search
ثبت نام / ورود




تخته تاکتیک گیره دار بسکتبال VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
709
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,199,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 299,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تخته تاکتیک گیره دار بسکتبال VX
استراتژی هایی که در ورزش بسکتبال به کار می رود بی شمار می باشد و مربی باید در لحظه کاری کند که تیم خود را از باخت به سمت برد هدایت کند. کشیدن نقشه برای پیروزی و اجرای آن در بازی کار مهمی است که به عهده بازیکنان و سرمربی و مربیان تیم گذاشته می شود. حال وقتی استراتژی ای به ذهن یک سرمربی یا مربی می رسد، منطقی ترین راه این است که آن را بر روی کاغذ و یا تخته ای بنویسد که هم نقشه برای سرمربی و بازیکنان واضح تر شود و هم بازیکنان راحت تر با نقشه ارتباط بر قرار کنند. یکی از وسایلی که مربی و سرمربی ها از آن برای کشیدن نقشه...

استراتژی هایی که در ورزش بسکتبال به کار می رود بی شمار می باشد و مربی باید در لحظه کاری کند که تیم خود را از باخت به سمت برد هدایت کند. کشیدن نقشه برای پیروزی و اجرای آن در بازی کار مهمی است که به عهده بازیکنان و سرمربی و مربیان تیم گذاشته می شود. حال وقتی استراتژی ای به ذهن یک سرمربی یا مربی می رسد، منطقی ترین راه این است که آن را بر روی کاغذ و یا تخته ای بنویسد که هم نقشه برای سرمربی و بازیکنان واضح تر شود و هم بازیکنان راحت تر با نقشه ارتباط بر قرار کنند. یکی از وسایلی که مربی و سرمربی ها از آن برای کشیدن نقشه و طرح های مختلف استفاده می کنند بدون شک تخته تاکتيک گيره داربسکتبال VX می باشد. این تخته مخصوص ورزش بسکتبال می باشد و برای ورزش های دیگر کاربردی ندارد. زیرا بر روی این تخته زمین بسکتبالی رسم شده تا شما بتوانید یک طرح بی نظیر با رسم شکل برای بازیکنان خود بکشید. این تخته، وایت بورد می باشد و خاصیت این را دارد که با ماژیک های وایت بورد نیز بتوان از آن استفاده نمود. نکته مهمی که وجود دارد این است که این تخته بدون مگنت می باشد و خاصیت آهن ربایی ندارد. یکی از ویژگی های عالی تخته تاکتيک گيره دار بسکتبال VX این است که دو طرفه می باشد. یعنی شما می توانید همزمان دو تا از نقشه های خود را برای بازیکنان خود شرح دهید و این موضوع به کاهش اتلاف وقت در زمان استراحت بازیکنان، بسیار کمک می کند. در کل که این تخته بسیار می تواند به یک مربی و سر مربی بسکتبال در موفقیت تیمش کمک کند و در کشیدن نقشه های موثر در برد تیم، استفاده شود. مشاهده ملزومات بسکتبال در سایت ورزشی اسپرت کالا.

خرید تخته تاکتيک گيره دار بسکتبال VX

این محصول از طرف شرکت VX از کشور هند تولید و وارد بازار جهانی شده است. جنس این تخته از فایبرگلاس تهیه شده است که برای این وسیله، کاملا مناسب و مقاوم می باشد. زیرا مربیان از این تخته ها به صورت مداوم و زیاد استفاده می کنند و مهم است که تخته مورد نظر شما از چه جنسی ساخته شده است. طول و عرض تخته تاکتيک گيره دار بسکتبال VX به ترتیب 40 و 23 سانتی متر می باشد. ابعادی که برای این تخته در نظر گرفته شده است، جوری طراحی شده تا در دست مربیان به راحتی قرار بگیرد و استفاده از آن به آسانی انجام شود. این تخته برای مربیان بسکتبال تولید شده است و فقط برای این دسته از افراد کارایی دارد. این تخته خاصیت آهنربایی ندارد و از دو طرف آن می توان استفاده نمود. اگر شما هم می خواهید یک وسیله فوق العاده برای کشیدن نقشه های متنوع و کاربردی خود داشته باشید می توانید همین الان با رایانه ای که در دست دارید تخته تاکتيک گيره دار بسکتبال VX را با قیمتی مناسب از سایت اسپرت کالا سفارش دهید و از آن در مسابقات و تمرینات بسکتبال استفاده نمایید. انواع تخته ورزشی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
جنس
فایبرگلاس
طول
40 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده مربی‌ها
عرض
23 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای خاصیت وایت بورد - بدون مگنت - دوطرفه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض

تخته تاکتیک گیره دار بسکتبال VX
0 از 0 رای
1,199,000 تومان
موجود
فایبرگلاس
40 سانتی‌متر
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده مربی‌ها
23 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی