search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

نگهدارنده

فوم رول یکی از تجهیزاتی است که به جهت افزایش انعطاف‌پذیری، پیشگیری از سفتی عضلات و ریکاوری بدن توسط ورزشکاران و فیزیوتراپیست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان استفاده از فوم رول باید توجه داشته باشید که این وسیله را به آرامی و دقیقاً در عضله مورد نظر حرکت دهید و بر نقطه مورد نظر فشار اعمال کنید. با این وسیله به راحتی می‌توانید مصدومیت‌های ناشی از آسیب‌دیدگی‌ها را درمان کنید. نگهدارنده‌های فول رول یکی از لوازم جانبی مهم و حیاتی در استفاده از فوم رول‌ها هستند. از نگهدارنده فوم رول به منظور حفظ و نگهداری از فوم رول استفاده می‌شود. نگهدارنده فوم رول به صورت معمول از مواد با کیفیت و مقاومی ساخته شده است که در...

فوم رول یکی از تجهیزاتی است که به جهت افزایش انعطاف‌پذیری، پیشگیری از سفتی عضلات و ریکاوری بدن توسط ورزشکاران و فیزیوتراپیست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان استفاده از فوم رول باید توجه داشته باشید که این وسیله را به آرامی و دقیقاً در عضله مورد نظر حرکت دهید و بر نقطه مورد نظر فشار اعمال کنید. با این وسیله به راحتی می‌توانید مصدومیت‌های ناشی از آسیب‌دیدگی‌ها را درمان کنید. نگهدارنده‌های فول رول یکی از لوازم جانبی مهم و حیاتی در استفاده از فوم رول‌ها هستند. از نگهدارنده فوم رول به منظور حفظ و نگهداری از فوم رول استفاده می‌شود. نگهدارنده فوم رول به صورت معمول از مواد با کیفیت و مقاومی ساخته شده است که در زمان جاسازی فوم رول داخل آن استحکام خود را حفظ کرده و باعث افتادن فوم رول‌ها نشود. با استفاده از این نوع نگهدارنده می‌توانید چندین فوم رول را داخل آن گذاشته و از خراب نشدن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. در واقع با داشتن نگهدارنده فوم رول دیگر نگران گم شدن یا حمل و نقل فوم رول‌های خود نباشید و به راحتی روی تمرینات خود تمرکز نمایید.

از دیگر کاربردهای نگهدارنده فوم رول می‌توان به: نقل و انتقال آسان فوم رول، حمل آسان فوم رول، حفاظت از فوم رول در برابر آسیب و نگهداری تمیز و مرتب از فوم رول، قابلیت نگهداری همزمان چندین فوم رول و اشغال نمودن فضای کم اشاره کرد. 

خرید آنلاین نگهدارنده فوم رول با بهترین قیمت از اسپرت کالا

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکان خرید آنلاین و ارسال سریع از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید هرگونه ابزارهای ریکاوری و ماساژ از جمله انواع فوم رول را به همراه نگهدارنده‌های مناسب در سایت مشاهده کرده و پس از کسب اطلاعات کامل از هر محصول از همین صفحه اقدام به خرید نمایید.