search
ثبت نام / ورود




گیره هالتر Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
487
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

گیره هالتر Agilinex
درون باشگاه های بدنسازی همیشه میله های هالتر در گوشه های باشگاه به چشم می خورد و همیشه یک نفر وجود دارد که دارد با یک هالتر تمرینات خود را انجام دهد و ورزش کند. تمرین هایی که با هالتر انجام می شود برای کسانی که می خواهند بدنسازی و فیتنس و آمادگی جسمانی کار کنند مناسب می باشد. زیرا تمرینات هالتر عضلات بدن شما به ویژه عضلات بالا تنه را درگیر می کند و باعث تقویت قدرت آن ها می شود. یکی از مشکلاتی که همیشه برای ورزشکاران در هنگام استفاده از هالتر اتفاق می افتد، این است که گاهی صفحه های هالتر ثبات کافی در هنگام استفاده را ندارند و اگر یک تکان اشتباه انجام شود...

درون باشگاه های بدنسازی همیشه میله های هالتر در گوشه های باشگاه به چشم می خورد و همیشه یک نفر وجود دارد که دارد با یک هالتر تمرینات خود را انجام دهد و ورزش کند. تمرین هایی که با هالتر انجام می شود برای کسانی که می خواهند بدنسازی و فیتنس و آمادگی جسمانی کار کنند مناسب می باشد. زیرا تمرینات هالتر عضلات بدن شما به ویژه عضلات بالا تنه را درگیر می کند و باعث تقویت قدرت آن ها می شود. یکی از مشکلاتی که همیشه برای ورزشکاران در هنگام استفاده از هالتر اتفاق می افتد، این است که گاهی صفحه های هالتر ثبات کافی در هنگام استفاده را ندارند و اگر یک تکان اشتباه انجام شود صفحه های هالتر به سرعت از روی میله می افتند. این مشکل اغلب می تواند ورزشکار را دچار آسیب دیدگی جدی کند و یا به صفحه های هالتر آسیب بزند و خراب شود. به همین خاطر ورزشکاران معمولا از وسایلی استفاده می کنند تا این لغزش های صفحات هالتر، به آسانی کمتر شود و ورزشکار بتواند به صورت جامع و عالی از ورزش با هالتر ها بهره ببرد. یکی از کلیدی ترین وسایلی که ورزشکاران از آن همراه با هالتر استفاده می کنند گيره هالتر Agilinex نام دارد. نحوه استفاده این گیره ها بسیار آسان و راحت می باشد و وقت زیادی را از شما نمی گیرد. شما بعد از این که صفحات هالتر را درون میله قرار داده اید، می توانید بلا فاصله گیره ها را درون میله قرار دهید. با این کار نگهداری و ثبات بیشتری را صفحات هالتر بر روی میله دارند و ورزشکار می تواند تمرکز بیشتری را برای انجام تمرینات خودش بگذارد. زیرا وقتی صفحه های هالتر از جای خود تکان می خورند، تمرکز ورزشکار به هم می ریزد و تمرین خود را اشتباهی انجام می دهد. شما می توانید با گيره هالتر Agilinex تمام مشکلات لغزش صفحه های هالتر را حل کنید و دیگر نگران افتادن صفحه ها بر روی زمین نباشید. شما می توانید برای ست هالتر بادی پامپ پرو Agilinex از گيره هالتر Agilinex استفاده نمایید.

خرید گيره هالتر Agilinex

این محصول ساخت کشور چین و برند Agilinex می باشد. جنسی که این گیره ها از آن تهیه شده اند، فایبر گلاس می باشد. فایبرگلاس از مقاومت بالایی بر خوردار است و به سختی خراب می شود. گيره هالتر Agilinex به صورت تک رنگ به فروش می رسد که رنگ آن مشکی می باشد. قطر این گیره هالتر 6 سانتی متر و وزن آن 280 گرم می باشد. از این گیره در منزل و سالن های ورزشی و هر جایی که هالتری وجود دارد، استفاده می شود و کارایی آن همراه با میله و صفحه های هالتر می باشد. شما هم اگر جز آن دسته از ورزشکارانی هستید که با هالتر زیاد سر و کار دارید و می خواهید به صورت حرفه ای تر ورزش خود را انجام دهید، می توانید همین حالا گيره هالتر Agilinex را با قیمتی مناسب از سایت معتبر اسپرت کالا دریافت کنید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. با وجود این گیره از آسیب دیدگی های در حین تمرین جلوگیری کنید و یک ورزش لذت بخش را برای خود فراهم کنید. انواع تجهیزات کراسفیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
فایبرگلاس
کشور سازنده
چین
وزن
280 گرم
مناسب برای استفاده در
کاربرد
مناسب برای نگهداری و ثبات صفحه‌های هالتر روی میله , تعویض سریع و آسان وزنه ها
قطر میله
6 سانتی متر
مشخصات فنی
مناسب برای
تمرینات وزنه برداری
مشخصات
استفاده آسان - فوق العاده محکم و بادوام - به صورت جفت فروخته می شود

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
قطر میله

گیره هالتر Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
فایبرگلاس
چین
280 گرم
مناسب برای نگهداری و ثبات صفحه‌های هالتر روی میله تعویض سریع و آسان وزنه ها
6 سانتی متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی