search
ثبت نام / ورود




استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
454
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex
 یکی از راه حل های موثر و پر کاربرد برای جبران این کمبود های تحرکی که این روز ها تعداد زیادی از افراد بواسطه آن دچار مشکلاتی شده اند، ورزش کردن به صورت مداوم است. ورزش ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن ورزش ایروبیک است. ایروبیک کاری با شما می کند که در مدت زمان کم تمام کمبود های تحرکی در طول روزتان را جبران کنید. این ورزش نیاز به استپ هایی دارد تا شما بتوانید یک ورزش کامل و بی نقص را در زمان کم داشته باشید. استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex یک محصول درجه یک و با کیفیت در این زمینه است که کاربرد و ویژگی های فراوانی...

 یکی از راه حل های موثر و پر کاربرد برای جبران این کمبود های تحرکی که این روز ها تعداد زیادی از افراد بواسطه آن دچار مشکلاتی شده اند، ورزش کردن به صورت مداوم است. ورزش ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن ورزش ایروبیک است. ایروبیک کاری با شما می کند که در مدت زمان کم تمام کمبود های تحرکی در طول روزتان را جبران کنید. این ورزش نیاز به استپ هایی دارد تا شما بتوانید یک ورزش کامل و بی نقص را در زمان کم داشته باشید. استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex یک محصول درجه یک و با کیفیت در این زمینه است که کاربرد و ویژگی های فراوانی دارد. با این محصول می توانید تمرینات متنوع بیشتری را انجام دهید و از حرکات کاربردی بیشتری بهره مند شوید. همچنین این محصول برای ورزش های کراس فیت مانند تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی بسیار مناسب است و به قدرتمند شدن عضلات شما بسیار کمک می کند. ویژگی های استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex به محبوب تر شدن آن بسیار کمک کرده است. یکی از بهترین ویژگی های این محصول داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع آن است که شما می توانید آن را در بازه های مختلف تغییر دهید. یکی دیگر از  ویژگی های این محصول ضد ضربه بودن آن است که استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex را در برابر ضربه های وارد به آن مقاوم می کند. همچنین این محصول از سطح ضد لغزش نیز بر خوردار است و با دارا بودن این ویژگی شما دیگر دچار آسیب دیدگی های احتمالی نمی شوید و یک ورزش کامل و مفید را خواهید داشت. داشتن قابلیت اضافه کردن پایه در استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex آن را به یک محصول کامل تبدیل کرده است.

خرید استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex

کشور سازنده این محصول چین می باشد و کمپانی قدرتمند Agilinex تولید این محصول را به عهده داشته است. از ویژگی های ظاهری استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex می توان به طول و عرض و ... آن اشاره کرد. طول و عرض این محصول به ترتیب 96 سانتی متر و 37 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول متغیر است و از 16 سانتی متر تا 26 سانتی متر می تواند تغییر کند.. جنس این محصول از فایبر گلاس تولید شده و بسیار به مقاومت این محصول کمک کرده است. به طوری که توانایی تحمل وزن تا 120 کیلو گرم را دارد. شما می توانید از این محصول در منزل و باشگاه های ورزشی استفاده کنید. اگر این محصول فوق العاده را می خواهید می توانید استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex  را هم اکنون از سایت اسپرت کالا سفارش دهید و یک ورزش کامل و جامع را انجام دهید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
فایبرگلاس
طول
96 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر , مناسب برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی
عرض
37 سانتی‌متر
ارتفاع
16 سانتی‌متر , 26 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع - ضد ضربه - دارای سطح ضد لغزش

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
تحمل وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع

استپ ایروبیک قابل تنظیم 16 تا 26 سانتی متر Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
فایبرگلاس
96 سانتی‌متر
چین
تا 120 کیلوگرم
خانه باشگاه سالن های ورزشی
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر مناسب برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی
37 سانتی‌متر
16 سانتی‌متر 26 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی