search
ثبت نام / ورود




کش cx آبی با دسته نرم Trendy


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
773
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,001,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 250,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کش cx آبی با دسته نرم Trendy
برای هر نوع تمرینی اگر وسایل ورزشی متناسب با آن را داشته باشید، تآثیرگذاری بیشتری دارد. بسیاری از ورزشکاران با ابزارهای ورزشی به تمرینات خود تنوع می‌دهند. یکی از این ابزارهای ورزشی پرکاربرد کش‌های cx استبه عنوان مثال کش cx آبی با دسته نرم Trendy امکان جذابیت بیشتر در ورزش را برای ورزشکاران فراهم می‌کند. هم‌چنین بالا بردن قدرت بدنی با استفاده از کش cx علاقه شما را به انجام دیگر تمرینات بالاتر می‌برد. در صورتی‌ که نیاز دارید با ویژگی و کاربرد این کش بیشتر آشنا شوید این مقاله کمک‌کننده است.  ویژگی‌های کش cx آبی با دسته نرم Trendy کشور آلمان نیاز به استفاده از کش cx آبی با دسته نرم Trendy را...

برای هر نوع تمرینی اگر وسایل ورزشی متناسب با آن را داشته باشید، تآثیرگذاری بیشتری دارد. بسیاری از ورزشکاران با ابزارهای ورزشی به تمرینات خود تنوع می‌دهند. یکی از این ابزارهای ورزشی پرکاربرد کش‌های cx استبه عنوان مثال کش cx آبی با دسته نرم Trendy امکان جذابیت بیشتر در ورزش را برای ورزشکاران فراهم می‌کند. هم‌چنین بالا بردن قدرت بدنی با استفاده از کش cx علاقه شما را به انجام دیگر تمرینات بالاتر می‌برد. در صورتی‌ که نیاز دارید با ویژگی و کاربرد این کش بیشتر آشنا شوید این مقاله کمک‌کننده است. 

ویژگی‌های کش cx آبی با دسته نرم Trendy

کشور آلمان نیاز به استفاده از کش cx آبی با دسته نرم Trendy را در بین ورزشکاران به ‌درستی تشخیص داده است. به‌ همین ‌دلیل از جنس لاستیک برای بالا بردن مرغوبیت این محصول استفاده می‌کند. هم‌چنین کش cx ساخته شده از مواد با کیفیت است که باعث می‌شود در طول انجام حرکات پارگی کش صورت نگیرد. کش cx آبی با دسته نرم Trendy در بسیاری از تمریناتی که با کشسانی زیاد همراه هستند، مؤثر خواهد بود. در واقع طول 1.3 متری برای کش باعث می‌شود تا بتوانید بسیاری از حرکات را ایستاده نیز انجام دهید. شما با گرفتن دسته‌های نرم کش آبی رنگ قادر هستید که اکثر عضلات مورد نظرتان را تقویت کنید.

این نوع کش دارای رنگ‌های مختلف است. در واقع هر رنگی برای یک منظور عرضه می‌شود. در نتیجه رنگ زرد مناسب برای توانبخشی، رنگ سبز و قرمز مناسب برای توانبخشی و ایروبیک است. به ‌علاوه رنگ آبی مناسب برای عضلاتی که قبلاً تمرین دیده‌اند، ارائه می‌شود. به ‌همین‌ دلیل قبل از خرید کردن کش cx آبی با دسته نرم Trendy باید هدف خود را از استفاده آن بدانید. در صورتی‌که نیاز دارید، قدرت بدنی بالایی را به ‌دست آورید، رنگ مناسب آن را تهیه کنید؛ زیرا مقاومت مناسب تمرینات شما را مؤثرتر خواهد کرد. در واقع شما با استفاده نادرست از کش ممکن است به بدن خود صدمه بزنید.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از کش cx آبی با دسته نرم Trendy

هر ورزشکاری با توجه‌ به تمریناتی که مربیان در باشگاه یا سالن‌های ورزشی ارائه می‌کنند، ورزش خواهند کرد. هر تغییری در حین انجام حرکات با کش باعث تغییر شکل عضله مورد نظر می‌شود. به‌ همین‌ دلیل افرادی هستند که کش cx را جایگزین وزنه و دمبل جهت تقویت تمامی اعضای بدن می‌کنند. کاربردهای متنوع در کش cx باعث می‌شود از آن در مراکز درمانی و فیزیوتراپی نیز در تمرینات توانبخشی استفاده شود. به ‌این‌ دلیل ‌که کش cx آبی با دسته نرم Trendy مناسب برای توانبخشی و ایروبیک است.

شما می‌توانید کش را با دو دست بگیرید و به‌ صورت ایستاده حرکاتی مانند لانگز را با فشار بیشتری انجام دهید. هم‌چنین برای عضلات بالاتنه قرار دادن کش در پشت پا در حالت خوابیده نیز تآثیرات چشمگیری دارد. دستگیره‌های کش امکان انجام حرکات در هر حالتی را فراهم می‌کند.


مشخصات کلی
رنگ
آبی
جنس
لاستیک
طول
1.3 متر
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای توانبخشی و ایروبیک , مناسب برای تمرینات کششی بالاتنه و پاها , جایگزین وزنه و دمبل تقویت تمامی اعضای بدن ,
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشسانی زیاد - ساخته شده از مواد با کیفیت - رنگ زرد مناسب برای توانبخشی - رنگ سبز و قرمز مناسب برای توانبخشی و ایروبیک - رنگ آبی مناسب برای عضلاتی که قبلا تمرین دیده اند.

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

کش cx آبی با دسته نرم Trendy
0 از 0 رای
1,001,000 تومان
موجود
لاستیک
1.3 متر
آلمان
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای توانبخشی و ایروبیک مناسب برای تمرینات کششی بالاتنه و پاها جایگزین وزنه و دمبل تقویت تمامی اعضای بدن
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی