search
ثبت نام / ورود




طناب پرشی 3 متری Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
985
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 154,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 38,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

طناب پرشی 3 متری Agilinex
یکی از زمینه‌هایی که در آن تمرینات متنوع و مهمی وجود دارد و ورزشکاران حرفه‌ای مدت زمان زیادی را برای تمرین در این زمینه می‌گذارند، بدون شک سرعت و چابکی می‌باشد. وقتی شما سرعت عمل بالایی در ورزش خود داشته باشید یک پله از تمام ورزشکاران جلوتر هستید و می‌توانید تآثیر گذارتر از بقیه افراد تیم عمل کنید. تمریناتی که برای تقویت کردن سرعت شما وجود دارد بسیار زیاد می‌باشد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج پیدا می‌کنید، وسایل و تجهیزاتی است که با وجود آن‌ها می‌توان تمرینات سرعتی و چابکی را انجام داد. یکی از وسایلی که شما با آن می‌توانید تمرینات متنوع و زیادی را انجام دهید طناب‌های ورزشی نام دارد. طناب پرشی 3 متری Agilinex یکی...

یکی از زمینه‌هایی که در آن تمرینات متنوع و مهمی وجود دارد و ورزشکاران حرفه‌ای مدت زمان زیادی را برای تمرین در این زمینه می‌گذارند، بدون شک سرعت و چابکی می‌باشد. وقتی شما سرعت عمل بالایی در ورزش خود داشته باشید یک پله از تمام ورزشکاران جلوتر هستید و می‌توانید تآثیر گذارتر از بقیه افراد تیم عمل کنید. تمریناتی که برای تقویت کردن سرعت شما وجود دارد بسیار زیاد می‌باشد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج پیدا می‌کنید، وسایل و تجهیزاتی است که با وجود آن‌ها می‌توان تمرینات سرعتی و چابکی را انجام داد. یکی از وسایلی که شما با آن می‌توانید تمرینات متنوع و زیادی را انجام دهید طناب‌های ورزشی نام دارد. طناب پرشی 3 متری Agilinex یکی از طناب‌های خوب و با کیفیت بازار می‌باشد که در بین ورزشکاران طرفداران زیادی دارد و توانسته فروش خوبی را کسب کند. این طناب مدل سیمی می‌باشد که روکش پلاستیکی دارد. قابل تنظیم بودن طناب پرشی 3 متری Agilinex یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول محسوب می‌شود و با این ویژگی می‌توان تمرین‌های متنوع‌تری را هم انجام داد. این طناب بسیار سبک می‌باشد و وقتی که شما می‌خواهید تمرین‌های طولانی انجام دهید، بدن شما را خسته و اذیت نمی‌کند. این طناب برای انجام تمرینات سرعتی مناسب است و برای این دسته از تمرین‌ها کاربرد دارد. شما هر ورزشی که می‌کنید می‌توانید از این طناب استفاده کنید و سرعت عمل خود را در آن ورزش بیشتر کنید. البته شما می‌توانید برای حرفه‌ای شدن از طناب سرعتی قابل تنظيم MaxWell استفاده نمایید.

خرید طناب پرشی 3 متری Agilinex

طول این طناب 3 متر می‌باشد که یک اندازه مناسب و استاندار برای یک طناب ورزشی می باشد. وزن طناب پرشی 3 متری Agilinex حدوداً 125 گرم می‌باشد که نشان دهنده این است که این طناب بسیار سبک می‌باشد و ورزشکار را به مرور زمان خسته نمی‌کند. مدل این طناب سیمی می‌باشد که بر روی آن روکش پلاستیک قرار دارد و جنس دسته آن از آلومینیوم می‌باشد. از لحاظ کیفیتی این طناب از جنس بسیار خوب و مرغوبی تهیه شده است و شما می‌توانید تا مدت‌ها از این محصول استفاده کنید. شما می‌توانید این محصول را در رنگ مشکی-قرمز از بازار خریداری کنید و ورزش‌های خود را آغاز نمایید. کشور سازنده این طناب، کشور چین می‌باشد و از طرف برند محبوب Agilinex به بازار عرضه شده است. از این طناب در سالن‌های ورزشی استفاده می‌شود و تمرینات آن در این مکان صورت می‌گیرد. مهم نیست که شما در چه رشته ورزشی فعالیت می‌کنید. این محصول می‌تواند به تقویت سرعت شما کمک کند و تمرینات سرعتی مفیدی را برای شما به وجود بیاورد. اگر قصد خرید این محصول فوق العاده را دارید می‌توانید همین حالا طناب پرشی 3 متری Agilinex را با قیمتی مناسب از سایت اسپرت کالا خریداری نمایید و از آن برای بالا بردن سرعت جسمانی خود استفاده کنید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز-مشکی
طول
3 متر
کشور سازنده
چین
جنس دسته
پلاستیک
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه‌ی ورزش ها
مشخصات فنی
سایر مشخصات
بسیار سبک،

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
طول
کشور سازنده
جنس دسته
مناسب برای استفاده در
کاربرد

طناب پرشی 3 متری Agilinex
0 از 0 رای
154,000 تومان
موجود
3 متر
چین
پلاستیک
سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی در همه‌ی ورزش ها
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی