search
ثبت نام / ورود




ابزار شوت Sklz Square Up


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
286
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,069,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 767,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ابزار شوت Sklz Square Up
ابزار شوت Sklz Square Up جزء بهترین تجهیزات ورزشی محسوب می شود که برای بهبود هدف‌گیری افراد مبتدی در بسکتبال طراحی ‌شده ‌است. این وسیله بسیار کاربردی روی توپ بسکتبال قرار می‌گیرد و دارای بندهای محکم و انعطاف‌پذیر سیلیکونی به شکل مربع است. ابزار مورد نظر از در رفتن توپ از زیر دست بستکبالیست‌های مبتدی جلوگیری می‌کند. از این‌ رو، توپ بهتر و سریع تر به سمت حلقه بسکتبال هدایت می‌شود. برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌ها و کاربردهای این وسیله‌ی ورزشی با ما همراه باشید. ویژگی‌های ابزار شوت Sklz Square Up افراد مبتدی در بسکتبال برای‌‌ این که قادر به هدف‌گیری دقیق‌تر و بهتر باشند، نیاز به ابزار شوت Sklz Square Up...

ابزار شوت Sklz Square Up جزء بهترین تجهیزات ورزشی محسوب می شود که برای بهبود هدف‌گیری افراد مبتدی در بسکتبال طراحی ‌شده ‌است. این وسیله بسیار کاربردی روی توپ بسکتبال قرار می‌گیرد و دارای بندهای محکم و انعطاف‌پذیر سیلیکونی به شکل مربع است. ابزار مورد نظر از در رفتن توپ از زیر دست بستکبالیست‌های مبتدی جلوگیری می‌کند. از این‌ رو، توپ بهتر و سریع تر به سمت حلقه بسکتبال هدایت می‌شود. برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌ها و کاربردهای این وسیله‌ی ورزشی با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ابزار شوت Sklz Square Up

افراد مبتدی در بسکتبال برای‌‌ این که قادر به هدف‌گیری دقیق‌تر و بهتر باشند، نیاز به ابزار شوت Sklz Square Up دارند. این وسیله دارای بندهای سیلیکونی کشسان و بسیار مقاوم است که توپ در داخل آن قرار می‌گیرد. این بندها به ‌صورت یک مربع با طول 18 و ارتفاع 2 سانتی‌متر طراحی شده‌اند. ابزار شوت Sklz Square Up ساخت کشور آمریکا است و در سالن‌های ورزشی کاربرد بسیاری دارد. به‌ دلیل وزن 100 گرمی این مدل ابزار شوت، توپ به ‌هیچ ‌وجه سنگین نمی‌شود و به ‌راحتی به سمت حلقه‌ی بسکتبال پرتاب خواهد شد. از نظر طراحی نیز رنگ کالای مورد نظر مشکی و زرد است که ظاهری متفاوت به توپ می‌بخشد و دید بصری مناسبی دارد. هم‌چنین این کالای ورزشی متناسب با تمامی سایزهای استاندارد توپ‌های بسکتبال است.

کاربردهای ابزار شوت Sklz Square Up

استفاده از این ابراز شوت برای بسکتبالیست‌های مبتدی کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بازخورد فوری برای چرخش توپ: می‌دانیم که بازی بسکتبال مجموعه‌ای از چرخش‌ها و پرتاب‌های متناوب توپ است. ابزار شوت Sklz Square Up به افراد کمک می‌کند که در حین چرخش قادر به کنترل توپ باشند و پرتابی شگفت‌انگیز با تراز مناسب را از خود به ‌نمایش بگذارند.

بهبود تکنیک هدف‌گیری: ابزار شوت Sklz Square Up بسکتبالیست‌های مبتدی را تشویق می‌کند که به میدان بازی بروند و با اعتماد به‌ نفس کامل بهترین بازی را از خود ارائه دهند؛ زیرا یکی از اهداف تولید این وسیله، کمک به بهبود تکنیک هدف‌گیری برای پرتاب مستقیم توپ در حلقه است.

دارای راهنمای مربع برای قرارگیری درست دست: افراد مبتدی در حین بازی ممکن است گیج شوند و ندانند که دست‌های خود را در کدام قسمت توپ قرار دهند. از این ‌رو، ابزار شوت Sklz Square Up به آنان کمک می‌کند که با گرفتن صحیح توپ آن را به سمت درست هدایت کنند. در واقع، تسمه‌های محکمی که دور تا دور توپ قرار گرفته اند، این امر را برای آنان میسر می‌کنند.

بازخورد بصری برای همگونی آرنج با توپ: هنگام شوت‌کردن توپ بسکتبال به سمت حلقه، توپ باید در دید بصری درست با آرنج قرار بگیرد. ابزار شوت Sklz Square Up دارای رنگ‌بندی مشکی و زرد است و این دید را به ‌خوبی برای بازیکن ایجاد می‌کند. در نتیجه با همگونی توپ و آرنج در یک مسیر، هدف‌گیری راحت‌تر انجام خواهد شد.

تنظیم سرعت توپ در حین بازی: یکی از کاربردهای بسیار مفید ابزار شوت Sklz Square Up کمک به کنترل سرعت توپ در حین بازی است. این وسیله کاربردی به‌ دلیل جنس سیلیکونی خود در تماس توپ با زمین اصطکاک ایجاد می‌کند. در این ‌صورت، بازیکن قادر به مهار راحت‌تر توپ می‌شود و می‌تواند بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-زرد
طول
18 سانتی‌متر
کشور سازنده
آمریکا
وزن
100 گرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
بهبود تکنیک تیراندازی
ارتفاع
2 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای بند سیلیکونی بسیار محکم, مناسب افراد مبتدی, راهنمای مربع برای مکان مناسب دست, با سایز استاندارد توپ‌های بسکتبال سایز می‌شود

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
طول
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

ابزار شوت Sklz Square Up
0 از 0 رای
3,069,000 تومان
موجود
18 سانتی‌متر
آمریکا
100 گرم
سالن های ورزشی
بهبود تکنیک تیراندازی
2 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی