search
ثبت نام / ورود




قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
419
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 63,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 15,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX
وقتی که شما وارد یک رشته ورزش می‌شوید، یکی از عامل‌های سنجش شما در آن ورزش بلا استثنا سرعت و عملکرد سریع شما در مسابقات می‌باشد. به همین دلیل بازیکن‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای بر روی این موضوع بسیار کار می‌کنند و تمرینات متعدد زیادی را انجام می‌دهند. یکی از وسایلی که بازیکن‌های فوتبال بسیار از آن استفاده می‌نمایند و برای تقویت سرعت و تمرکز یک بازیکن بسیار مفید می‌باشد قیف‌های ورزشی هستند. قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX جزء با کیفیت‌ترین قیف‌های ورزشی است و همیشه جزء انتخاب‌های اول مربیان کارکشته و حرفه‌ای می‌باشد. با قیف‌های ورزشی می‌توان تمرینات زیادی در زمینه افزایش سرعت انجام داد که نوع تمرین به مربی شما مربوط می‌شود. شما باید قیف‌ها را با فاصله‌های...

وقتی که شما وارد یک رشته ورزش می‌شوید، یکی از عامل‌های سنجش شما در آن ورزش بلا استثنا سرعت و عملکرد سریع شما در مسابقات می‌باشد. به همین دلیل بازیکن‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای بر روی این موضوع بسیار کار می‌کنند و تمرینات متعدد زیادی را انجام می‌دهند. یکی از وسایلی که بازیکن‌های فوتبال بسیار از آن استفاده می‌نمایند و برای تقویت سرعت و تمرکز یک بازیکن بسیار مفید می‌باشد قیف‌های ورزشی هستند. قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX جزء با کیفیت‌ترین قیف‌های ورزشی است و همیشه جزء انتخاب‌های اول مربیان کارکشته و حرفه‌ای می‌باشد. با قیف‌های ورزشی می‌توان تمرینات زیادی در زمینه افزایش سرعت انجام داد که نوع تمرین به مربی شما مربوط می‌شود. شما باید قیف‌ها را با فاصله‌های معین و یکسان از هم قرار دهید و باید سعی کنید که با سرعت زیاد از بین قیف‌ها عبور کنید. یکی از خاصیت‌هایی که قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX نسبت به بقیه محصولات دارد خاصیت انعطاف پذیری آن می‌باشد. این انعطاف پذیری به طول عمر این قیف‌ها می‌افزاید و شما می‌توانید مدت زمان بیشتری از این محصول درجه یک استفاده کنید. البته شما می‌توانید از قيف 23 سانتی‌متری شياردار VX هم به جای قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX استفاده کنید.

خرید قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX 

ارتفاع این محصول 23 سانتی‌متر و ابعاد آن 13 در 13 سانتی‌متر می‌باشد. جنس قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX از پلاستیک تهیه شده است. این قیف تک رنگ است و رنگ نارنجی برای تولید این محصول در نظر گرفته شده است. کشور و برند سازنده این محصول به ترتیب برند VX و کشور هند است. سالن‌های ورزشی، زمین چمن‌های طبیعی و چمن مصنوعی برای استفاده این قیف‌ها مناسب می ‌باشد. شما برای تمرین‌های فوتبال می‌توانید از قیف و کنز در اندازه‌های مختلف استفاده نمایید.استفاده از این قیف پیشنهاد ما به هر کسی می‌باشد پس اگر شما هم می‌خواهید این قیف بی نظیر را داشته باشید می‌توانید قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX از سایت معتبر اسپرت کالا با قیمتی مناسب تهیه نمایید.


مشخصات کلی
رنگ
نارنجی
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی , فضای باز
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
ارتفاع
23 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای خاصیت انعطاف پذیری- طول عمر بیشتر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

قیف 23 سانتی‌متری منعطف VX
0 از 0 رای
63,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
باشگاه سالن های ورزشی فضای باز
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
23 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی