به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا شما را مجبور به استفاده از عضلات چهار سر ران (عضلات جلو ران) و نه عضلات همستر (عضلات پشت ران) می‌کنند. همین امر باعث عدم تعادل عضلانی و خطر آسیب‌دیدگی تاندون یا رباط به زانوها، پهلوها و پشت را به دنبال خواهد داشت.

وزنه مچ دست

مانند وزنه‌های مچ پا، وزنه مچ دست بندهای پهن و وزنی است که به دور مچ دست پیچیده می‌شود. بعضی اوقات افراد این وزنه‌ها را در حین تمرین قلبی یا پیاده‌روی می‌پوشند که می‌تواند منجر به عدم تعادل عضلانی شود. در حالی که دستان خود را عقب و جلو می‌چرخانید همین عملکرد با وزنه‌های مچ دست نیز می‌تواند باعث آسیب دیدگی مفصل و تاندون در مچ دست، آرنج، شانه‌ها و گردن شود.

برندهای معتبر تولید کننده‌ی انواع وزنه‌های مچ دست و پا

از جمله برندهای معتبر در زمینه تولید انواع وزنه‌های مچ دست و پا می‌توان به BalanceFrom, Apexup, Sportneer, Agilinex و ... اشاره نمود. برند شناخته شده و معتبر  Agilinex ساخته شده از متریال با کیفیت و همتراز با برندهای روز اروپا در سایت موجود است.

خرید آنلاین انواع وزنه‌های مچ دست و پا با بهترین قیمت از اسپرت کالا

شما می‌توانید انواع وزنه‌های مچ دست و پا را با کیفیتی باورنکردنی و قیمتی عالی به صورت آنلاین در فروشگاه اسپرت کالا تهیه نمایید. طبیعتاً قیمت وزنه‌ها بسته به وزن آن ممکن است متغیر باشد.