search
ثبت نام / ورود




جیم بال پایه دار 75 سانتی‌متری Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
549
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 2,046,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 511,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

جیم بال پایه دار 75 سانتی‌متری Agilinex
تقاضا برای خرید جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex بسیار بالا است؛ زیرا مزایای زیادی دارد و می‌توان آن را در خانه، باشگاه، مراکز درمانی و فیزیوتراپی و سالن‌های ورزشی استفاده کرد. این توپ بزرگ با قطر 75 سانتی‌متری همراه با پایه نگهدارنده و دستگیره قابل اتصال به پایه عرضه می‌شود. جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex برای تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و مبتدی که در حیطه پیلاتس، یوگا، ایروبیک و آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند، قابل استفاده روزانه است. این محصول به افزایش تعادل، بهبود حالت و انعطاف‌پذیری بدن کمک می‌کند و موجب تقویت عضلات کمر، بازوها، پاها و نیم‌تنه جلو می‌شود.  قبل از خرید این محصول به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه...

تقاضا برای خرید جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex بسیار بالا است؛ زیرا مزایای زیادی دارد و می‌توان آن را در خانه، باشگاه، مراکز درمانی و فیزیوتراپی و سالن‌های ورزشی استفاده کرد. این توپ بزرگ با قطر 75 سانتی‌متری همراه با پایه نگهدارنده و دستگیره قابل اتصال به پایه عرضه می‌شود. جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex برای تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و مبتدی که در حیطه پیلاتس، یوگا، ایروبیک و آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند، قابل استفاده روزانه است. این محصول به افزایش تعادل، بهبود حالت و انعطاف‌پذیری بدن کمک می‌کند و موجب تقویت عضلات کمر، بازوها، پاها و نیم‌تنه جلو می‌شود. 

قبل از خرید این محصول به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا از ویژگی‌ها و نحوه‌ی استفاده از آن آگاه شوید.

ویژگی‌های جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex

کشور چین از جمله تولیدکنندگان قدرتمند در زمینه لوازم ورزشی است که این مدل جیم بال را توسط حرفه‌ای‌ترین متخصصان خود به بازار عرضه کرده‌ است. قطر توپ مورد نظر 75 سانتی‌متر است. این توپ در دو رنگ‌بندی آبی و طوسی در ساپت اسپرت کالا ارائه می‌شود و به محیط مورد نظر نشاط و آرامش می‌بخشد. وزن قابل تحمل توسط این توپ 120 کیلوگرم عنوان می‌شود و وارد کردن فشار بیش از حد مشخص‌ شده ممکن است موجب ترکیدن آن شود. جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex و پایه آن را از متریال لاستیک بسیار محکم و در عین‌حال انعطاف‌پذیر تولید کرده‌اند که زمان انجام حرکات ورزشی آسیبی به بدن وارد نشود. 

پایه جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex یکی از ویژگی‌های منحصربه ‌فرد آن است؛ زیرا این پایه لاستیکی موجب می‌شود که توپ روی زمین سر نخورد. این پایه به قطر 70 سانتی‌متر است و توپ مورد نظر با قرارگیری روی آن، ثابت باقی می‌ماند.

شرایط استفاده و نگهداری از جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex

جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex دارای یک تلمبه مخصوص است که به‌ وسیله آن باد توپ تنظیم می‌شود. البته در هنگام باد کردن این توپ‌ها باید نکات زیر را رعایت کنید:

از باد کردن توپ تا حد انفجار خودداری کنید. این توپ باید به انداز‌ه‌ای باد شود که با فشار یک کف دست روی آن، دست به سمت داخل جیم بال فرو رود.

جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex نباید روی سطوح تیز، سنگلاخ و برنده قرار بگیرد. در غیر این‌ صورت، لاستیک آن پاره خواهد شد.

از قرار دادن آن در مجاورت گرمای زیاد و تابش نور خورشید خودداری شود.

حدالامکان از پرش ناگهانی روی توپ بپرهیزید؛ زیرا احتمال پرتاب شدن روی زمین و رسیدن آسیب به شما در این شرایط بالا می‌رود.

لوازم موجود در بسته‌بندی جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex

در بسته‌بندی جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex لوازم دیگری غیر از توپ اصلی موجود هستند که به کارایی بهتر آن کمک می‌کنند. این لوازم شامل تجهیزات زیر می‌شوند:

پایه نگهدارنده جیم بال روی زمین: این پایه از جنس خود جیم بال است که توپ روی آن قرار می‌گیرد. پایه لاستیکی دایره‌ای تو خالی است که از قطر جیم بال مورد نظر کوچک‌تر در نظر گرفته می‌شود.

تلمبه پلاستیکی: برای باد کردن توپ و تنظیم باد آن باید از این تلمبه استفاده کنید. جیم بال پایه‌دار 75 سانتی‌متری Agilinex همراه با لوازم جانبی جیم بال مورد نظر ارائه می‌شود.

دو عدد دستگیره قابل اتصال به پایه با بندهای برزنتی: افراد مبتدی ممکن است در هنگام استفاده از جیم بال تعادل خود را از دست بدهند. از این ‌رو، دو دستگیره با بندهای برزنتی همراه با قلاب مخصوص به دو طرف پایه متصل می‌شوند که تعادل شما در حین تمرین از بین نرود.


مشخصات کلی
رنگ
آبی , طوسی
قطر
75 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
تلمبه
دارد
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای تعادل و بهبود حالت بدن , قابل استفاده در ورزش‌های یوگا و پیلاتس , مناسب برای بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکتی در پشت، هسته، بازوها و پاها
مشخصات فنی
قطر پایه
70 سانتی‌متر
سایر مشخصات
دارای پایه برای حفظ ثبات جیم بال - دارای دو عدد دستگیره قابل اتصال به پایه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
تحمل وزن
تلمبه
مناسب برای استفاده در
کاربرد

جیم بال پایه دار 75 سانتی‌متری Agilinex
0 از 0 رای
2,046,000 تومان
موجود
75 سانتی‌متر
چین
تا 120 کیلوگرم
دارد
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای تعادل و بهبود حالت بدن قابل استفاده در ورزش‌های یوگا و پیلاتس مناسب برای بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکتی در پشت، هسته، بازوها و پاها
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی