search
ثبت نام / ورود




بند قابل تنظیم حمل کنز VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
730
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 76,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 19,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بند قابل تنظیم حمل کنز VX
بند قابل تنظیم حمل کنز VX محصولی کاربردی برای تمرین‌های ورزشی محسوب می‌شود. استفاده از موانع تمرینی در ورزش‌های متخلف بسیار رایج بوده و در این تمرینات از کنز‌ها برای ساخت موانع مصنوعی استفاده می‌شود. این قیف‌های رنگی و پلاستیکی به طور گسترده در زمین پخش شده و برای تمرین از آن‌ها استفاده می‌شود. به کارگیری آن‌ها برای افزایش سرعت و چابکی ورزشکاران انجام می‌شود. از این رو از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. البته پخش و جمع‌آوری این موانع در زمین چمن و یا سالن‌های ورزشی کمی دشوار خواهد بود، که استفاده از بند قابل تنظیم حمل کنز VX این کار را آسان کرده است. ویژگی‌های بند قابل تنظیم حمل کنز VX

بند قابل تنظیم حمل کنز VX محصولی کاربردی برای تمرین‌های ورزشی محسوب می‌شود. استفاده از موانع تمرینی در ورزش‌های متخلف بسیار رایج بوده و در این تمرینات از کنز‌ها برای ساخت موانع مصنوعی استفاده می‌شود. این قیف‌های رنگی و پلاستیکی به طور گسترده در زمین پخش شده و برای تمرین از آن‌ها استفاده می‌شود. به کارگیری آن‌ها برای افزایش سرعت و چابکی ورزشکاران انجام می‌شود. از این رو از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. البته پخش و جمع‌آوری این موانع در زمین چمن و یا سالن‌های ورزشی کمی دشوار خواهد بود، که استفاده از بند قابل تنظیم حمل کنز VX این کار را آسان کرده است.

ویژگی‌های بند قابل تنظیم حمل کنز VX

بند قابل تنظیم حمل کنز VX با هدف حمل آسان کنز‌ها و قیف‌ها در تمرینات ورزشی ساخته شده است. با استفاده از این بند می‌توان به راحتی کنز‌ها را در زمین ورزشی پخش و یا جمع‌آوری کرد. بند قابل تنظیم حمل کنز VX از جنس برزنت ساخته شده است. 

استحکام و دوام بالای این بند تا اندازه‌ای است که بتوان ۴۰ عدد کنز یا قیف را با کمک آن حمل کرد. امکان تنظیم اندازه آن وجود دارد و به راحتی می‌تواند در کنار انواع کنز و قیف‌ به عنوان محصول مکمل مورد استفاده قرار بگیرد. کنز‌ها و قیف‌ها در قسمت بالایی خود دارای سوراخی هستند که از طریق آن درون بند قابل تنظیم حمل کنز VX قرار گرفته و حمل می‌شوند. هم‌چنین امکان استفاده از این محصول در باشگاه، زمین‌های ورزشی و فضای باز وجود دارد. این کالا محصول کشور هند بوده و با استفاده از متریال باکیفیت ساخته شده است.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از بند قابل تنظیم حمل کنز VX

بند قابل تنظیم حمل کنز VX به رنگ مشکی به راحتی باز شده و می‌توان انواع قیف و کنز را درون آن قرار داد. این ابزار ورزشی برای استفاده به روش خاصی نیاز ندارد. سگک تعبیه شده در آن به آسانی باز می‌شود. از طریق این سگک می‌توان تا ۴۰ عدد کنز را درون بند قرار داده و حمل کرد. هم‌چنین این بند قابلیت تنظیم داشته و می‌توان ارتفاع آن را تنظیم کرد. با کمک بند قابل تنظیم حمل کنز VX می‌توان کنز‌ها را به محل مورد نظر برده و در آنجا مورد استفاده قرار داد. جنس برزنتی بند قابل تنظیم حمل کنز VX بسیار بادوام بوده و می‌تواند برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. کیفیت بالا و نحوه استفاده از این کالا باعث شد تا به یک ابزار کاربردی در باشگاه‌ها تبدیل شود.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
برزنت
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی , فضای باز
کاربرد
حمل کنز ها و قیف های سوراخ دار , محصول مکمل در کنار قیف و کنز در ورزش فوتبال
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای قابلیت تنظیم

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

بند قابل تنظیم حمل کنز VX
0 از 0 رای
76,000 تومان
موجود
برزنت
هند
باشگاه سالن های ورزشی فضای باز
حمل کنز ها و قیف های سوراخ دار محصول مکمل در کنار قیف و کنز در ورزش فوتبال
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی