search
ثبت نام / ورود




کش cx با دستگیره نرم TheraBand


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
907
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 2,035,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 508,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کش cx با دستگیره نرم TheraBand
کش cx با دستگيره نرم TheraBand وسیله ای مناسب برای انجام تمرینات و ورزش های کششی می باشد. ورزشکارانی که تمایل به انجام تمرینات مختلف قدرتی و عضلانی دارند می توانند از این کش ها برای برنامه های ورزشی خود استفاده کنند. کش‌های CX  دارای سطوح مختلف مقاومتی می باشند که هر کدام از آن ها را می توان برای ورزش و تمرین خاصی مورد استفاده قرار داد. ورزش های هوازی و قدرتی که توسط کش cx با دستگيره نرم TheraBand صورت می پذیرند فرد را در مسیر نزدیک شدن به سلامت قرار داده و به کالری سوزی او کمک خواهند کرد. کش سی ایکس به دلیل مقاومت بالا بیشتر برای تمرینات سنگین انتخاب می شوند به همین...

کش cx با دستگيره نرم TheraBand وسیله ای مناسب برای انجام تمرینات و ورزش های کششی می باشد. ورزشکارانی که تمایل به انجام تمرینات مختلف قدرتی و عضلانی دارند می توانند از این کش ها برای برنامه های ورزشی خود استفاده کنند. کش‌های CX  دارای سطوح مختلف مقاومتی می باشند که هر کدام از آن ها را می توان برای ورزش و تمرین خاصی مورد استفاده قرار داد. ورزش های هوازی و قدرتی که توسط کش cx با دستگيره نرم TheraBand صورت می پذیرند فرد را در مسیر نزدیک شدن به سلامت قرار داده و به کالری سوزی او کمک خواهند کرد. کش سی ایکس به دلیل مقاومت بالا بیشتر برای تمرینات سنگین انتخاب می شوند به همین دلیل ممکن است بدن سازان مرد زیادی را ببینید که به استفاده از این کش های مقاومتی می پردازند. برش و شکل دهی عضلات مختلف از اهداف تمرین با کش cx با دستگيره نرم TheraBand می باشد. افرادی که تمایل به سفت کردن عضلات شکمی خود دارند می توانند از کش های CX استفاده کنند. علاوه بر این، پیشگیری از آسیب دیدگی و افزایش استقامت بدن از دیگر نتایج استفاده از کش cx با دستگيره نرم TheraBand می باشد. عضلات شکم، پا، بازو و ... از جمله مهم ترین قسمت هایی هستند که در تمرین با این ابزار درگیر شده و روند رو به رشدی را پیدا خواهند کرد. از فواید استفاده از کش cx با دستگيره نرم TheraBand می توان به پاسخ دهی و ری اکشن سریع بدن در مقابل تمرین با این وسیله ی کاربردی اشاره کرد. این موضوع سطح مقاومت خاصی از بدن ورزشکار را نشانه گرفته است و هر فردی با هر وضعیت بدنی قادر است تا خود را در معرض ورزش با کش های سی ایکس قرار دهد.

خرید کش cx با دستگيره نرم TheraBand

کش cx با دستگيره نرم TheraBand وسیله ای منحصر به فرد در تمرینات اختصاصی سی ایکس می باشد که می توان آن را در دیگر تمرینات ورزشی خاص نیز مورد استفاده قرار داد. شما می توانید این کش را با طول 150 سانتی متر( با میزان کشسانی بالا) تهیه و در انواع تیپ ورزشی خود از آن استفاده کنید. کش cx با دستگيره نرم TheraBand دارای تنوع بالایی در رنگ می باشد که هر رنگ میزان خاصی از مقاومت را به فرد خواهد داد. میزان مقاومت رنگ های ارائه شده در این کش ها از کم ترین به بیشترین نارنجی، زرد، قرمز، سبز، آبی، مشکی، نقره ای و طلایی می باشد. افرادی که به دلیل درمان های قسمت های آسیب دیده بدن خود از کش cx با دستگيره نرم TheraBand استفاده می کنند می توانند رنگ نارنجی این محصول را که دارای کم ترین میزان مقاومت است برای خود انتخاب نمایند. اما ورزشکارانی که در سطح حرفه ای تر می باشند به وسیله ای نیاز دارند که فشار بیشتری را بر روی عضلات آن ها وارد کرده و یا به عبارتی آن ها را با چاش مقابله با فشار رو به رو کنند. این دست از ورزشکاران می توانند رنگ طلایی کش cx با دستگيره نرم TheraBand را برای تمرینات مقاومتی خود انتخاب کنند. اگر حمل و جابه جایی وزنه و دمبل های سنگین برایتان دشوار است می توانید کش cx با دستگيره نرم TheraBand را به راحتی جایگزین تمرینات ورزشی خود کنید. وزن ایده آل تر و سبک تر این محصول قابلیت حمل آسان را به آن داده است. انتخاب محل تمرینات نیز به دست خود شماست. کش cx با دستگيره نرم TheraBand وسیله ای برای تمرین در باشگاه، منزل و کلینیک می باشد که با توجه شرایط و موقعیتی که در آن هستید می توانید از آن استفاده کنید.



امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی

کش cx با دستگیره نرم TheraBand
0 از 0 رای
1,958,000 تومان
موجود
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی