search
ثبت نام / ورود




جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
843
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 772,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 193,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex
اگر به‌ دنبال یک وسیله‌ی کاربردی، سبک، مقاوم و همه‌کاره برای افزایش سرعت تمرینات ورزشی خود هستید، جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این محصول در تمامی باشگاه‌ها، خانه‌ها و مراکز فیزیوتراپی قابل استفاده است و کار کردن با آن شما را در مدت کوتاهی به تناسب اندام می‌رساند.  این توپ که به آن توپ سوئیسی یا فیزیوبال نیز می‌گویند، گردش خون در بدن را افزایش می‌دهد و برای انجام تمرینات تعادلی و کششی گزینه ایده‌آلی است. بدنه‌ی این توپ موجب ایجاد اصطکاک بین بدن شما و سطح توپ می‌شود و از افتادن یا لیز خوردن در زمان تمرینات پیلاتس، یوگا، بدنسازی، کراس‌فیت و غیره جلوگیری می‌کند. برای آشنایی...

اگر به‌ دنبال یک وسیله‌ی کاربردی، سبک، مقاوم و همه‌کاره برای افزایش سرعت تمرینات ورزشی خود هستید، جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این محصول در تمامی باشگاه‌ها، خانه‌ها و مراکز فیزیوتراپی قابل استفاده است و کار کردن با آن شما را در مدت کوتاهی به تناسب اندام می‌رساند. 

این توپ که به آن توپ سوئیسی یا فیزیوبال نیز می‌گویند، گردش خون در بدن را افزایش می‌دهد و برای انجام تمرینات تعادلی و کششی گزینه ایده‌آلی است. بدنه‌ی این توپ موجب ایجاد اصطکاک بین بدن شما و سطح توپ می‌شود و از افتادن یا لیز خوردن در زمان تمرینات پیلاتس، یوگا، بدنسازی، کراس‌فیت و غیره جلوگیری می‌کند. برای آشنایی با مشخصات و مزایای این توپ بادی ورزشی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ویژگی‌های جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex

رنگ‌های شاد و نشاط ‌بخش همیشه موجب برانگیختگی هیجان و نشاط بیشتر برای انجام ورزش مداوم می‌شوند. از این ‌رو، تولیدکنندگان جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex از رنگ‌های قرمز، آبی، مشکی و طوسی برای ساخت آن استفاده می‌کنند. این جیم بال دارای قطر 75 سانتی‌متر است و ظرفیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. کشور چین تولیدکننده جیم بال‌های برند Agilinex از با کیفیت‌ترین متریال لاستیک در تولید این تجهیزات استفاده کرده ‌است. از این ‌رو، این مدل توپ بادی ورزشی در برابر آسیب خارجی دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد. 

هم‍‌چنین لاستیک مرغوب آن غیرسمی و غیر حساسیت‌زا است که این ویژگی‌ها در محبوبیت آن نقش مهمی را ایفا می‌کند. طراحی جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex بدون آج انجام شده‌ است که موجب اصطکاک بهتر آن با بدن شود. در این صورت، ورزشکار از روی توپ سر نمی‌خورد و هم‌چنین توپ روی زمین به ‌خوبی ثابت می‌ماند. همراه با خرید این محصول یک تلمبه پلاستیکی هم دریافت خواهید کرد.

جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex به ‌دلیل برخورداری از ویژگی‌های زیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌است: جنس نرم و انعطاف‌پذیر، قابلیت شست‌و‌شوی آسان، وزن سبک برای حمل راحت‌تر، عدم برخورداری از مواد نامرغوب حساسیت‌زا و سمی، مقاوم و بادوام در برابر ترکیدگی و پارگی، دارای اصطکاک بالا برای جلوگیری از سرخوردن از روی توپ و ... جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex برای انجام تمرینات متنوع در رشته پیلاتس، بدنسازی، یوگا، کراس‌فیت و هم‌چنین فیزیوتراپی تولید شده ‌است.

کاربردهای استفاده از جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex

در نهایت، با کمک جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید: مؤثر در حفظ تعادل و هماهنگی اعضای بدن، افزایش انقباض عضلانی، کمک به چربی‌سوزی به‌خصوص در ناحیه شکم و پهلو، رفع اختلالات جسمی و کمک به توانبخشی بیماران، افزایش انعطاف‌پذیری عضلات ضعیف و ناکارآمد و کمک به افزایش گردش خون در بدن

به دلیل کاربردهای متنوع جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex بسیاری از ورزش‌ دوستان تمایل به استفاده از آن در خانه، باشگاه و سالن‌های ورزشی دارند. البته در مراکز فیزیوتراپی و سایر مراکز درمانی نیز از این توپ در جهت درمان مشکلات جسمی و بهبود درگیری‌های عصب استفاده می‌شود.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , مشکی , آبی , طوسی
قطر
75 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
تلمبه
دارد
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای تعادل و بهبود حالت بدن , قابل استفاده در ورزش‌های یوگا و پیلاتس , مناسب برای بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکتی در پشت، هسته، بازوها و پاها

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
تحمل وزن
تلمبه
مناسب برای استفاده در
کاربرد

جیم بال 75 سانتی‌متری Agilinex
0 از 0 رای
772,000 تومان
موجود
75 سانتی‌متر
چین
تا 120 کیلوگرم
دارد
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای تعادل و بهبود حالت بدن قابل استفاده در ورزش‌های یوگا و پیلاتس مناسب برای بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکتی در پشت، هسته، بازوها و پاها
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی