search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

بند و کیف

زمانی که بحث وسیله‌های ورزشی یوگا به میان می‌آید یکی از وسیله‌هایی که معمولاً نادیده گرفته می‌شود کیف و بند مت یوگا است. اگرچه این وسایل ضروری نیست ولی باعث می‌شود نظم بیشتری به وسایل خود بدهید و از آن‌ها به درستی محافظت کنید. بند و کیف مت یوگا وسایلی عالی برای نگهداری مت‌های شما خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از کیف مناسب، مت را درون آن قرار داده و همیشه آن را سالم و مرتب نگه دارید. گاهی اوقات به جای کیف استفاده از بندهای یوگا مناسب است. برای مسافت‌های کوتاه و حمل نکردن مت می‌توانید از بند مت استفاده کنید و مثل کوله پشتی یا کیف روی شانه یا پشت خود قرار دهید. به طور کلی مت یوگا در...

زمانی که بحث وسیله‌های ورزشی یوگا به میان می‌آید یکی از وسیله‌هایی که معمولاً نادیده گرفته می‌شود کیف و بند مت یوگا است. اگرچه این وسایل ضروری نیست ولی باعث می‌شود نظم بیشتری به وسایل خود بدهید و از آن‌ها به درستی محافظت کنید.

بند و کیف مت یوگا وسایلی عالی برای نگهداری مت‌های شما خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از کیف مناسب، مت را درون آن قرار داده و همیشه آن را سالم و مرتب نگه دارید. گاهی اوقات به جای کیف استفاده از بندهای یوگا مناسب است. برای مسافت‌های کوتاه و حمل نکردن مت می‌توانید از بند مت استفاده کنید و مثل کوله پشتی یا کیف روی شانه یا پشت خود قرار دهید. به طور کلی مت یوگا در خطر آسیب دیدن، تا خوردن و یا پارگی است. اگر آن را پس از ورزش روی زمین رها کنید، به احتمال زیاد زیر دست و پا خواهد آمد و آسیب خواهد دید، اگر هم بخواهید آن را در پلاستیک یا سایر ساک‌های ورزشی که مناسب مت یوگا نیستند قرار دهید قطعاً با تا خوردگی یا حتی پاره شدن مت رو به‌ رو خواهید شد. به همین دلیل، شما با استفاده از بند و کیف مخصوص مت یوگا می‌توانید عمر مت ورزشی خود را افزایش داده و نظم بیشتری به وسایل ورزشی خود بدهید. فرقی ندارد بخواهید در خانه ورزش کنید یا به کلاس‌های یوگا بروید، در هر صورت بند و کیف مت یوگا از وسایل شما مراقبت می‌کند و جلوی آسیب دیدن آن‌ها و هدر رفتن هزینه‌هایتان را خواهد گرفت. بنابراین، خرید این وسیله کاملاً کارآمد و منطقی خواهد بود. از پر فروش‌ترین محصولات این دسته‌بندی می‌توان به کیف مت یوگا Agilinex اشاره کرد.

خرید آنلاین انواع بند و کیف مت یوگا با قیمتی عالی از اسپرت کالا

مت یکی از وسایل ورزشی ضروری است که برای تمرین در خانه و باشگاه لازم دارید. برای نگهداری درست از مت‌های ورزشی و استفاده طولانی مدت از آن‌ها می‌بایست از بند و کیف مخصوص آن استفاده نمائید. اسپرت کالا انواع بند و کیف مناسب مت ورزشی شما را تهیه کرده و با بهترین قیمت به دست مشتریان عزیز خود می‌رساند. برای خرید بند و کیف مناسب مت خود می‌توانید از همین صفحه اقدام نمائید.