search
ثبت نام / ورود




توپ ماساژ دوبل Togu


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
763
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

توپ ماساژ دوبل Togu
توپ ماساژ دوبل Togu وسیله‌ای است که به شما کمک می‌کند تا خودتان به تنهایی بتوانید به ماساژ قسمت‌های آسیب دیده بدن خود بپردازید. ماساژ دادن عملی است که خون رسانی را در بافت‌های شما افرایش می دهد. زمانی که جریان خون در بافت‌های ماهیچه‌ای شما افزایش پیدا می‌کند اکسیژن بیشتری هم سهم بافت‌های درگیر با ماساژ شده و در نتیجه فرایند ترمیم و درمان زودتر از حالت معمول اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر تمامی این مزایا، کار با توپ ماساژ دوبل Togu باعث خواهد شد که سطح اسیدهای تجمع یافته درعضلات خود را به حد نرمال برسانید. این وسیله دارای دو توپک ماساژ می‌باشد که سطح بیشتری از بدن شما را درگیر خون رسانی خواهد کرد. در صورتی که...

توپ ماساژ دوبل Togu وسیله‌ای است که به شما کمک می‌کند تا خودتان به تنهایی بتوانید به ماساژ قسمت‌های آسیب دیده بدن خود بپردازید. ماساژ دادن عملی است که خون رسانی را در بافت‌های شما افرایش می دهد. زمانی که جریان خون در بافت‌های ماهیچه‌ای شما افزایش پیدا می‌کند اکسیژن بیشتری هم سهم بافت‌های درگیر با ماساژ شده و در نتیجه فرایند ترمیم و درمان زودتر از حالت معمول اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر تمامی این مزایا، کار با توپ ماساژ دوبل Togu باعث خواهد شد که سطح اسیدهای تجمع یافته درعضلات خود را به حد نرمال برسانید. این وسیله دارای دو توپک ماساژ می‌باشد که سطح بیشتری از بدن شما را درگیر خون رسانی خواهد کرد. در صورتی که سطح بیشتری از بدن شما درگیر آسیب‌های عضلانی شده باشند می‌توانید توپ ماساژ دوبل Togu را در فعالیت‌های روزمره خود بگنجانید. توپ ماساژ دوبل Togu را می‌توان بدون هیچ نوع محدودیتی برای افراد مختلف به کار برد. فرقی نمی کند که از قشر ورزشکار باشید و یا ورزش خاصی را در برنامه هفتگی خود نگنجانده باشید. حتی فرقی نمی‌کند که بافت ماهیچه‌ای شما نرم است و یا در اثر ورزش‌های مکرر و برنامه‌های تمرینی به سفت کردن عضلات خود پرداخته باشید. بافت ماهیچه‌ای شما از هر نوعی که باشد تآثیر پذیری خود را در طی کار با توپ ماساژ دوبل Togu خواهد دید. توپک‌های ماساژ دوبل را می‌توان در مراحل مختلفی از تمرینات ورزشی به کار برد. ماساژ بدن با توپ ماساژ دوبل Togu در ابتدای ورزش شما را برای تمرینات اصلی مسابقات آماده می‌کند. این وسیله را می‌توانید قبل از تمرینات بدنسازی نیز مورد استفاده قرار داده و بدن خود را با ماساژ دادن گرم کنید. انتهای ورزش نیز زمان مناسبی برای کار و تمرین با توپ ماساژ دوبل Togu خواهد بود. با این کار عضلات درگیر شده شما در تمرینات بدنسازی انرژی خود را آزاد کرده و دیگر درد ناشی از تمرینات سنگین را احساس نخواهید کرد.

خرید توپ ماساژ دوبل Togu

توپ ماساژ دوبل Togu محصولی درمانی- ورزشی است که بافت عضلانی شما را به  مرور زمان در وضعیت بهتر از حالت قبلی خود قرار خواهد داد. در صورتی که وضعیت بافت‌های عضلانی شما دچار آسیب‌های عمیقی شده باشند و درد زیادی را در این ناحیه احساس کنید ماساژ با توپ ماساژ دوبل Togu مرحله به مرحله شما را تا وضعیت بهبودی کامل پیش خواهد برد. توپ ماساژ دوبل Togu در ابعاد 16 در 8 سانتی‌متر و وزن 72 گرم طراحی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. شما می‌توانید این محصول را در رنگ مشکی از مجموعه اسپرت کالا تهیه و مورد استفاده قرار دهید. توپ ماساژ دوبل Togu کاملاً بدون بو بوده و برای افرادی که به بو حسایت زیادی دارند بسیار مناسب می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های توپ ماساژ دوبل Togu می‌توان به ضد اشتعال بودن، سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. تک تک مواد به کار برده شده در این محصول قابلیت بازیافت را دارند و به هیچ وجه محیط زیست پیرامون خود را آلوده نمی‌کنند. توپ ماساژ دوبل Togu مناسب برای درمان قفسه سینه و ستون فقرات کمر بوده و تآثیرات خوبی در روند درمان آسیب‌های نخاعی می گذارند. به این نکته نیز توجه کنید که توپ ماساژ دوبل Togu سطح بیشتری از بافت عضلانی شما را تحت تآثیر ماساژ قرار خواهند داد و بیشتر برای آسیب‌هایی با سطح وسیع مناسب می‌باشد. البته این به معنی آن نیست که شما نمی‌توانید در صورت آسیب‌های نقطه ای از این وسیله بهره‌مند شوید، ماساژ با این وسیله سطح خون رسانی بالاتری را برای عضلات شما به دنبال خواهد داشت. برای ماساژهای نقطه‌ای و درگیر کردن سطح کم‌تری از بافت‌های عضلانی می‌توانید محصول را تهیه و قبل و بعد تمرینات خود از آن بهره‌مند شوید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
قطر
8 سانتی‌متر
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای درمان قفسه سینه و ستون فقرات کمر , تاثیر مناسب در روند های نخاعی به دلیل وجود شکاف
نوع
استاندارد
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سازگار با محیط زیست - 100 درصد مواد قابل بازیافت - ضد اشتعال - بدون بو

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
نوع

توپ ماساژ دوبل Togu
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
8 سانتی‌متر
آلمان
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای درمان قفسه سینه و ستون فقرات کمر تاثیر مناسب در روند های نخاعی به دلیل وجود شکاف
استاندارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی