search
ثبت نام / ورود




آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
472
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,399,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 849,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX
آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در تمرینات فوتبال می باشد. این وسیله غالبا توسط مربیان فوتبال برای تمرین دادن بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد. آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX مهارت های مختلفی از یک بازیکن فوتبال را مورد هدف قرار داده و در ارتقای آن ها سهم به سزایی خواهد داشت. به طور مثال، با بهره مندی از آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX می توان مهارت های پاس های بلند، حمله و دفاع بازیکنان را بهبود بخشیده و آن ها را با سطح مهارتی بهتری به دست بازی های اصلی فوتبال واگذار کرد. البته بازیکنان فوتبال برای انتخاب این تجهیز ورزشی و گنجاندن آن در خلال تمرینات خود...

آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در تمرینات فوتبال می باشد. این وسیله غالبا توسط مربیان فوتبال برای تمرین دادن بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد. آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX مهارت های مختلفی از یک بازیکن فوتبال را مورد هدف قرار داده و در ارتقای آن ها سهم به سزایی خواهد داشت. به طور مثال، با بهره مندی از آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX می توان مهارت های پاس های بلند، حمله و دفاع بازیکنان را بهبود بخشیده و آن ها را با سطح مهارتی بهتری به دست بازی های اصلی فوتبال واگذار کرد. البته بازیکنان فوتبال برای انتخاب این تجهیز ورزشی و گنجاندن آن در خلال تمرینات خود هیچ گونه مانع و محدودیتی را نخواهند داشت. لذا چه به عنوان یک بازیکن حرفه ای در سطح بازی های بین المللی فعالیت داشته باشید و چه به عنوان یک بازیکن مبتدی به ورزش در این حوزه پرداخته باشید، دست شما برای گنجاندن تمرینات فوتبال با آدمک های فلزی و دیوار دفاعی باز خواهد بود. آدمک های فلزی دارای شکل ظاهری ماکت گونه ای از انسان می باشد که با قرار دادن آن ها بر روی زمین فوتبال نمایی از زمین اصلی مسابقات را برای شما به ارمغان خواهند آورد. چرا که نقش حریف شما را به خوبی ایفا کرده و زمین کاملا شبیه سازی شده ای را در اختیار شما قرار می دهد. تنها چیزی که در استفاده از این محصول باید در نظر داشته باشید پایه های میخی آن می باشد. طراحی پایه ها به صورت میخی باعث شده است که این ماکت ها برای نصب به زمین های نرم نیاز داشته باشند. به همین دلیل برای استفاده و نصب آن ها تنها می توان از زمین های چمن طبیعی استفاده کرد. البته راه استثنائی هم برای به کار بردن این آدمک ها در زمین های چمن مصنوعی وجود دارد. برای این کار می توانید از پایه های نگهداره استفاده کنید. پایه آدمک فلزی MAXWELL محصولی مناسب برای استفاده از آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX در زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی می باشند.

خرید آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX

آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX وسیله ای بسیار کارآمد و حرفه ای برای همیاری شما در تمرینات فوتبال می باشد که مسیر رسیدن به موفقیت را هموارتر خواهد کرد. شما می توانید این محصول را در ارتفاع 1.6 متری تهیه و در تمرینات خود مورد استفاده قرار دهید. آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX دارای جنس آهنیست که دوام و ماندگاری بالایی را به آن بخشیده است. این ویژگی مزیت های بسیاری را برای کاربران به دنبال خواهد داشت و بازیکن را به بازی های پر قدرت تر دعوت می کند. چرا که در چنین حالتی هیچ گونه نگرانی از بابت خراب شدن آدمک ها را نخواهید داشت. آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX در رنگ قرمز و روکش برزنتی همرنگ خود در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا ارائه شده است. نوع دیگر این محصول با عنوان آدمک فلزي به همراه پوشش پلاستیکی VX نیز موجود می‌باشد. از مهم ترین قابلیت های رنگ قرمز توجه نمایی آن می باشد که بازیکن را به دقت هرچه بیشتر در تمرینات خود فرامی خواند. آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX مناسب استفاده در چمن های طبیعی و زمین های نرم می باشد.


مشخصات کلی
جنس
آهن
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای تمرینات فوتبال
ارتفاع
160 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای روکش برزنتی- قابلیت دید بهتر در زمین فوتبال

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

آدمک فلزی 1.6 متری کاوردار VX
0 از 0 رای
3,399,000 تومان
موجود
آهن
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای تمرینات فوتبال
160 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی