search
ثبت نام / ورود




دروازه مش تاشو VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1178
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 1,375,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 343,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دروازه مش تاشو VX
دروازه مش تاشو VX از عالی ترین تجهیزاتی است که می توان از آن برای تمرین های فوتبال استفاده کرد. این دروازه از قابلیت های متنوعی برخوردار بوده و با توجه به این که فضای بسیار کمی را اشتغال می کند برای افرادی که مشکل کمبود جا را دارند بسیار مناسب است. دروازه مش تاشو VX حالت فنری داشته و به راحتی می توان آن را جمع کرد. شما به راحتی می توانید این دروازه را بعد از هر تمرین جمع کرده و در کیف خود قرار دهید. جنس توری این دروازه ها از الیاف مش ساخته شده است. این الیاف مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شوند . دروازه...

دروازه مش تاشو VX از عالی ترین تجهیزاتی است که می توان از آن برای تمرین های فوتبال استفاده کرد. این دروازه از قابلیت های متنوعی برخوردار بوده و با توجه به این که فضای بسیار کمی را اشتغال می کند برای افرادی که مشکل کمبود جا را دارند بسیار مناسب است. دروازه مش تاشو VX حالت فنری داشته و به راحتی می توان آن را جمع کرد. شما به راحتی می توانید این دروازه را بعد از هر تمرین جمع کرده و در کیف خود قرار دهید. جنس توری این دروازه ها از الیاف مش ساخته شده است. این الیاف مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شوند . دروازه مش تاشو VX در یک ابعاد کوچک (107*76*76 سانتي‌متر) ساخته شده است. ابعاد کوچک این محصول بازیکنان را در یک موقعیت حرفه ای تر قرار داده و تمرکز آن ها را برای گل زدن به یک دروازه ی کوچک تر متمرکز می کنند. به عبارتی زمانی که یک بازیکن برای انجام ورزش های فوتبال از دروازه هایی در سایز کوچک تر مانند دروازه مش تاشو VX استفاده می کند به مرور زمان تمرکز خود را برای گل زدن افزایش می دهد. بازیکنی که بتواند از پس یک دروازه ی کوچک برآید، سختی گل زدن در دروازه های بزرگ برایش بی معنی خواهد بود. چنین بازیکنی تسلط بیشتری بر روی دروازه داشته و مسلما عملکرد حرفه ای تری خواهد داشت. چنان چه بازیکنی از سنین پایین تمرین های فوتبال خود را با دروازه مش تاشو VX شروع کند، به مراتب در سنین بالاتر از مهارت حرفه ای تری برخوردار خواهد شد. البته اگر شما به دنبال دروازه گل کوچک هستید می توانید از دروازه گل کوچک فلزی VX استفاده نمایید.

خرید دروازه مش تاشو VX

دروازه مش تاشو VX یک محصول با کیفیت از کشور هند می باشد که شما را در تمرینات فوتبال همراهی خواهد کرد. جنس توری این دروازه ها از الیاف مش بوده و بدنه ی آن از میله های تاشو ساخته شده است. الیاف مش مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و میله های تاشو نیز باعث می شوند فضای زیادی از پیرامون شما توسط این محصول اشغال نشود. به خصوص اینکه دروازه مش تاشو VX همراه با کیف مخصوصی ارائه شده است و شما می توانید با تاکردن دروازه و قرار دادن آن درون کیف کم ترین فضا را اشتغال کنید. این محصول در رنگ های قرمز، زرد و آبی طراحی و در اسپرت کالا در دسترس شما قرار داده شده است. دروازه مش تاشو VX در برابر آفتاب دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و به هیچ وجه دچار تغییر رنگ نخواهد شد. دروازه مش تاشو VX مناسب برای تمرین های فوتبال و فوتسال می باشد. شما می توانید دروازه مش تاشو VX را در زمین های چمن مصنوعی، چمن طبیعی و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار دهید. مشاهده انواع دروازه های فوتبال در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
جنس
پارچه مش
طول
107 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , فضای باز
کاربرد
مناسب برای ورزش های فوتبال و فوتسال
ارتفاع
76 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد در بسته
1 عدد
سایر مشخصات
تاشو - مقاوم در برابر آفتاب - دارای کیف برای حمل آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

دروازه مش تاشو VX
0 از 0 رای
1,375,000 تومان
موجود
پارچه مش
107 سانتی‌متر
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی فضای باز
مناسب برای ورزش های فوتبال و فوتسال
76 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی