search
ثبت نام / ورود




طناب سرعتی قابل تنظیم MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
714
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 251,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 62,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

طناب سرعتی قابل تنظیم MaxWell
یکی از عامل هایی یک ورزشکار معمولی را به یک ورزشکار بسیار موفق در رشته ورزشی خود تبدیل می کند، سرعت عمل و چابکی فرد می باشد. امروزه مربیان تمرکز بسیار زیادی را بر روی افزایش سرعت بازیکنان خود می گذارند و تمرینات بسیار متنوع و مختلفی را برای بازیکنان طراحی می کنند تا آنان بتوانند یک ورزش عالی و بی نقص را از خودشان ارائه دهند. انجام این تمرینات به تنهایی امکان پذیر نیست و باید ابزاری برای انجام تمرین حرفه ای تعبیه نمود. وسیله ای که مشاهده می کنید یکی از وسیله های بسیار مفید و ارزش مند برای هر ورزشکاری است که می خواهد سرعت جسمانی خود را سریع تر کند و خودش را به...

یکی از عامل هایی یک ورزشکار معمولی را به یک ورزشکار بسیار موفق در رشته ورزشی خود تبدیل می کند، سرعت عمل و چابکی فرد می باشد. امروزه مربیان تمرکز بسیار زیادی را بر روی افزایش سرعت بازیکنان خود می گذارند و تمرینات بسیار متنوع و مختلفی را برای بازیکنان طراحی می کنند تا آنان بتوانند یک ورزش عالی و بی نقص را از خودشان ارائه دهند. انجام این تمرینات به تنهایی امکان پذیر نیست و باید ابزاری برای انجام تمرین حرفه ای تعبیه نمود. وسیله ای که مشاهده می کنید یکی از وسیله های بسیار مفید و ارزش مند برای هر ورزشکاری است که می خواهد سرعت جسمانی خود را سریع تر کند و خودش را به سطح بالاتری در ورزش برساند. طناب سرعتي قابل تنظيم MaxWell یکی از محصولات پر کاربردی است که برای هر ورزشکاری مناسب می باشد. این طناب مدل سیمی می باشد که بر روی آن روکشی پلاستیکی قرار دارد. با این کار به مقاومت طناب افزوده شده و میزان خرابی این طناب رو به حداقل رسانده است. این طناب قابل تنظیم می باشد و شما می توانید اندازه آن را آن جور که می خواهید تمرین انجام دهید، تنظیم کنید. یکی دیگر از خوبی های طناب سرعتي قابل تنظيم MaxWell این است که، وزنی که این محصول دارد بسیار سبک است و ورزشکار را به مرور زمان در تمرین ها خسته نمی کند. شما در هر ورزشی که هستید و دارید ورزش خود را به صورت حرفه ای انجام می دهید، می توانید از این طناب برای تقویت سرعت جسمانی خود استفاده کنید و مطمئن باشید که نتیجه بسیار خوبی را دریافت می کنید. به زبانی دیگر این طناب مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه ی ورزش ها می باشد. البته شما می توانید از طناب پرشي 3 متري Agilinex به عنوان جایگزینی برای این محصول استفاده نمایید.

 

                                      مشخصات، قیمت و خرید طناب ورزشی فلکس بادی مدل M2047 | دیجی‌کالا                     

خرید طناب سرعتي قابل تنظيم MaxWell

طول این طناب سرعتی 3 متر و وزن آن 80 گرم می باشد. وزن این محصول جوری طراحی شده که بسیار سبک باشد و وزشکار را در مدت زمان های طولانی اذیت نکند. مدل طناب سرعتي قابل تنظيم MaxWell سیمی می باشد که بر روی این سیم ها روکش پلاستیکی گذاشته شده و جنس دسته های این طناب از جنس پلاستیک تهیه شده است. این جنس بسیار مقاوم می باشد و به سختی خراب می شود. کشور سازنده این محصول کشور هند و برند تولید کننده آن برند MaxWell می باشد. رنگی که برای این طناب سرعتی از طرف کمپانی سازنده در نظر گرفته شده است، رنگ مشکی می باشد. از این محصول اغلب در سالن های ورزشی مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد و در مکان های ورزشی کاربرد دارد. شما هم اگر می خواهید تمرینات سرعتی و کاربردی بیشتری را انجام دهید و سطح سرعتی خود را بالا ببرید، می توانید همین حالا طناب سرعتي قابل تنظيم MaxWell را با قیمتی استثنایی از سایت اسپرت کالا دریافت کنید و آن را در اسرع وقت در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. با استفاده از این محصول سرعت جسمانی خود را تا حد قابل توجه ای بالا ببرید و به یک ورزشکار حرفه ای در رشته ورزشی خود تبدیل شوید. ملزومات کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
کشور سازنده
هند
جنس دسته
پلاستیک
وزن
80 گرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه‌ی ورزش ها
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مدل سیمی با روکش پلاستیکی، قابل تنظیم، بسیار سبک

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
جنس دسته
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

طناب سرعتی قابل تنظیم MaxWell
0 از 0 رای
251,000 تومان
موجود
هند
پلاستیک
80 گرم
سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه‌ی ورزش ها
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی