search
ثبت نام / ورود




دیوار تنیس فوتبال VX

Soccer Nets

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
766
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

طول:

قیمت : 2,349,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 587,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دیوار تنیس فوتبال VX
دیوار تنیس فوتبال  VX از تجهیزات ورزشی پایه در بازی‌های تنیس فوتبال می‌باشد که بدون استفاده از آن ادامه‌ی بازی بی معناست. وظیفه‌ی دیوارهای تنیس تقسیم زمین بازی فوتبال به دو قسمت مساوی می‌باشد. علاوه بر این، ارتفاعی که توسط این دیوارها در وسط میدان بازی به وجود می‌آید به بازیکن این امکان را می‌دهد که مهارت‌های پرتاب توپ با پا و سایر اندام‌های خود را (بدون استفاده از دست‌ها) تقویت کرده و حرفه‌ای‌تر با این مسئله رو به شود. رنگ به کار رفته شده در دیوار تنیس فوتبال  VX امکان خطاهای چشمی را در تمرینات و مسابقات اصلی به حداقل ممکن رسانده و میزان تمرکز بازیکن را به بالاترین سطح خود افزایش می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید برای انجام...

دیوار تنیس فوتبال  VX از تجهیزات ورزشی پایه در بازی‌های تنیس فوتبال می‌باشد که بدون استفاده از آن ادامه‌ی بازی بی معناست. وظیفه‌ی دیوارهای تنیس تقسیم زمین بازی فوتبال به دو قسمت مساوی می‌باشد. علاوه بر این، ارتفاعی که توسط این دیوارها در وسط میدان بازی به وجود می‌آید به بازیکن این امکان را می‌دهد که مهارت‌های پرتاب توپ با پا و سایر اندام‌های خود را (بدون استفاده از دست‌ها) تقویت کرده و حرفه‌ای‌تر با این مسئله رو به شود. رنگ به کار رفته شده در دیوار تنیس فوتبال  VX امکان خطاهای چشمی را در تمرینات و مسابقات اصلی به حداقل ممکن رسانده و میزان تمرکز بازیکن را به بالاترین سطح خود افزایش می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید برای انجام تمرینات خود از انواع تورهای تنیس فوتبال نیز استفاده کنید. بازی‌های تنیس فوتبال به صورت تک نفره و تیمی (با اعضای حداکثر سه نفره) انجام می‌شوند. بازیکنان این رشته ورزشی محبوب می‌توانند با تهیه دیوار تنیس فوتبال  VX زمین بازی تمرینات خود را به راحتی به زمین‌های اصلی مسابقات شبیه سازی کرده و تیم خود را به سمت برنده شدن پیش ببرند. در صورتی که تمرینات تیمی بازی با دیوار تنیس فوتبال  VX را انتخاب کرده باشید، گروه شما طی روزهای تمرین اعضای هماهنگ‌تری را بدست خواهند آورد. همان چیزی که در روز مسابقات به آن نیاز خواهید داشت و بدون آن برد برای شما بی معناست. داشتن دیوار تنیس فوتبال  VX به شما این امکان را می دهد که حتی در غیاب تیم خود بتوانید تمرینات خود را به صورت تک نفره نیز پیش برده و مهارت‌های کنترل توپ، هماهنگی اعصاب و عضله خود را تقویت نمائید.

خرید دیوار تنیس فوتبال  VX

دیوار تنیس فوتبال  VX محصول هندی با کیفیتی است که شما و تیمتان را به سمت برنده شدن در مسابقات تنیس فوتبال هدایت خواهد کرد. زمانی که مسابقات مهمی را در پیش دارید به ابزاری نیاز خواهید داشت که زمین بازی اصلی مسابقات را برای شما شبیه سازی کرده و مهارت‌های شما را طبق همین موضوع تقویت نماید. با نصب دیوار تنیس فوتبال  VX بر روی زمین‌های مختلف می‌توانید به هدف اصلی تیم خود که همان برنده شدن در روز مسابقات است جامه عمل بپوشانید. حتی با صرف نظر بر روی این موضوع می‌توان گفت افرادی که مسابقات خاصی را در پیش ندارند و و خواستار تقویت مهارت‌های کنترل توپ خود می‌باشند می‌توانند با استفاده از دیوار تنیس فوتبال  VX به هدف خود دسترسی داشته باشند. دیوار تنیس فوتبال  VX را می‌توان به راحتی بر روی سطح مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، زمین چمن مصنوعی و چمن طبیعی مورد استفاده قرار داد. جنس پارچه دیوار تنیس فوتبال  VX از برزنت بوده و میله‌ی آن آهنی می‌باشد. هم‌چنین شما می‌توانید دیوارهای تنیس فوتبال را دو اندازه‌ی طولی مختلف 1.4 متری و 2 متری تهیه و مورد استفاده قرار دهید. این دو سایز در ارتفاع نیز اختلاف یک سانتی متری دارند ( طول 1.4 دارای ارتفاع 73 سانتی‌متر و طول 2 متر دارای ارتفاع 74 سانتی‌متر می‌باشد) که قبل از خرید باید به آن توجه لازم را داشت.


مشخصات کلی
جنس
آهن
طول
2 متر 1.4 متر ,
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
کاربرد
افزایش توانایی کنترل توپ افزایش هماهنگی عصب و عضله , افزایش هماهنگی تیمی ,
ارتفاع
73 سانتی‌متر , 74 سانتی‌متر
مشخصات فنی
جنس دیوار
برزنت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

دیوار تنیس فوتبال VX
0 از 0 رای
2,349,000 تومان
موجود
آهن
2 متر 1.4 متر
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
افزایش توانایی کنترل توپ افزایش هماهنگی عصب و عضله افزایش هماهنگی تیمی
73 سانتی‌متر 74 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی