search
ثبت نام / ورود




کیف حمل نیزه VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
622
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 922,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 230,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کیف حمل نیزه VX
اگر در تمرینات خود به‌ صورت مرتب نیاز به استفاده از میله یا نیزه باشد، داشتن کیف حمل الزامی است. در بسیاری مواقع ورزشکاران به ‌دلیل عدم کیفیت میله و نیزه قادر به انجام تمرینات برنامه‌ریزی شده نیستند. برای جلوگیری از چنین مواردی بهترین کار داشتن کیف حمل نیزه VX است. این کیف کمک می‌کند تا حمل میله و نیزه برای شما بسیار آسان شود. برای هر تغییری در تمرینات چابکی و سرعتی حتماً داشتن میله و نیزه مؤثر است. در نتیجه داشتن کیف مناسب برای حمل آن‌ها ضروری خواهد بود. مطالبی که شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد در ادامه آورده شده است. ویژگی‌های کیف حمل نیزه VX اولین موضوعی که...

اگر در تمرینات خود به‌ صورت مرتب نیاز به استفاده از میله یا نیزه باشد، داشتن کیف حمل الزامی است. در بسیاری مواقع ورزشکاران به ‌دلیل عدم کیفیت میله و نیزه قادر به انجام تمرینات برنامه‌ریزی شده نیستند. برای جلوگیری از چنین مواردی بهترین کار داشتن کیف حمل نیزه VX است. این کیف کمک می‌کند تا حمل میله و نیزه برای شما بسیار آسان شود. برای هر تغییری در تمرینات چابکی و سرعتی حتماً داشتن میله و نیزه مؤثر است. در نتیجه داشتن کیف مناسب برای حمل آن‌ها ضروری خواهد بود. مطالبی که شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد در ادامه آورده شده است.

ویژگی‌های کیف حمل نیزه VX

اولین موضوعی که بسیاری از ورزشکاران در تهیه‌ی کیف حمل نیزه مدنظر قرار می‌دهند، جنس آن است. وقتی شما کیف را می‌خواهید به‌ جایی ببرید باید از مقاومت آن برای حمل تعداد زیادی نیزه اطمینان داشته باشید. این احتمال که در حین حمل نیزه قسمتی از کیف پاره شود و وسایل بیرون بریزند، وجود دارد. در واقع جنس برزنتی که کشور هند برای این نوع کیف حمل نیزه در نظر گرفته است، مانع از بروز چنین مشکلاتی می‌شود.

در واقع مقاومتی که کیف حمل نیزه VX دارد باعث استفاده از آن در هر نوع منطقه‌ای شده است. به ‌علاوه این مقاومت در برابر رطوبت و آفتاب از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این نوع کیف محسوب می‌شود. همیشه اندازه و طول یک کیف باید به ‌شکلی باشد که وسایل را راحت از آن خارج کرد. در واقع باید برای کیف حمل نیزه امکان قرار دادن کل میله و نیزه داخل آن وجود داشته باشد. این موضوع به کارایی کیف مورد نظر کمک زیادی خواهد کرد. هم‌چنین شما با خیال راحت تعداد 10 تا 15 عدد میله یا نیزه را می‌توانید با این کیف جابه‌جا کنید. به ‌علاوه رنگ قرمز برای این نوع کیف تآثیر زیادی را در روحیه‌ی ورزشکاران در حین حمل آن خواهد گذاشت.

کاربردهای کیف حمل نیزه VX

در زمین بازی مربیان نیاز دارند از میله یا نیزه در تمرینات چابکی و تکنیکی بازیکنان خود استفاده کنند. در چنین مواقعی اگر کیف مناسبی برای آن‌ها وجود نداشته باشد در مدت کوتاهی امکان خراب شدن وسایل وجود دارد. به‌ همین‌ دلیل کیف حمل نیزه VX چنین کاربردهایی دارد. شما با داشتن کیف حمل نیزه VX می‌توانید وسایل مورد نظر را از جایی که قرار دارند به مکان تمرین خود ببرید. شما با داشتن چنین کیفی دیگر نگران خراب شدن وسایل تمرینی خود نخواهید بود.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز
جنس
برزنت
طول
170 سانتی‌متر , 180 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای حمل نیزه‌ها و میله‌های ورزشی
ظرفیت
10 تا 15 عدد
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای مقاومت بالا برای حمل نیزه ،مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت

کیف حمل نیزه VX
0 از 0 رای
904,000 تومان
موجود
برزنت
170 سانتی‌متر 180 سانتی‌متر
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای حمل نیزه‌ها و میله‌های ورزشی
10 تا 15 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی